Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saanko rinnoistasi tilkan kahvimaitoa?

Vierailija
07.06.2015 |

T. Arttu Wiskari
Ps. Löytyy kädentaitoa

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perustuu tositapahtumiin jatkoilla

Vierailija
2/10 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No annoitko?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myönnän joskus maistaneeni emännän tissimaitoa ihan mielenkiinnosta ja olen sitä kerran kahviinkin laittanut :D Se oli valehtelematta jopa ihan hyvää, vaikka ajatus ehkä vähän outo onkin :D

Vierailija
4/10 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä se eeppinen kasarisaundi on matkittu?

Vierailija
5/10 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytin omaa rintamaitoani välillä kahvin kanssa. Sitä tuli niin paljon. En kyllä sitä muille tarjoilisi paitsi toki vauvalle.

Vierailija
6/10 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin ruiskuttaa maitoa kahviin jos joku haluaa, itselleni ei kyllä maistu. Oma mieskään ei ole halunnut edes maistaa.

Vierailija
7/10 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypit alapeukuttelee viestejä, joissa ihmiset kertovat, että ovat juoneet äidinmaitoa ja samalla itse juovat hyvällä ruokahalulla ihan toisen eläinläjin tissieritettä :D

Vierailija
8/10 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komppaan kasia. Ja vielä halulla syövät (voiko noin sanoa) toisen sukupuolen alapääeritteitä. Siis pimppanesteitä ja spermaa tässä lähinnä tarkoitan.

Vierailija
9/10 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loistava biisi =) Mammat saa vinkua...Äidinmaito on tehty vauvoille ja miehille..Eli lypsäkään vaan ämmät!....

Vierailija
10/10 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 15:00"]

Komppaan kasia. Ja vielä halulla syövät (voiko noin sanoa) toisen sukupuolen alapääeritteitä. Siis pimppanesteitä ja spermaa tässä lähinnä tarkoitan.

[/quote]

Tämä on kieltämättä erittäin ristiriitaista. Jos yökkäilee tissimaidolle niin ei kyllä pitäisi olla mitään varaa makustella alapään eritteiden kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kolme