Typerimmät palstahokemat:
Omasta mielestäni ainakin nämä:
"Et voi odottaa mieheltäsi äitienpäivälahjaa - ethän ole miehesi äiti!" > tämä vakiovastauksena, kun joku on pahoillaan siitä, ettei ole saanut koskaan mieheltään äitienpäivälahjaa, vaikka on itse ostanut isänpäivälahjoja.
"Onnellisuus lähtee itsestä. Kun olet onnellinen ja itsevarma, mieskin alkaa kohdella sinua paremmin." > tää taas on vakiovastaus, kun joku kertoo miehestä, joka kohtelee kaltoin. Ihan kuin huono suhde muuttuisi paremmaksi, kun yksin jaksaa tsempata ja toinen ei yritä yhtään.
Kommentit (47)
"Voi kultapieni." Taattu tapa tehdä itsestään naurettava, vaikka itse kommentti sisältäisikin asiaa.
"Mutta Porvoostahan tämä." Siis sen jälkeen, kun on kirjoittanut Raamatun mittaisen kommentin aloitukseen ihan tosimielessä. Pelastaako tuolla jotenkin kasvonsa, jos ap sitten paljastuisikin trolliksi?
"Aito Mies tykkää ______". Olipa sitten isot rinnat, lievä ylipaino, karvoitusta tai ei, mutta joka tapauksessa toisinajattelijat eivät ole tosimiehiä. Olen itse ylipainoinen, mutta minusta on silti typerää esittää väite, että minunkaltaisistani pitävät ovat Aitoja Miehiä, muut ovat pikkupoikia. Kai sitä makunsa saa ihmisillä olla, vaikka jotkut toki ne ilmaisevat turhankin kärkkäästi?
Niin se vaan on! Tämän lauseen ajatteluun ja argumentaatioon kykenemätön palstailija heittää pässimäisen mielipiteensä perään kohtaan jossa perustelu normaalisti sijaitsisi.
"Tätä sinun olisi pitänyt ajatella ennen kuin teit lapsia" (ei ole varaa leirikouluun/ajokorttiin/ulkomaan matkaan/häihin jne)
"Metsästä saa marjoja ja sieniä ilmaiseksi" (vakiovastaus mihin tahansa rahapulaa koskevaan kysymykseen vuodenajasta riippumatta, pätee myös vastaukseksi kysymykseen edullisesta terveellisestä ruuasta).
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 14:58"]
Niin se vaan on! Tämän lauseen ajatteluun ja argumentaatioon kykenemätön palstailija heittää pässimäisen mielipiteensä perään kohtaan jossa perustelu normaalisti sijaitsisi.
[/quote]
Ja kaiken kruunuksi lapsekas: "Piste."
"Anna miehen tehdä asiat omalla tavallaan!" > tämä vaikka kaikki menisi päin helvettiä, lasten turvallisuus vaarassa yms.
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 14:42"]
Trollin hokeminen. AV: lla ei ole trolleja, vaan Porvoosta!!
[/quote]
Minusta porvoolaisuus eli provoaminen on eri asia kuin trollaaminen. Täällä kyllä on molempia. Porvoolainen heittäytyy viattomasti ja esittää roolia tai tarinoi keksittyjä juttuja, trolli taas yrittää ärsyttää menemällä heti henkilökohtaisuuksiin, esim. solvaamalla. Eli karkeasti porvoo-kirjoittaja pysyy aiheessa ja trolli ei.
"En tuomitse muiden tapaa tehdä asioita, mutta en voi sietää, kun muut toimivat eri tavalla kuin minä" ja tämä sama tyyppi kirjottaa vielä "kukin tyylillään" vaikka todellisuudessa ei alkuunkaan hyväksy sitä tosiasiaa, että eri ihmisillä on erilaisia tapoja tehdä joku asia.
Jaxuhali mutta se on onneksi tainnut jäädä pois. Sitä viljeltiin 13 v sitten kun esikoinen oli vauva ja roikuin täällä viimeksi.
"Vammaisen elämä ei ole elämisen arvoista". Näitä aloituksia on useita joka viikko.
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 16:46"]"Vammaisen elämä ei ole elämisen arvoista". Näitä aloituksia on useita joka viikko.
[/quote]
Mitä sitä tosiasioita kaunistelemaan?
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 16:47"]
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 16:46"]"Vammaisen elämä ei ole elämisen arvoista". Näitä aloituksia on useita joka viikko. [/quote] Mitä sitä tosiasioita kaunistelemaan?
[/quote]
Yksi typerä palstahokema lisää.
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 16:02"]
"En tuomitse muiden tapaa tehdä asioita, mutta en voi sietää, kun muut toimivat eri tavalla kuin minä" ja tämä sama tyyppi kirjottaa vielä "kukin tyylillään" vaikka todellisuudessa ei alkuunkaan hyväksy sitä tosiasiaa, että eri ihmisillä on erilaisia tapoja tehdä joku asia.
[/quote]
"Kukin taaplaa tyylillään." - Argh! Ja juuri tällä tavalla, että ensin haukutaan jokin toimintatapa pystyyn viimeisen päälle, ja sitten tämä toteamus päälle, että vaikuttaisi kuitenkin tosi suvaitsevalta. Itsensä ylentämistä se on.
"Ei voi mitään!". Sanotaan ensin jokin hyvin kärkäs, perustelematon mielipide, tai mielipide, joka on faktalla kumottavissa. "Mutta näin minä vain ajattelen, ei voi mitään!".
... Joskus ihmisillä voisi olla jokin suodatin, että kannattaako kaikkia ajatuksiaan tuoda julki, vaikkei sille yhtään mitään kertakaikkiaan voisi.
"Kyllä omaa lastaan rakastaa". --->. Lapsi kohtaa väkivaltaa kaikkein todennäköisimmin omassa kodissaan.
Trollin hokeminen. AV: lla ei ole trolleja, vaan Porvoosta!!