Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksisuhteessa..Mies surkea sängyssä!

Vierailija
07.06.2015 |

Ystäviä olemme olleet todella pitkään, jo alakoulusta asti. Nyt molempien ollessa sinkkuja päätimme aloittaa seksisuhteen jotta saamme tarpeemme tyydytettyä säännöllisesti. Viehätymme toistemme ulkonäöstä aikalailla. Mies on tunnettu playeri ja kokemus naisista varmasti on ja minulla ei todellakaan ole mitään muuta kuin kaveruutta ja intohimoa hänen ulkonäköään kohtaan. 

Ensimmäisellä kerralla olimme sopineet tapaavamme hänen luonaan. Kamala himo. Ja sitten...Mies ei tiennyt yhtään mitään tehdä. Pientä silittelyä ja hiplaamista. Sanoin hänelle mitä toivoisin hänen tekevän ja hän sanoi että ihana kun kerrot. No jatkoi silti vaan sitä ihmeellistä hiplailua. Minusta tuntui että alan opettamaan yli 30 vuotiasta miestä sängyssä vaikka hänellähän sitä juuri piti kokemusta naisista olla. Itse aktikin oli löyhää rakastelua. Teeskentelin lähes koko ajan. Ja pistin huonon "ekan kerran" jännityksen piikkiin.

Eilen sitten päädyimme jälleen sänkyyn. Tätä edelsi kiihkeä viestittely kuinka haluamme toisiamme koskettelevan jnejne.  Mutta se sama homma toistui. Mies jauhaa miten haluaa saada minut saamaan jnejne. Ja pikkuhiplailua. Sanoin vähän naureskellen jo että tykkäisin kyllä siitä ja siitä. Taas mies jatkaa silti. Olin aivan äimistynyt. Ja aktin aikana hän vaan puhisee miten kaunis olen jne. eli todellakin sellaista lässyärakastelua. Olen tasan tarkkaan hänelle selväksi tehnyt että pidän enemmän hieman rajummasta menosta. Lähdin kotiin ja mies laittoi heti viestiä perääni että "parasta ikinä ja hyvä kun aloitimme tämän". Vastasin hänelle vain hymiön... Miten toinen voi kokea hyväksi seksiksi tuollaisen?

Miten lopetan tämän seksisuhteen irvikuvan ilman että minun tulee sanoa miehelle että sori, olet huono sängyssä? Haluan kaikesta huolimatta jatkaa hänen kanssaan ystävänä platonisessa suhteessa. 

Kommentit (63)

Vierailija
1/63 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 12:55"][quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 12:46"]Luulen, että moni mies on "player" sen takia, etteivät kertakaikkiaan pääse parisuhteeseen huonojen seksitaitojensa takia. Naiset huomaavat jo alkumetreillä, ettei tästä mitään tule. Näin player-raukka joutuu palaamaan baariin saalisturetkelle ja homma alkaa taas alusta. Itse tosin uskottelee itselleen, että on kovakin naistenmies.
[/quote]
Joo tämä! Minulla on eräs tuttu, jonka kanssa itsekin päädyin sänkyyn muutamankin kerran. Kaikki pitävät tätä tyyppiä kauheana playerina ja hieman naureskelevat tämän jatkuvasti vaihtuville naiskuvoille kun "se on niin vaativa". Oikeasti homma on niin, että tyyppi on hirveän huono sängyssä. Tosi pieni muna, eikä edes yritä saada naista tulemaan mitenkään muuten, vaan ähisee ja puhisee vain itsekseen. Muuten hyvännäköinen ja hauska tyyppi, mutta kyllä se tosi huono seksi latistaa äkkiä suhteen.
[/quote] Alkaako nimi R:llä?

Vierailija
2/63 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 12:35"]

Parempi vaan sanoa ettei tämä oikein toimi tällaisena, että kaveruus toimi paremmin teillä. Eihän siinä tarvitse taidoista sanoa, jos on niin urpo mies että kyselee selityksiä niin sano vaikka ettet tunne oikeanlaista intohimoa seksisuhdetta varten. Joihinkin miehiin toimii karkoittamiseen "alan tuntea vähän liikaa sinua kohtaan" mutta jos on lässynlää niin todnäk vaan lisää pökköä pesään :D

[/quote]

Naisethan aina loukkaantuu ja vaatii selityksiä. Mitä urpoa siinä on kun mies sen tekee?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/63 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin viestiä  ja vastaus oli että "eikä! ei se ystävyyteen vaikuta! Miksi????"  Voihan vittu. Ap.

Vierailija
4/63 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vedät naiskortin esiin ja sanot, että naisilla aina tulee tunteet niin pintaan.

Vierailija
5/63 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 14:52"]

Laitoin viestiä  ja vastaus oli että "eikä! ei se ystävyyteen vaikuta! Miksi????"  Voihan vittu. Ap.

[/quote]

Mies varmaan haluaa oikeasti parisuhteen ja toivoo, että seksi kelpaisi sinulle. Olen aiemminkin miettinyt kun täällä haukutaan playeriksi, että taitavat ne miehet oikeasti kaivata jonkun naisen sydäntä. 

Ja se voi tosiaan olla niin.

Vierailija
6/63 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 12:32"]Ystäviä olemme olleet todella pitkään, jo alakoulusta asti. Nyt molempien ollessa sinkkuja päätimme aloittaa seksisuhteen jotta saamme tarpeemme tyydytettyä säännöllisesti. Viehätymme toistemme ulkonäöstä aikalailla. Mies on tunnettu playeri ja kokemus naisista varmasti on ja minulla ei todellakaan ole mitään muuta kuin kaveruutta ja intohimoa hänen ulkonäköään kohtaan. 

Ensimmäisellä kerralla olimme sopineet tapaavamme hänen luonaan. Kamala himo. Ja sitten...Mies ei tiennyt yhtään mitään tehdä. Pientä silittelyä ja hiplaamista. Sanoin hänelle mitä toivoisin hänen tekevän ja hän sanoi että ihana kun kerrot. No jatkoi silti vaan sitä ihmeellistä hiplailua. Minusta tuntui että alan opettamaan yli 30 vuotiasta miestä sängyssä vaikka hänellähän sitä juuri piti kokemusta naisista olla. Itse aktikin oli löyhää rakastelua. Teeskentelin lähes koko ajan. Ja pistin huonon "ekan kerran" jännityksen piikkiin.

Eilen sitten päädyimme jälleen sänkyyn. Tätä edelsi kiihkeä viestittely kuinka haluamme toisiamme koskettelevan jnejne.  Mutta se sama homma toistui. Mies jauhaa miten haluaa saada minut saamaan jnejne. Ja pikkuhiplailua. Sanoin vähän naureskellen jo että tykkäisin kyllä siitä ja siitä. Taas mies jatkaa silti. Olin aivan äimistynyt. Ja aktin aikana hän vaan puhisee miten kaunis olen jne. eli todellakin sellaista lässyärakastelua. Olen tasan tarkkaan hänelle selväksi tehnyt että pidän enemmän hieman rajummasta menosta. Lähdin kotiin ja mies laittoi heti viestiä perääni että "parasta ikinä ja hyvä kun aloitimme tämän". Vastasin hänelle vain hymiön... Miten toinen voi kokea hyväksi seksiksi tuollaisen?

Miten lopetan tämän seksisuhteen irvikuvan ilman että minun tulee sanoa miehelle että sori, olet huono sängyssä? Haluan kaikesta huolimatta jatkaa hänen kanssaan ystävänä platonisessa suhteessa. 
[/quote]

Se platoninen kaverisuhde meni jo. Siihen ei ole paluuta miehen osalta. Trust me.

Vierailija
7/63 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos nauruista, ap!

Vierailija
8/63 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koittakaa naiset tajuta, että jos seksi kahden ihmisen välillä ei toimi, niin se vika ei aina välttämättä ole pelkästään siinä miehessä. Kyllähän se varmaan helpottaa ja kohottaa teidän omaa itsetuntoa kun saa vauvapalstalla haukkua ja nauraa toiselle muiden akkojen kanssa, mutta kannattaa muistaa, ettei se ole aina niin yksinkertaista.

Annat ap itsestäsi jotenkin typerän ja kylmän kuvan. Sitten vielä se että nauretaan kun mies kehui että oli niin hyvää seksiä, vaikka itse ette nauttineet yhtään, että vittu mikä urpo. No, minkä helvetin takia sitten feikkaatte että nautitte ja sitten jälkeenpäin nauratte kun mies uskoi? Saatte juuri sitä mitä tilaatte ja ansaitsette. Te vaan odotatte sängyssä että miehen pitää osata käsitellä juuri teitä oikein, ehkä annatte jopa neuvoja, mutta osaatteko itse olla tilanteessa läsnä ja rentoutunut, osaatteko antaa miehelle edes mahdollisuuden saada itsenne kiihottumaan, vai makaatteko vain haarat auki hammasta purren ja mietitte jo valmiiksi millaisen ketjun tästä voisi av:lle aloittaa? Jos haluatte rajumpaa menoa (kaikki naiset ei halua), niin ottakaa itse ne ohjat, vai ettekö osaa? Lopettakaa itsekin se lässytys jos se ei toimi ja näyttäkää esimerkkiä. Käske mies selälleen ja kiipeä päälle ratsaille, se on ihan sallittua. Kyllä se siitä alkaa vähitellen ymmärtää.

Ette te näitä hommia voi ulkoistaa kokonaan miehen vastuulle, ihminen on loppujen lopuksi itse vastuussa omasta kiihottumisestaan, sukupuolesta riippumatta. Ehkä kavereiden paneminen ei ole hyvä ratkaisu, tai ehkä sinun kannattaa tyytyä toistaiseksi vain omiin sormiisi tuon syyttelyn sijaan. Se vika voi löytyä myös sieltä peilistä, enkä nyt puhu ulkonäöstä.

Vierailija
9/63 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 12:32"]

[/quote]

Ei onnistu ja tehtyä ei saa tekemättömäksi. Unohda koko juttu. Koskaan ette tule olemaan samalla tavalla kavereita kuin aikaisemmin.

Vierailija
10/63 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi hyvä ystävyys varmasti, jos ette yhtään viitsi opastaa ja lyötte homman heti jäihin

Vierailija
11/63 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus kyse on myös kemian löytämisestä ja siitä että tajuaa mistä toinen tykkää. Päädyin pari kertaa sänkyyn yhden työkaverin kanssa ja koko homma tuntui vähän räpeltämiseltä. Totta puhuen en tuntenut kamalasti intohimoa häntä kohtaan mutta jatkoin seksisuhdetta satunneisesti kuitenkin vähän myöhemmin, kun ei oikein ollut muutakaan säpinää elämässä. Kaikki alkoi luistaa aika pian tosi paljon paremmin, ja saan monta kertaa tapaamisen aikana orgasmeja. Hän oppi mistä pidän ja minä mistä hän pitää ja kun tutustuimme paremmin, palikat loksahtivat jotenkin kohdalleen.
Mutta se vaatii myös että toinen näyttää hienotunteisesti mutta määrätietoisesti mistä pitää, vaikka naisesta joskus tuntuisi että pääsee vähemmällä kun teeskentelee nautintoa. Sillä tekee vain hallaa kaikille naisille! Ap tosin kertoi yrittäneensä, joten en häntä moiti. 

Vierailija
12/63 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 18:06"]

Joskus kyse on myös kemian löytämisestä ja siitä että tajuaa mistä toinen tykkää. Päädyin pari kertaa sänkyyn yhden työkaverin kanssa ja koko homma tuntui vähän räpeltämiseltä. Totta puhuen en tuntenut kamalasti intohimoa häntä kohtaan mutta jatkoin seksisuhdetta satunneisesti kuitenkin vähän myöhemmin, kun ei oikein ollut muutakaan säpinää elämässä. Kaikki alkoi luistaa aika pian tosi paljon paremmin, ja saan monta kertaa tapaamisen aikana orgasmeja. Hän oppi mistä pidän ja minä mistä hän pitää ja kun tutustuimme paremmin, palikat loksahtivat jotenkin kohdalleen.
Mutta se vaatii myös että toinen näyttää hienotunteisesti mutta määrätietoisesti mistä pitää, vaikka naisesta joskus tuntuisi että pääsee vähemmällä kun teeskentelee nautintoa. Sillä tekee vain hallaa kaikille naisille! Ap tosin kertoi yrittäneensä, joten en häntä moiti. 

[/quote]

Ap korkeintaan luulee yrittäneensä, muttei selvästikään tarpeeksi. Kyllähän se mieskin varmasti yritti. Ap:lle koko lähtötilannehan oli se, että tiesi miehen playeriksi ja luuli näin pääsevänsä helpolla, ettei tarvi itse juuri yrittää, vaan mies hoitaa, mutta törmäsikin ikävästi todellisuuteen: se ei vaan mene niin.

Vierailija
13/63 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 12:57"][quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 12:55"]

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 12:46"]Luulen, että moni mies on "player" sen takia, etteivät kertakaikkiaan pääse parisuhteeseen huonojen seksitaitojensa takia. Naiset huomaavat jo alkumetreillä, ettei tästä mitään tule. Näin player-raukka joutuu palaamaan baariin saalisturetkelle ja homma alkaa taas alusta. Itse tosin uskottelee itselleen, että on kovakin naistenmies. [/quote] Joo tämä! Minulla on eräs tuttu, jonka kanssa itsekin päädyin sänkyyn muutamankin kerran. Kaikki pitävät tätä tyyppiä kauheana playerina ja hieman naureskelevat tämän jatkuvasti vaihtuville naiskuvoille kun "se on niin vaativa". Oikeasti homma on niin, että tyyppi on hirveän huono sängyssä. Tosi pieni muna, eikä edes yritä saada naista tulemaan mitenkään muuten, vaan ähisee ja puhisee vain itsekseen. Muuten hyvännäköinen ja hauska tyyppi, mutta kyllä se tosi huono seksi latistaa äkkiä suhteen.

[/quote]

Mutta jos on kuitenkin kokemusta naisista niin luulis pikkuhiljaa oppivan paremmaksi? Vai eikö kukaan vain viitsi sanoa?
[/quote]

Ei kukaan halua kouluttaa aikuista miestä. Kyllä pitäisi jokaisen oppia tavoille jo nuorempana; miettiä uusia tapoja tehdä sama vanha asia.

Vierailija
14/63 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 18:22"]

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 18:06"]

[/quote]

Ap korkeintaan luulee yrittäneensä, muttei selvästikään tarpeeksi. Kyllähän se mieskin varmasti yritti. Ap:lle koko lähtötilannehan oli se, että tiesi miehen playeriksi ja luuli näin pääsevänsä helpolla, ettei tarvi itse juuri yrittää, vaan mies hoitaa, mutta törmäsikin ikävästi todellisuuteen: se ei vaan mene niin.

[/quote]

Niinpä, sängyssä puhekyvyttömäksi lahnaksi heittäytyvät naiset täällä kitisee miesten taidoista. Sitä saa mitä tilaa, kun ei saa suutaan auki ja omaa kärsivällisyyttä. Ei se mies ole mikään ajatustenlukija.

Vierailija
15/63 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs jos mies ei opi vaikka ap tekisi mitä taikoja? Siinä jos missä menee fiilis ihan miinuksille kun huomaa, että mikään aikaisemmin näytetty ei ole jäänyt muistiin. Kun mies vain hipeltää kuin rikki menevää kukkaa, ei osaa vastata naisen liikkeisiin ja on kuin puupökkelö oksansa kanssa.. Nainen voi yrittää alkaa viemään kuin tanssittaja, mutta jos tämä seksitanssikumppani on ei lähde mukaan, niin mitä siinä voi tehdä? Samahan se on toisin päinkin tietenkin myös. En välttämättä lähtisi kolmatta kertaa enää kokeilemaan.

Vierailija
16/63 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettikää omalle kohdalle jos mies teeskentelisi sängyssä että nauttii, eikä näin antaisi edes mahdollisuutta tehdä jotain toisin. Sitten jättäisi jollain verukkeella että "tykkään susta liikaa". Ole ap rehellinen ja sano että teidän välinen seksi ei toimi sulle. T. N34

Vierailija
17/63 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos miehellä on niin pieni muna että ei itekkään tiedä onko sisällä vaiko hetulan suulla, niin se on sama kun ei mitään tortun päälle ymmärrä..miehen pitää osata koskettaa sieltä syvältä ilman vonkaamista aktin aikana.. ;)

Vierailija
18/63 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 18:27"]

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 12:57"][quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 12:55"] [quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 12:46"]Luulen, että moni mies on "player" sen takia, etteivät kertakaikkiaan pääse parisuhteeseen huonojen seksitaitojensa takia. Naiset huomaavat jo alkumetreillä, ettei tästä mitään tule. Näin player-raukka joutuu palaamaan baariin saalisturetkelle ja homma alkaa taas alusta. Itse tosin uskottelee itselleen, että on kovakin naistenmies. [/quote] Joo tämä! Minulla on eräs tuttu, jonka kanssa itsekin päädyin sänkyyn muutamankin kerran. Kaikki pitävät tätä tyyppiä kauheana playerina ja hieman naureskelevat tämän jatkuvasti vaihtuville naiskuvoille kun "se on niin vaativa". Oikeasti homma on niin, että tyyppi on hirveän huono sängyssä. Tosi pieni muna, eikä edes yritä saada naista tulemaan mitenkään muuten, vaan ähisee ja puhisee vain itsekseen. Muuten hyvännäköinen ja hauska tyyppi, mutta kyllä se tosi huono seksi latistaa äkkiä suhteen. [/quote]   Mutta jos on kuitenkin kokemusta naisista niin luulis pikkuhiljaa oppivan paremmaksi? Vai eikö kukaan vain viitsi sanoa? [/quote] Ei kukaan halua kouluttaa aikuista miestä. Kyllä pitäisi jokaisen oppia tavoille jo nuorempana; miettiä uusia tapoja tehdä sama vanha asia.

[/quote]

Et voisi olla juuri enempää pihalla. Koko näkökulma toisen kouluttamisesta on ihan väärä. Kyse ei ole mistään kokoelmasta opittuja taitoja, vaan kahden ihmisen välisestä kemiasta, arvostuksesta ja luottamuksesta, läsnäolosta ja avoimuudesta ja siitä että molemmat haluaa tuottaa sekä toisilleen että itselleen nautintoa, eikä pidä toista vaan omien tarpeidensa tyydyttämisen apuvälineenä. Onhan se jo tämänkin ketjun monessa kommentissa tullut esille, ettei se kokemusten määrä ja player-luonne kerro vielä yhtään mitään, jos ei asenne siihen seksiin ja kumppaniin ole kunnossa. Toimiva seksi on yhdessä oppimista ja se on sitä enemmän tai vähemmän aina uuden kumppanin kanssa.

Vierailija
19/63 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 17:27"]

Koittakaa naiset tajuta, että jos seksi kahden ihmisen välillä ei toimi, niin se vika ei aina välttämättä ole pelkästään siinä miehessä. Kyllähän se varmaan helpottaa ja kohottaa teidän omaa itsetuntoa kun saa vauvapalstalla haukkua ja nauraa toiselle muiden akkojen kanssa, mutta kannattaa muistaa, ettei se ole aina niin yksinkertaista.

Annat ap itsestäsi jotenkin typerän ja kylmän kuvan. Sitten vielä se että nauretaan kun mies kehui että oli niin hyvää seksiä, vaikka itse ette nauttineet yhtään, että vittu mikä urpo. No, minkä helvetin takia sitten feikkaatte että nautitte ja sitten jälkeenpäin nauratte kun mies uskoi? Saatte juuri sitä mitä tilaatte ja ansaitsette. Te vaan odotatte sängyssä että miehen pitää osata käsitellä juuri teitä oikein, ehkä annatte jopa neuvoja, mutta osaatteko itse olla tilanteessa läsnä ja rentoutunut, osaatteko antaa miehelle edes mahdollisuuden saada itsenne kiihottumaan, vai makaatteko vain haarat auki hammasta purren ja mietitte jo valmiiksi millaisen ketjun tästä voisi av:lle aloittaa? Jos haluatte rajumpaa menoa (kaikki naiset ei halua), niin ottakaa itse ne ohjat, vai ettekö osaa? Lopettakaa itsekin se lässytys jos se ei toimi ja näyttäkää esimerkkiä. Käske mies selälleen ja kiipeä päälle ratsaille, se on ihan sallittua. Kyllä se siitä alkaa vähitellen ymmärtää.

Ette te näitä hommia voi ulkoistaa kokonaan miehen vastuulle, ihminen on loppujen lopuksi itse vastuussa omasta kiihottumisestaan, sukupuolesta riippumatta. Ehkä kavereiden paneminen ei ole hyvä ratkaisu, tai ehkä sinun kannattaa tyytyä toistaiseksi vain omiin sormiisi tuon syyttelyn sijaan. Se vika voi löytyä myös sieltä peilistä, enkä nyt puhu ulkonäöstä.

[/quote]

Kyllähän tuo ap kertoi miehelle mistä pitää, siis etukäteen, ja sitten vielä jälkikäteen mistä piti heidän seksissään.

Kyse ei aina ole vain mieltymyseroista, vaan todella on olemassa ihmisiä, jotka ei osaa reagoida toisen sanomisiin tai tekoihin, ei sopeuttaa yhtään sitä hiplailuaan siihen mitä toinen on kertonut toivovansa. Tämän pitää tietysti olla molemminpuolista.

En usko että ap tai kukaan muukaan lahnana makaa, jos kerran pitää seksiä tärkeänä ja haluaa siitä nauttia. Kukaan ei myöskään erikseen pyri saamaan huonoja seksikokemuksia vain päästäkseen niitä tänne jakamaan.

Siitä olen samaa mieltä, että nautinnon feikkaaminen on epärehellistä. Mutta ehkä se tuntuu joskus nopeimmalta ja hienotunteisimmalta tavalta saada huono seksi päätökseen?

Vierailija
20/63 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 17:27"]

[/quote]

Täyttä asiaa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän viisi