Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Allerginen vain yhdelle koirarodulle?

Vierailija
07.06.2015 |

Onko mahdollista? Meillä on kotona pieni seurakoira ja monella kaverilla rotuja chihusta nöffiin. Meillä käy paljon koiravieraita ja muutenkin olen paljon koirien kanssa tekemisissä. Allergiaoireita ei ikinä muuten ole tullut paitsi mäyräkoirista. Samantien kun menen kylään mäyräkoirakotiin niin hirveä allerginen nuha, aivastelu ja kutina. Sama jos silitän tai leikin koiran kanssa ja tulee raapaisu/kuolaa iholle niin hirveä kutiseva ihottuma samantien. Jos kaverin mäyräkoira ollut kylässä niin menee pari päivää siivouksen jälkeen että rään tuleminen loppuu. Miten on mahdollista? Muilla samanlaista?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole mahdollista. Toiset koirat, rodusta riippumatta, kantavat enemmän allergeenejä kuin toiset. Joten todennäköisesti vain sattumaa että kaikki tuntemasi mäyräkoirat ovat niitä paljon allergisoivia. 

Vierailija
2/3 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen erityisen allerginen collieille. On omia koiria, montaa eri rotua ollut. Ja usein muutenkin saan jotain oireita vieraista koirista. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä saan oireita koirista, joilla on lyhyt "terävä" karva, esim. labbis. Omat on pitkäkarvaisia, niistä ei tule oireita. Onhan siinä eroa, miten erirotuiset hilseilevät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä viisi