Typerimmät palstahokemat:
Omasta mielestäni ainakin nämä:
"Et voi odottaa mieheltäsi äitienpäivälahjaa - ethän ole miehesi äiti!" > tämä vakiovastauksena, kun joku on pahoillaan siitä, ettei ole saanut koskaan mieheltään äitienpäivälahjaa, vaikka on itse ostanut isänpäivälahjoja.
"Onnellisuus lähtee itsestä. Kun olet onnellinen ja itsevarma, mieskin alkaa kohdella sinua paremmin." > tää taas on vakiovastaus, kun joku kertoo miehestä, joka kohtelee kaltoin. Ihan kuin huono suhde muuttuisi paremmaksi, kun yksin jaksaa tsempata ja toinen ei yritä yhtään.
Kommentit (47)
Murresanoista tappelu, kun henkilö selvästi kirjoittaa puhekielellään.
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 13:17"]
"Mies, joka tykkää posliiniksi ajellusta naisella, on pedofiili." ...
[/quote]
Tai pienirintaisesta tai hoikasta naisesta.
[/quote]
Mulle on sanottu näin oikeassa elämässäkin ex-avokin toimesta. Hänellä oli sellainen 200 gramman karvamätäs alapäässään suhteen loppupuolella, koska joku femakkokaverinsa iskosti hänelle tuon ajatuksen pedofiileistä.
Toinen yhtä vajaa analogia on se, että anaaliseksistä pitävä mies on homo.
"Kateelliset av-mammat" ja tämän kommentin kirjoittaja on aina vähän ylempänä kuin kaikki muut av mammat...
"Olisit miettinyt tuotakin, ennenkuin hankkiuduit raskaaksi". Nytkin juuri joku näsäviisas kommentoi toisessa ketjussa, kun aloittaja harmittelee seksin huonontumista.
[/quote]
Mulle on sanottu näin oikeassa elämässäkin ex-avokin toimesta. Hänellä oli sellainen 200 gramman karvamätäs alapäässään suhteen loppupuolella, koska joku femakkokaverinsa iskosti hänelle tuon ajatuksen pedofiileistä.
Toinen yhtä vajaa analogia on se, että anaaliseksistä pitävä mies on homo.
"Menikö tunteisiin?"
Tulee automaattisesti mieleen kuva ylilaudalla kirjoittelevasta teinijonnesta, joka yrittää päteä kaikesta
"Olis pitänyt jättää lapset tekemättä kun on vanhemmuus noin hukassa" vastauksena mihin tahansa lapsia tai kasvatusta koskevaan kysymykseen. Ikinä näihin ei tosiaan liity mitään todellista vastausta kyseiseen ongelmaan.
"Mua ei kiinnosta lukea tällaista..." ketjussa jonka otsikko jo selvästi kertoo aiheen. Miksi sitten olet täällä lukemassa..?
A: "Tutkimusten mukaan usein on X."
B: "Mutta minun kokemukseni on Y! Se kumoaa tämmöisen tutkimuksen!"