Saanko rinnoistasi tilkan kahvimaitoa?
Kommentit (10)
Minä myönnän joskus maistaneeni emännän tissimaitoa ihan mielenkiinnosta ja olen sitä kerran kahviinkin laittanut :D Se oli valehtelematta jopa ihan hyvää, vaikka ajatus ehkä vähän outo onkin :D
Mistä se eeppinen kasarisaundi on matkittu?
Käytin omaa rintamaitoani välillä kahvin kanssa. Sitä tuli niin paljon. En kyllä sitä muille tarjoilisi paitsi toki vauvalle.
Voin ruiskuttaa maitoa kahviin jos joku haluaa, itselleni ei kyllä maistu. Oma mieskään ei ole halunnut edes maistaa.
Tyypit alapeukuttelee viestejä, joissa ihmiset kertovat, että ovat juoneet äidinmaitoa ja samalla itse juovat hyvällä ruokahalulla ihan toisen eläinläjin tissieritettä :D
Komppaan kasia. Ja vielä halulla syövät (voiko noin sanoa) toisen sukupuolen alapääeritteitä. Siis pimppanesteitä ja spermaa tässä lähinnä tarkoitan.
Loistava biisi =) Mammat saa vinkua...Äidinmaito on tehty vauvoille ja miehille..Eli lypsäkään vaan ämmät!....
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 15:00"]
Komppaan kasia. Ja vielä halulla syövät (voiko noin sanoa) toisen sukupuolen alapääeritteitä. Siis pimppanesteitä ja spermaa tässä lähinnä tarkoitan.
[/quote]
Tämä on kieltämättä erittäin ristiriitaista. Jos yökkäilee tissimaidolle niin ei kyllä pitäisi olla mitään varaa makustella alapään eritteiden kanssa.
Perustuu tositapahtumiin jatkoilla