Millaiset harrastukset naisella tekevät hänestä kiinnostavan miehen silmissä?
Entä jos ei ole kummoisempia harrastuksia, kuin lukeminen ja ulkoilu?
Kommentit (205)
Onko ratsastus,twerkkaus, salsa, matkustelu, politiikanja talouden seuraaminen turn/offeja..
Jumalattoman luja hälytyssummeri soi korvissa kun kuulee että nainen:
A) puuhaa hevosten kanssa
B) puuhaa kissojen kanssa
C) puuhaa liikaa koirien kanssa
Harrastusautot on kova sana, jos on esimerkiksi pari Ferraria, pari AMG-Mesee jne
Vierailija kirjoitti:
Onko ratsastus,twerkkaus, salsa, matkustelu, politiikanja talouden seuraaminen turn/offeja..
Mulle twerkkaus on turn on, ja politiikan ja talouden seuraaminen menee kanssa plussa kategoriaan, antaa mahdollisuuden käydä mielenkiintoisia keskusteluja.
Ratsastukseen tai salsaan ei mielipidettä puolesta tai vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Cats before lads <3
Riippuu miehestä mikä kiinnostaa . Toisilla harrastuksena on baarit , samanhenkinen tykkää baariharrastuksesta. Lukeminen voi olla erittäin kiinnostava harrastus . Ulkoilu on hauskaa , sitä voi tehdä sosiaaliluokasta riippumatta yksin tai yhdessä ,jopa paras harrastus tutustumisvaiheessa .
Mieluiten niin päin , ettei naisella ole liikaa harrastuksia koska siihen aikatauluun on vaikeampaa mahduttaa miehen menevää aukkoa . Paro normi harrastusta käy erittäin hyvin johon voi sitten jopa mahduttaa yhteistä harrastusta 👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pyllyn treenaus salilla. Kaikki miehet haluavat lopulta salimimmin itselleen, mieluiten alle 25-vuotiaan. Itse luovutin jo parisuhdemarkkinoilla.
N28
Olen mies, ja voin ainakin omalta osaltani vahvistaa tämän. Nainen joka treenaa pyllyään salilla on ainakin minulle valtava turn on.
Tuo on kaksijakoinen asia. Muodokas pylly on turn on, mutta nainen, joka viettää kaiken aikansa salilla ähisemässä on turn off.
"Muodokas" pylly on turn off. Ei, kehopositiivisuus ei oel kaunista.
Turha sitä on makuasioista kiistellä. Liika on liikaa, mutta minulle kunnon tarakka toimii. Eikä se vaadi ylipainoa.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu miehestä mikä kiinnostaa . Toisilla harrastuksena on baarit , samanhenkinen tykkää baariharrastuksesta. Lukeminen voi olla erittäin kiinnostava harrastus . Ulkoilu on hauskaa , sitä voi tehdä sosiaaliluokasta riippumatta yksin tai yhdessä ,jopa paras harrastus tutustumisvaiheessa .
Mieluiten niin päin , ettei naisella ole liikaa harrastuksia koska siihen aikatauluun on vaikeampaa mahduttaa miehen menevää aukkoa . Paro normi harrastusta käy erittäin hyvin johon voi sitten jopa mahduttaa yhteistä harrastusta 👍
Jonkinasteinen lukuharrastus on perusedellytys, koska analfabeetti mira-yannica on aika vahva turn off.
Vierailija kirjoitti:
Ratsastus on kiva harrastus ja ratsastushousut naisella ne vasta kivat ovatkin.
Liika hössöttäminen elukoiden kanssa on kyllä vähän epäilyttävää, lajiin katsomatta. Kissojen kanssa ei tarvitse pshemmin puuhata, kunhan ruokkii ja vaihtaa hiekat. Jos niitä on kymmeniä, homma on mennyt patologiseksi.
Lukea tosiaan pitää osata.
Pidän myös naisista, jotka seuraavat politiikkaa ja maailman tapahtumia. Ymmärtävät. Muuten aktiivinen elämä on plussaa.
Saippuasarjojen ja ylipäätään tv:n seuraaminen on äärimmäisen negatiivinen harrastus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiselliset urheiluharrastukset: taitoluistelu, rytmine voimistelu, tanssi, ratsastus,
Musiikki: Laulaminen, tai että osaa kunnolla soittaa jotain soitinta, tosin ei sähkökitaraa
Näyttämötaide
Hyvä laittamaan ruokaa
Miksi ei sähkökitaraa? Itse pitäisin kyllä sen soittoa isona plussana, toisin kuin tanssia, joka on mielestäni tylsien ja mitäänsanomattomien naisten harrastus
Jep, jep, minä olen "mitäänsanomaton" ja "tylsä" itämaisen tanssin harrastaja, jihuu. Ilmankos harrastukseni on erityisesti joillekin naisille kuin punainen vaate. Miesten mielipiteitä harrastuksestani en ole edes kysynyt. Eipä haittaa olla näin tylsä ja mitäänsanomaton.
En missään vaiheessa väittänyt muuta kuin että tanssia harrastavat naiset ovat minun mielestäni tylsiä ja mitäänsanomattomia. Ei minun mieltymykseni ole mikään absoluuttinen totuus, jonkun toisen mielestä saatat olla vaikka kuinka värikäs ja omaperäinen persoona.
Miten itämaisen tanssin harrastaja voi olla tylsä ja mitäänsanomaton? Siihenhän liittyy parhaimmillaan myös musiikin opiskelu, zillien ja rumpujen soitto. Eikä tanssi ulkoisestikaan ole mitään tylsää ja mitäänsanomatonta, päinvastoin.
Tanssi on naisilla harrastuksena niin yleinen, että sen harrastaminen ei anna kuvaa omaperäisestä ja joukosta erottuvasta ihmisestä. Varmasti löytyy poikkeuksiakin, mutta jotain hieman harvinaisempaa asiaa harrastava ihminen on usein muissakin valinnoissaan ja mieltymyksissään vähemmän mainstream kuin jotain erittäin yleistä asiaa harrastava.
Sä nyt niputat kaikki tanssilajit yhteen eikä se anna sinusta kuvaa omaperäisenä tai luovana ihmisenä. Mä olen käynyt Charleston-kurssilla ja tanssimassa barokkitanssia. Barokkitanssia opetetaan vain yhdessä tanssikoulussa Suomessa, joten kyseessä on sen perusteella varsin omaperäinen ja joukosta erottuva tanssiharrastus.
Hyvä, että kunmallakin on ihan omiakin harrastuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulkoilu ja lukeminen eivät olla harrastuksia, ne ovat normaaleja arkitoimia. Jos noin sanoo, tarkoittaa ettei harrastuksia ole.
Minusta lukeminen on harrastus. Mikäli luen tunnin muutaman kerran viikossa, niin miten se eroaa saman ajan vievästä urheiluharrastuksesta? Toki lukisen tarvitsee olla jotain muuta kuin päivän sanomalehden lukemista esim. romaani tai faktakirjallisuutta.
Muutama tunti lukemista viikossa ei ole harrastamista. Se on vähän kuin sanoisi harrastavansa uutisten katselua. Siitäkin tulee helposti muutama tunti joskus jopa päivässä.
En myöskään laske marjastamista harrastukseksi, jos se tarkoittaa muutama päivä vuodessa mustikoiden keräämistä noin kymmenen litraa yhteensä. Eikä kerran kolmessa vuodessa villasukkaparin kutominen ole kutomis/neulomisharrastus.
Eikä joka pizzaperjantain pitäminen ole pizzan harrastamista.
ei harrastus katso aikarajoja vaan mielenkiintoa.
en mä ehdi töitten lisäksi paljoa harrastaa.
Slalom ja mikä se toinen nyt oli? Aerobic.
Vierailija kirjoitti:
Politiikan ja talouden seuraaminen turn-on, twerkkaus (epä-älyllistä ja yksitoikkoista perseen vatkaamista) pahin mahdollinen turn-off, nuo muut ei kumpaakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiselliset urheiluharrastukset: taitoluistelu, rytmine voimistelu, tanssi, ratsastus,
Musiikki: Laulaminen, tai että osaa kunnolla soittaa jotain soitinta, tosin ei sähkökitaraa
Näyttämötaide
Hyvä laittamaan ruokaa
Miksi ei sähkökitaraa? Itse pitäisin kyllä sen soittoa isona plussana, toisin kuin tanssia, joka on mielestäni tylsien ja mitäänsanomattomien naisten harrastus
Jep, jep, minä olen "mitäänsanomaton" ja "tylsä" itämaisen tanssin harrastaja, jihuu. Ilmankos harrastukseni on erityisesti joillekin naisille kuin punainen vaate. Miesten mielipiteitä harrastuksestani en ole edes kysynyt. Eipä haittaa olla näin tylsä ja mitäänsanomaton.
En missään vaiheessa väittänyt muuta kuin että tanssia harrastavat naiset ovat minun mielestäni tylsiä ja mitäänsanomattomia. Ei minun mieltymykseni ole mikään absoluuttinen totuus, jonkun toisen mielestä saatat olla vaikka kuinka värikäs ja omaperäinen persoona.
Miten itämaisen tanssin harrastaja voi olla tylsä ja mitäänsanomaton? Siihenhän liittyy parhaimmillaan myös musiikin opiskelu, zillien ja rumpujen soitto. Eikä tanssi ulkoisestikaan ole mitään tylsää ja mitäänsanomatonta, päinvastoin.
Tanssi on naisilla harrastuksena niin yleinen, että sen harrastaminen ei anna kuvaa omaperäisestä ja joukosta erottuvasta ihmisestä. Varmasti löytyy poikkeuksiakin, mutta jotain hieman harvinaisempaa asiaa harrastava ihminen on usein muissakin valinnoissaan ja mieltymyksissään vähemmän mainstream kuin jotain erittäin yleistä asiaa harrastava.
Älä nyt viitsi. Myös tanssissa on alalajeja. Tällä videolla nähdään tribal fusion tanssilajia.
Periaate tansseissa kuitenkin on sama eli vartalon liikuttaminen musiikin tahtiin. Mielestäni ainoat tanssit joiden harrastaminen tekee naisesta kiinnostavan ovat humppa, polkka ja jenkka. Niiden harrastaminen kertoo naisesta, että uskaltaa rehellisesti harrastaa jotain mitä valtaväestö pitää junttina, nolona ja pilkattavana. Sellaisessa naisessa on rohkeutta ja asennetta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näyttämötaide
Hyvä laittamaan ruokaa
Sä nyt niputat kaikki tanssilajit yhteen eikä se anna sinusta kuvaa omaperäisenä tai luovana ihmisenä. Mä olen käynyt Charleston-kurssilla ja tanssimassa barokkitanssia. Barokkitanssia opetetaan vain yhdessä tanssikoulussa Suomessa, joten kyseessä on sen perusteella varsin omaperäinen ja joukosta erottuva tanssiharrastus.
Sama periaatehan niissä kaikissa on, vartalon liikuttaminen musiikin tahdissa. Ei hiihdostakaan tee omaperäistä tai joukosta erottuvaa se, jos hiihtää jollain suksimerkillä jota ei ole kuin yksi pari Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Harrastusautot on kova sana, jos on esimerkiksi pari Ferraria, pari AMG-Mesee jne
Paljon mieluummin vaikka pari vanhaa Taunusta ja Asconaa kuin jotain ylihintaisia kermaperseautoja
Hienoa, että lapset pääsevät vaimosi harrastuksissa jo sijalle kuusi. Mitenkäs itselläsi?