Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaiset harrastukset naisella tekevät hänestä kiinnostavan miehen silmissä?

Vierailija
31.01.2022 |

Entä jos ei ole kummoisempia harrastuksia, kuin lukeminen ja ulkoilu?

Kommentit (205)

Vierailija
141/205 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ulkoilu ja lukeminen eivät olla harrastuksia, ne ovat normaaleja arkitoimia. Jos noin sanoo, tarkoittaa ettei harrastuksia ole.

Minusta lukeminen on harrastus. Mikäli luen tunnin muutaman kerran viikossa, niin miten se eroaa saman ajan vievästä urheiluharrastuksesta?  Toki lukisen tarvitsee olla jotain muuta kuin päivän sanomalehden lukemista esim. romaani tai faktakirjallisuutta.

Muutama tunti lukemista viikossa ei ole harrastamista. Se on vähän kuin sanoisi harrastavansa uutisten katselua. Siitäkin tulee helposti muutama tunti joskus jopa päivässä.

En myöskään laske marjastamista harrastukseksi, jos se tarkoittaa muutama päivä vuodessa mustikoiden keräämistä noin kymmenen litraa yhteensä. Eikä kerran kolmessa vuodessa villasukkaparin kutominen ole kutomis/neulomisharrastus.

Eikä joka pizzaperjantain pitäminen ole pizzan harrastamista.

Minä en sitten taida harrastaa mitään. Mutta silti elämä on kivaa, tekemistä riittää koko ajan ja taitojakin on päässyt kertymään.

-eri.

Vierailija
142/205 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruoanlaitto, siivoaminen (mieluiten alasti), tankotanssi sekä seksin harrastaminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/205 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan että joko samankaltaiset kuin miehellä itselläänkin tai sitten sellaisia mielenkiintoisia, joista mies voi ajatella että onpas kiinnostava nainen.

Vierailija
144/205 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin keskimäärin:

+ liikunta, sali

+ ulkoilu, retkeily

+ tietokonepelit

+ instrumentin soittaminen tai laulaminen

+ "miesten harrastukset"

+ ylipäätään harrastukset jotka ovat enemmän tekemistä/rakentamista/osaamista kuin rahalla ostettavien elämyksien kokemista

- matkustelu

- herkutteleminen

- lemmikkieläimet, etenkin agility/näyttelyt tms, jos lemmikkieläimiä on useita tai jos ne asetetaan ihmisten tasolle

- shoppailu, muoti

- sisustaminen

- kutsut joille laitetaan kämppä tiptop ja 50 lajia pikku naposteltavaa

Vierailija
145/205 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noin keskimäärin:

+ liikunta, sali

+ ulkoilu, retkeily

+ tietokonepelit

+ "miesten harrastukset"

+ ylipäätään harrastukset jotka ovat enemmän tekemistä/rakentamista/osaamista kuin rahalla ostettavien elämyksien kokemista

- matkustelu

- herkutteleminen

- lemmikkieläimet, etenkin agility/näyttelyt tms, jos lemmikkieläimiä on useita tai jos ne asetetaan ihmisten tasolle

- shoppailu, muoti

- sisustaminen

Ap:n harrastuksista lukeminen on mielestäni aika neutraali.

Vierailija
146/205 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastan mitä harrastan, jos se on jonkun mielestä turn off niin ei se ihminen ole minua varten. Ei ole tarkoituskaan olla kaikkien mielestä miellyttävä.

Vierailija
147/205 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten joku sellainen asia, jota miljoona muutakin suomalaisnaista harrastaa tekisi kenestäkään kiinnostavan? Silloinhan ne miljoona muutakin olisivat kiinnostavia. Kiinnostavuus pohjautuu kuitenkin yleensä siihen, että on jollain tavalla keskiverrosta poikkeava. Ei silloin ole mitenkään erityisen kiinnostava, jos puolet suomalaisnaisista on yhtä kiinnostavia.

Vierailija
148/205 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten joku sellainen asia, jota miljoona muutakin suomalaisnaista harrastaa tekisi kenestäkään kiinnostavan? Silloinhan ne miljoona muutakin olisivat kiinnostavia. Kiinnostavuus pohjautuu kuitenkin yleensä siihen, että on jollain tavalla keskiverrosta poikkeava. Ei silloin ole mitenkään erityisen kiinnostava, jos puolet suomalaisnaisista on yhtä kiinnostavia.

Kai se harrastuksen sisältö määrittelee jotain myöskin. Luovaa kirjoittamista harrastava ihminen on harrastuksessaan lähtökohtaisesti uniikimpi kuin ryhmäliikuntaa harrastava ihminen, vaikka molempia olisi Suomessa yhtä paljon.

Vierailija
149/205 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyllyn treenaus salilla. Kaikki miehet haluavat lopulta salimimmin itselleen, mieluiten alle 25-vuotiaan. Itse luovutin jo parisuhdemarkkinoilla.

N28

Olen mies, ja voin ainakin omalta osaltani vahvistaa tämän. Nainen joka treenaa pyllyään salilla on ainakin minulle valtava turn on.

Vierailija
150/205 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjallisuus, taide ( voi maalata itse), musiikki (jos soittaa itse iso +) , historian ja arkkitehtuurin tunteminen plussaa.

Vierailija
151/205 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pyllyn treenaus salilla. Kaikki miehet haluavat lopulta salimimmin itselleen, mieluiten alle 25-vuotiaan. Itse luovutin jo parisuhdemarkkinoilla.

N28

Olen mies, ja voin ainakin omalta osaltani vahvistaa tämän. Nainen joka treenaa pyllyään salilla on ainakin minulle valtava turn on.

Tuo on kaksijakoinen asia. Muodokas pylly on turn on, mutta nainen, joka viettää kaiken aikansa salilla ähisemässä on turn off.

Vierailija
152/205 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noin keskimäärin:

+ liikunta, sali

+ ulkoilu, retkeily

+ tietokonepelit

+ "miesten harrastukset"

- matkustelu

- herkutteleminen

- shoppailu, muoti

- sisustaminen

Matkustelu on paljon miestenkin suosiossa ja kyllä nykyajan modernit miehet tykkäävät, että kämppä on kivasti sisustettu ja käyttävät itsekin ihan muodikkaita vaatteita. 

Vierailija
153/205 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai se harrastuksen sisältö määrittelee jotain myöskin. Luovaa kirjoittamista harrastava ihminen on harrastuksessaan lähtökohtaisesti uniikimpi kuin ryhmäliikuntaa harrastava ihminen, vaikka molempia olisi Suomessa yhtä paljon.

Ja luovaa kirjoitusta harrastava saattaa aivan hyvin käydä myös niillä ryhmäliikuntatunneilla. Itse tykkään extreme-urheilusta, mutta yhtälailla voin jonain päivänä mennä salille tai metsään kävelylle tai vaikka jäädä kotiin sukkia neulomaan.

Vierailija
154/205 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, lukeminen ja ulkoilu ovat erinomaisia harrastuksia, eli kuulostaa naiselta, joka on älykäs ja joka pitää huolta terveydestään (ja samalla ulkonäöstään, jolla on varmasti myös merkitystä useimmille ihmisille, kun pariutumisesta puhutaan). Ei tarvitse olla mitään kovin erikoisia harrastuksia, kunhan olet fiksu ja mukava, ja potentiaalisen kumppanin mielestä viehättävä.

Vierailija
155/205 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruoanlaitto, siisteys ja lastenkasvatus, että ne onnistuvat, tämä on itsestään selvä.  Harrastukset?  Mistä aika niihin?

Vierailija
156/205 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on varmastikin enemmän omaa tietämättömyyttäni, mutta itse koen tanssin useimmissa tapauksissa enemmän ryhmäliikuntana kuin varsinaisena taideharrastuksena samassa mielessä kuin vaikka musiikki ja kirjoittaminen.

Tietenkään en väitä, että kaikkien pitäisi harrastaa taidetta, mutta jos saan valita, koen viihtyväni hyvin taiteen harrastajien kanssa. Jonkun nykytanssikoreografioita tekevän tyypin kanssa tulisin varmasti hyvin juttuun.

-ohis.

Olet väärässä. Itämainen tanssi alalajeineen nimenomaan on taidelaji. Sitä treenataan yhtä kovasti kuin vaikkapa soittamista. Itse osaan soittaa monia soittimia ja olen opiskellut musiikkia 30 vuotta ja tanssia hieman vähemmän. Useimmat tanssikaverini ovat myös taiteilijoita ihan ammatikseen tai jollain luovalla alalla. Tosiaan itsekin viihdyn taiteellisessa seurassa mielelläni.

Muutenkin olen aina ollut vaihtoehtoihminen, myös ulkonäöllisesti niin viihdyn persoonallisemmassa porukassa mieluummin kuin joidenkin juppien.

Vierailija
157/205 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olisin todella mielissäni jos nainen olisi lenkkeilyä eri muodoissa harrastava (kävely, pieni hölkkä, pyöräily) vaellus/patikointi, koira ja koiran kanssa touhuaminen, laskettelu. Noissa oma aikani kuluu ja seura olisi ihan kiva. M33v

Vierailija
158/205 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiselliset urheiluharrastukset:  taitoluistelu, rytmine voimistelu, tanssi, ratsastus, 

Musiikki: Laulaminen, tai että osaa kunnolla soittaa jotain soitinta, tosin ei sähkökitaraa

Näyttämötaide

Hyvä laittamaan ruokaa

Miksi ei sähkökitaraa? Itse pitäisin kyllä sen soittoa isona plussana, toisin kuin tanssia, joka on mielestäni tylsien ja mitäänsanomattomien naisten harrastus

Jep, jep, minä olen "mitäänsanomaton" ja "tylsä" itämaisen tanssin harrastaja, jihuu. Ilmankos harrastukseni on erityisesti joillekin naisille kuin punainen vaate. Miesten mielipiteitä harrastuksestani en ole edes kysynyt. Eipä haittaa olla näin tylsä ja mitäänsanomaton.

En missään vaiheessa väittänyt muuta kuin että tanssia harrastavat naiset ovat minun mielestäni tylsiä ja mitäänsanomattomia. Ei minun mieltymykseni ole mikään absoluuttinen totuus, jonkun toisen mielestä saatat olla vaikka kuinka värikäs ja omaperäinen persoona.

Miten itämaisen tanssin harrastaja voi olla tylsä ja mitäänsanomaton? Siihenhän liittyy parhaimmillaan myös musiikin opiskelu, zillien ja rumpujen soitto. Eikä tanssi ulkoisestikaan ole mitään tylsää ja mitäänsanomatonta, päinvastoin.

Tanssi on naisilla harrastuksena niin yleinen, että sen harrastaminen ei anna kuvaa omaperäisestä ja joukosta erottuvasta ihmisestä. Varmasti löytyy poikkeuksiakin, mutta jotain hieman harvinaisempaa asiaa harrastava ihminen on usein muissakin valinnoissaan ja mieltymyksissään vähemmän mainstream kuin jotain erittäin yleistä asiaa harrastava.

Älä nyt viitsi. Myös tanssissa on alalajeja. Tällä videolla nähdään tribal fusion tanssilajia.

Vierailija
159/205 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikunta, kokkailu (italialainen, ranskalainen, aasialainen), lukeminen, matkustelu, mökkeily, lapset. Just niin kuin mun vaimo.

Vierailija
160/205 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N28

Tuo on kaksijakoinen asia. Muodokas pylly on turn on, mutta nainen, joka viettää kaiken aikansa salilla ähisemässä on turn off.

"Muodokas" pylly on turn off. Ei, kehopositiivisuus ei oel kaunista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kahdeksan