Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Typerimmät palstahokemat:

Vierailija
07.06.2015 |

Omasta mielestäni ainakin nämä:

"Et voi odottaa mieheltäsi äitienpäivälahjaa - ethän ole miehesi äiti!" > tämä vakiovastauksena, kun joku on pahoillaan siitä, ettei ole saanut koskaan mieheltään äitienpäivälahjaa, vaikka on itse ostanut isänpäivälahjoja.

"Onnellisuus lähtee itsestä. Kun olet onnellinen ja itsevarma, mieskin alkaa kohdella sinua paremmin." > tää taas on vakiovastaus, kun joku kertoo miehestä, joka kohtelee kaltoin. Ihan kuin huono suhde muuttuisi paremmaksi, kun yksin jaksaa tsempata ja toinen ei yritä yhtään.

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trollin hokeminen. AV: lla ei ole trolleja, vaan Porvoosta!!

Vierailija
22/47 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Voi kultapieni." Taattu tapa tehdä itsestään naurettava, vaikka itse kommentti sisältäisikin asiaa. 

"Mutta Porvoostahan tämä." Siis sen jälkeen, kun on kirjoittanut Raamatun mittaisen kommentin aloitukseen ihan tosimielessä. Pelastaako tuolla jotenkin kasvonsa, jos ap sitten paljastuisikin trolliksi? 

"Aito Mies tykkää ______". Olipa sitten isot rinnat, lievä ylipaino, karvoitusta tai ei, mutta joka tapauksessa toisinajattelijat eivät ole tosimiehiä. Olen itse ylipainoinen, mutta minusta on silti typerää esittää väite, että minunkaltaisistani pitävät ovat Aitoja Miehiä, muut ovat pikkupoikia. Kai sitä makunsa saa ihmisillä olla, vaikka jotkut toki ne ilmaisevat turhankin kärkkäästi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki on WT lässytilää

Vierailija
24/47 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin se vaan on! Tämän lauseen ajatteluun ja argumentaatioon kykenemätön palstailija heittää pässimäisen mielipiteensä perään kohtaan jossa perustelu normaalisti sijaitsisi.

Vierailija
25/47 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tätä sinun olisi pitänyt ajatella ennen kuin teit lapsia" (ei ole varaa leirikouluun/ajokorttiin/ulkomaan matkaan/häihin jne)

"Metsästä saa marjoja ja sieniä ilmaiseksi" (vakiovastaus mihin tahansa rahapulaa koskevaan kysymykseen vuodenajasta riippumatta, pätee myös vastaukseksi kysymykseen edullisesta terveellisestä ruuasta).

Vierailija
26/47 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 14:58"]

Niin se vaan on! Tämän lauseen ajatteluun ja argumentaatioon kykenemätön palstailija heittää pässimäisen mielipiteensä perään kohtaan jossa perustelu normaalisti sijaitsisi.

[/quote]

Ja kaiken kruunuksi lapsekas: "Piste."

Vierailija
27/47 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Anna miehen tehdä asiat omalla tavallaan!" > tämä vaikka kaikki menisi päin helvettiä, lasten turvallisuus vaarassa yms.

Vierailija
28/47 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 14:42"]

Trollin hokeminen. AV: lla ei ole trolleja, vaan Porvoosta!!

[/quote]

Minusta porvoolaisuus eli provoaminen on eri asia kuin trollaaminen. Täällä kyllä on molempia. Porvoolainen heittäytyy viattomasti ja esittää roolia tai tarinoi keksittyjä juttuja, trolli taas yrittää ärsyttää menemällä heti henkilökohtaisuuksiin, esim. solvaamalla. Eli karkeasti porvoo-kirjoittaja pysyy aiheessa ja trolli ei.

Vierailija
29/47 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Suut vaahdossa puhuvat" = kun joku kertoo asiasta yhden kerran.

Vierailija
30/47 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ei mulla muuta. Kiitos ja anteeksi".

Vierailija
31/47 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tahansa toteamus ja sen jälkeen: surullista.

Vierailija
32/47 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"En tuomitse muiden tapaa tehdä asioita, mutta en voi sietää, kun muut toimivat eri tavalla kuin minä" ja tämä sama tyyppi kirjottaa vielä "kukin tyylillään" vaikka todellisuudessa ei alkuunkaan hyväksy sitä tosiasiaa, että eri ihmisillä on erilaisia tapoja tehdä joku asia.

Vierailija
33/47 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Lähihoitajat on wt."

Vierailija
34/47 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaxuhali mutta se on onneksi tainnut jäädä pois. Sitä viljeltiin 13 v sitten kun esikoinen oli vauva ja roikuin täällä viimeksi.

Vierailija
35/47 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Vammaisen elämä ei ole elämisen arvoista". Näitä aloituksia on useita joka viikko.

Vierailija
36/47 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 16:46"]"Vammaisen elämä ei ole elämisen arvoista". Näitä aloituksia on useita joka viikko.
[/quote]

Mitä sitä tosiasioita kaunistelemaan?

Vierailija
37/47 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 16:47"]

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 16:46"]"Vammaisen elämä ei ole elämisen arvoista". Näitä aloituksia on useita joka viikko. [/quote] Mitä sitä tosiasioita kaunistelemaan?

[/quote]

Yksi typerä palstahokema lisää.

Vierailija
38/47 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 16:02"]

"En tuomitse muiden tapaa tehdä asioita, mutta en voi sietää, kun muut toimivat eri tavalla kuin minä" ja tämä sama tyyppi kirjottaa vielä "kukin tyylillään" vaikka todellisuudessa ei alkuunkaan hyväksy sitä tosiasiaa, että eri ihmisillä on erilaisia tapoja tehdä joku asia.

[/quote]

"Kukin taaplaa tyylillään." - Argh! Ja juuri tällä tavalla, että ensin haukutaan jokin toimintatapa pystyyn viimeisen päälle, ja sitten tämä toteamus päälle, että vaikuttaisi kuitenkin tosi suvaitsevalta. Itsensä ylentämistä se on. 

Vierailija
39/47 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ei voi mitään!". Sanotaan ensin jokin hyvin kärkäs, perustelematon mielipide, tai mielipide, joka on faktalla kumottavissa. "Mutta näin minä vain ajattelen, ei voi mitään!". 

... Joskus ihmisillä voisi olla jokin suodatin, että kannattaako kaikkia ajatuksiaan tuoda julki, vaikkei sille yhtään mitään kertakaikkiaan voisi.

Vierailija
40/47 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kyllä omaa lastaan rakastaa". --->. Lapsi kohtaa väkivaltaa kaikkein todennäköisimmin omassa kodissaan.