Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mihin luulette kuolevanne?

Vierailija
07.06.2015 |

Itse epäilen kuolinsyykseni sydän- tai aivoinfarktia. Vie nopeasti ja kerralla. Obduktiota ei tehdä.

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johonkin syöpään. Suvussa on kuoltu mahasyöpään, kurkkusyöpään ja keuhkosyöpään (tosin nuo kaksi viimeistä olivat tupakoitsijoita - minä en tupakoi). Tai sitten Alzheimeriin: nuorin tätini, jota muistutan ulkonäöllisesti ja luonteeltani, kuoli Alzheimeriin maattuaan viimeisen vuotensa sängyssä vihanneksena. Myös sydänongelmia saattaa olla tiedossa, sillä isäni ja äitini söivät Marevania viimeisinä vuosinaan verenohennukseen ja kummallakin oli eteiskammiovärinää. Äitini ilmeisesti jonkin sortin sydänkohtaukseen kuolikin.

Vierailija
2/47 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori jos menee vähän aiheen ohi, mutta luuletteko että on omaisille kovin traumaattista jos kuolee vakavasti sairaana itsemurhaan?
Mulla on (ollut) pahanlaatuinen aggressiivinen syöpä, joka saatiin hyvin hoidettua varhaisen toteamisen vuoksi. Jos se kumminkin uusii joskus, niin voin hyvinkin kuolla siihen. Olen nähnyt sairastamista, enkä halua sitä kipua ja surkeutta itselleni ja muille. Hoitaisin asiani kuntoon ja kuolisin oma-avusteisesti vielä kauniina ja omana itsenäni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 14:20"]Sori jos menee vähän aiheen ohi, mutta luuletteko että on omaisille kovin traumaattista jos kuolee vakavasti sairaana itsemurhaan?
Mulla on (ollut) pahanlaatuinen aggressiivinen syöpä, joka saatiin hyvin hoidettua varhaisen toteamisen vuoksi. Jos se kumminkin uusii joskus, niin voin hyvinkin kuolla siihen. Olen nähnyt sairastamista, enkä halua sitä kipua ja surkeutta itselleni ja muille. Hoitaisin asiani kuntoon ja kuolisin oma-avusteisesti vielä kauniina ja omana itsenäni.
[/quote]
Jos päätyisin lähtemään oman käden kautta jättäisin varmasti kirjeen jossa selittäisin miksi näin tein.

Vierailija
4/47 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 14:20"]

Sori jos menee vähän aiheen ohi, mutta luuletteko että on omaisille kovin traumaattista jos kuolee vakavasti sairaana itsemurhaan? Mulla on (ollut) pahanlaatuinen aggressiivinen syöpä, joka saatiin hyvin hoidettua varhaisen toteamisen vuoksi. Jos se kumminkin uusii joskus, niin voin hyvinkin kuolla siihen. Olen nähnyt sairastamista, enkä halua sitä kipua ja surkeutta itselleni ja muille. Hoitaisin asiani kuntoon ja kuolisin oma-avusteisesti vielä kauniina ja omana itsenäni.

[/quote] 

Totta. Vanheneminen on kuin hiv. Keho surkastuu ja sairaudet pukkaa päälle. yli kuuskymppisenä elämä on täysin erillaista jo ja ihminen muuttuu rasitteeksi omaisilleen . Jotkut enemmän ja jotkut vähemmän, riippuen tuurista. Loppu on kuitenkin kaikilla se sama ennemmin tai myöhemmin koska ollaan jo kuoleman putkessa. Rahallinen rasitus saattaa olla aika huomattava ja pitääkin miettiä tarkoin että mitä enää kannattaa tehdä. 

Vierailija
5/47 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhuuteen.

Vierailija
6/47 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos en tapa itseäni, niin varmaan aivo-verenvuotoon.

Vierailija
7/47 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti elän n. 80-90-vuotiaaksi, sukuni naiset ovat pitkäikäisiä. Äitini sisko eli diabeteksesta huolimatta 80 v. Diabetes oli nuoresta lähtien. Sukuni tupakoivat miehet ovat kuolleet keuhkosyöpään ym. keuhkosairauksiin melko nuorena.

Vierailija
8/47 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivoverenpainesyöpään 

Vierailija
9/47 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan siihen, että menen aukomaan päätä jollekkin ja minut hakataan. Tiedän itsekkin olevani ärsyttävä ihminen ;D

t. 15v

Vierailija
10/47 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keuhkokuumeeseen.

Vierailija
11/47 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivoinfarkti on huono valinta ei välttämättä tapa, suurin osa jää kitumaan vuosikausiksi.

Oma äiti lähes kuuro ja sokea infarktin jälkeen, elämä hankalaa kun hän ei itse kykene juuri mitään tekemään.

Vanhuuteen kai itse kuolen.

Vierailija
12/47 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulevan sodan siviiliuhri.

Vierailija
13/47 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syöpä tai "vanhuus" (sydänpysähdys nukkuessa? Tms) ova olleet oma sukuni yleisimmät kuolintavat. Todennäköisesti noista jompikumpi.

Vierailija
14/47 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustalainen puukottaa

Vierailija
15/47 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti tukehdun joku päivä pullaan av -palstaa selaillessani...

Vierailija
16/47 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin todennäköisesti kuolen minulla jo olevaan sydänlihassairauteen, ellen sitten ehdi kuolla sitä ennen tapaturmaisesti esim. bussin alle (kotikaupungissani jää ihmisiä bussin alle hämmästyttävän usein).

Vierailija
17/47 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä epäilen rintasyöpää.

Vierailija
18/47 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että sitä kuolee niin mitä eniten pelkää.
Itse pelkään karhuja tai autolla järveen.

sukurasitteena itsemurhat ja auto-onnettomuudet

Vierailija
19/47 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson karhun perseeseen ja tukehdun kun en saa päätäni pois perseestä.

Vierailija
20/47 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jään melko varmasti auton alle tietä ylittäessäni. On ihan uskomatonta, kuinka monta kertaa on ollut hilkulla. Jotain häikkää mulla on varmasti ympäristön ja varsinkin etäisyyksien hahmottamiskyvyssä.