Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaverini tykkäävät mieheni profiilikuvasta

Vierailija
07.06.2015 |

Mutta eivät minun profiilikuvasta. Olenko lapsellinen kun mietin tällaisia asioita? Taidan olla. Pakko vaan myöntää, että tuntuu vähän paskalta :/ ja laitettiin miehen kanssa profiilikuvat melkein samaan aikaan...

Kommentit (58)

Vierailija
41/58 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 15:54"]

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 15:46"][quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 15:42"] Ihan varmasti ovat kuvani huomanneet. Mutta eivät ole jostain syystä halunneet tykätä siitä. En tiedä miksi? Ehkä olen sitten vähän ärsyttävä vaan. Ehkä mun pitää miettiä kavereitani uusiksi. Ottaa vaan päähän kun kerrankin panostaa ja vaihtaa profiilikuvan niin käy näin... [/quote] Kerrankin panostaa, eli et livenä ole niin laitettu kuin kuvassa? [/quote] no voi hel... Onko se nyt jotenkin väärin olla hymyilevä ja kaunis profiilikuvassa vaikka tosi elämässä ei aina jaksaisikaan olla hyvällä tuulella? Siis pistääkö joku profiilikuvaksi jonkun kotivetkkareissa otetun kuvan, missä ollaan ilman meikkiä ja ehostusta? Kyllähän ihmiset panostaa juhliinkin... On se nyt kumma että pitää alkaa profiilikuvaakin miettimään näin tarkasti. Pitäiskö laskea prosentit, että kuinka monta tuntia päivässä on edustava ja sen mukaan kaavailla se profiilikuva niin tulee varmasti todentuntuinen ja realistinen... Ziisus

[/quote]

Eriasia on pakkeloida kuin hymyillä, esimerkkinä.

No siis oikeasti, mulla on kavereita jotka ei normaalisti meikkaa ollenkaan, sitten kun laittaa profiilikuvan josta heitä ei ole oikeasti edes tunnistaa kun meikkiä on jäätävä kerros(vielä kun facebook näyttää niitä kaveri tykkää henkilön x kuvasta, joihin helposti sekoittaa kun nopeasti selailee) niin tykkäämättä jää.

Vierailija
42/58 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai mä luulin et tääl on aikuisia, eikä teinejä. Luulin kai väärin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/58 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 15:46"][quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 15:42"] Ihan varmasti ovat kuvani huomanneet. Mutta eivät ole jostain syystä halunneet tykätä siitä. En tiedä miksi? Ehkä olen sitten vähän ärsyttävä vaan. Ehkä mun pitää miettiä kavereitani uusiksi. Ottaa vaan päähän kun kerrankin panostaa ja vaihtaa profiilikuvan niin käy näin... [/quote] Kerrankin panostaa, eli et livenä ole niin laitettu kuin kuvassa? [/quote] no voi hel... Onko se nyt jotenkin väärin olla hymyilevä ja kaunis profiilikuvassa vaikka tosi elämässä ei aina jaksaisikaan olla hyvällä tuulella? Siis pistääkö joku profiilikuvaksi jonkun kotivetkkareissa otetun kuvan, missä ollaan ilman meikkiä ja ehostusta? Kyllähän ihmiset panostaa juhliinkin... On se nyt kumma että pitää alkaa profiilikuvaakin miettimään näin tarkasti. Pitäiskö laskea prosentit, että kuinka monta tuntia päivässä on edustava ja sen mukaan kaavailla se profiilikuva niin tulee varmasti todentuntuinen ja realistinen... Ziisus

[/quote]

No joku laskee näin, toinen taas laskee niitä tykkäyksiä ja valikoi kaverit sen mukaan. Ihmiset ovat erilaisia. 

Vierailija
44/58 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 15:56"]

[/quote]

Ja tää sun vikinä on aikuista? Siis vaihdan kaveripiiriä kun ne ei tykänneet mun yhdestä kuvasta vaikka miehen kuvasta tykkäs. En leiki enää niiden kaa. <3

Vierailija
45/58 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käske miestäsi ottamaan kuva edestäpäin, niin eipä ole enää profiilikuvaa, mistä tykkäillä.

Vierailija
46/58 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi musta tuntuu että tyypit on tullu tähän ketjuun vaan väittelemään ja esittämään parempaa, aikuisempaa ihmistä? Kuitenkin monen viesteistä huokuu se "mä oon aina oikeassa"-asenne.

Vierailija
47/58 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäköhän sitten keksisit, jos ei olisi sosiaalista mediaa? Mietin vain... yks lysti jollain kuvilla. Halojaa.

Vierailija
48/58 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikä ole yksi lysti. Jos suurin osa meistä käyttää somea niin miks pitäis olla yksi lysti?

Vierailija
49/58 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 15:07"]No ei tämä minun ja mieheni väleihin vaikuta vaan enemmänkin sitten siihen, mitä ajattelen "kavereistani". Eikä tämä ole eka kerta kun näin käy. Tavallaan tää oli min ja miehen testi ja joo, mies saa rutkasti enemmän tykkäyksiä vaikka kuvat saman tasoisia.
[/quote]sun mies on kivempi ku sä

Vierailija
50/58 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 15:57"][quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 15:56"]

[/quote]

Ja tää sun vikinä on aikuista? Siis vaihdan kaveripiiriä kun ne ei tykänneet mun yhdestä kuvasta vaikka miehen kuvasta tykkäs. En leiki enää niiden kaa. <3
[/quote] ap ei kirjottanu tota, muuten hyvä

Vierailija
51/58 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 16:13"]

No eikä ole yksi lysti. Jos suurin osa meistä käyttää somea niin miks pitäis olla yksi lysti?

[/quote]

No saa ihan vapaasti vetää draamaa ja pahaa mieltä mistä ikinä tykkääkään, mutta onko se muille heistä yhtä vakavaa touhua... tuskin.

Mä en oo koskaan itseasiassa edes tutkinut kuka mun kavereista on tykännyt mieheni päivityksistä ja onko jäänyt joku mun juttu tykkäämättä, ei todellakaan merkitse mitään. Muutakin elämää on kaikilla mun tuttavapiirissä kuin some, niin ei jaksa edes miettiä että vastaavaa pitäisi jotenkin nyt märehtiä.

Vierailija
52/58 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 16:14"][quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 15:07"]No ei tämä minun ja mieheni väleihin vaikuta vaan enemmänkin sitten siihen, mitä ajattelen "kavereistani". Eikä tämä ole eka kerta kun näin käy. Tavallaan tää oli min ja miehen testi ja joo, mies saa rutkasti enemmän tykkäyksiä vaikka kuvat saman tasoisia.
[/quote]sun mies on kivempi ku sä
[/quote] joo, eli. Mun kaverit haluu olla vaan mun miehen kans? Miks ne yleensä on edes mun kavereita sitten?

Vierailija
53/58 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 15:07"]

No ei tämä minun ja mieheni väleihin vaikuta vaan enemmänkin sitten siihen, mitä ajattelen "kavereistani". Eikä tämä ole eka kerta kun näin käy. Tavallaan tää oli min ja miehen testi ja joo, mies saa rutkasti enemmän tykkäyksiä vaikka kuvat saman tasoisia.

[/quote]

No, oletko itse tykännyt kavereittesi kuvista? 

Miksi pitää testata kavereitaan jotenkin näin naurettavasti ylipäätään... 

Vierailija
54/58 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks sitä profiilikuvaa tarvii yhtenään vaihtaa? En todellakaan tykkäile näiden jatkuvasti vaihtavien profiilikuvia, jos niissä ei ole mitään ihmeellistä. Ja harvoinhan niissä on.

Vierailija
55/58 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 15:19"]Naiset on just tollasia. Kieroja kuin korkkiruuvit ja pirullisia. Piruuttaan ovat tykänneet vain miehesi kuvasta. Varmasti panisivatkin miestäsi jos tilaisuus tulisi!
[/quote] näinkö se asia on? Mä en ole sit normaali nainen.

Vierailija
56/58 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 15:01"]

Mutta eivät minun profiilikuvasta. Olenko lapsellinen kun mietin tällaisia asioita? Taidan olla. Pakko vaan myöntää, että tuntuu vähän paskalta :/ ja laitettiin miehen kanssa profiilikuvat melkein samaan aikaan...

[/quote]

Kannattaa lopettaa sen facebookin käyttö, jos on noin vaikeaa.

Vierailija
57/58 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 15:05"]Näytän kauniilta siinä kuvassa ja muutenkin kuvaan on panostettu. Ei ole mikään suttuinen kuva.
[/quote]

Voi kyynel! :D Vai että oikeen panostettu oli... :D Taidat olla pikkuisen vaan pihalla!

Vierailija
58/58 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Ei hele :D

Mitä "pitkälle ajattelemista" se on, ettei tykkää kuvasta josta ei, no, tykkää? Suurimmalle osalle se on täysin yhdentekevää, tykkää jos tykkää. Tykkääminen saattaa johtua erityisen kivasta ympäristöstä, hymystä tai mistä ikinä. Tykkäämättä jättäminen vaikka siitä että on rakeinen kuva. 

Sinähän se tässä profiilikuvia mietit vaikeimman kautta kun tarkastelet että kuka on tykännyt miehesi kuvasta ja kuka sinun. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yhdeksän