Millaiset harrastukset naisella tekevät hänestä kiinnostavan miehen silmissä?
Entä jos ei ole kummoisempia harrastuksia, kuin lukeminen ja ulkoilu?
Kommentit (205)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monipuolinen urheilu, urheilullinen elämäntapa.
Olen lopettanut lukemattoman määrän keskusteluita sen jälkeen kun kysyn harrastuksia ja nainen ei vastaa mitään urheiluun liittyvää.
Kukaan ei halua miestä, jolla on genitaaliherpes, se tarttuu myös oireettomana ja vaikka käyttäisi kondomia.
Harmi, kun varsinkaan nuoret ei tajua miten herpes tarttuu
Kun nainen alkaa odottamaan vauvaa niin neuvolassa kysytään onko genitaaliherpes, koska jos se on aktiivinen, kun tulee synnyttämisen aika niin tehdään keisarileikkaus.
Herpes on vaarallinen vauvalle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pyllyn treenaus salilla. Kaikki miehet haluavat lopulta salimimmin itselleen, mieluiten alle 25-vuotiaan. Itse luovutin jo parisuhdemarkkinoilla.
N28
Hyi olkoon. Ilmeisesti en sitten olekaan mies, kun itse en todellakaan sellaista naista haluaisi.
Naurattaa aina nämä. Eli jos kiinnostuisit tosi hyvännäköisestä naisesta ja sulle tutustuessa paljastuisi, että treenaa salilla (myös sitä peppua), lopettaisit tutustumisen siihen paikkaan? Enpä usko. Kyllä se hyvä ulkonäkö vie voiton eikä yllättävästi olekaan väliä, miten se on hankittu.
En lopettaisi tutustumista, mutta kiinnostus kyllä huomattavasti vähenisi. Myönnän kyllä pitäväni kauniista naisista, mutta minulle se kauneus tarkoittaa nimenomaan kasvojen luonnollista kauneutta. Vartalolla ei ole minulle juurikaan merkitystä, mutta jos valita pitäisi niin ennemmin sellainen ihan tavallinen kuin treenattu. Ei kaikkien miesten kauneusihanteet ole keskenään samanlaisia, tiedostan pitäväni vähän erityyppisistä naisista kuin valtaosa muista miehistä.
Mulle olisi aivan sama mitä nainen harrastaa. Vähän sama kun joku kysyisi autokaupassa, että minkälainen bensatankin sisäkorkki olisi unelmiesi autossa? Ei vain ole mitään väliä asialla. Siis sen kiinnostumisen kannalta. Tottakai vaimon harrastuksilla on lopulta paljonkin väliä, mutta se ei ole asia, joka vaikuttaisi siihen kenestä naisesta kiinnostun. Naisten on välillä vaikea ymmärtää, kuinka yksinkertaisesti miehet valitsevat kumppania.
PS. Veikkaan, että naiset valitsevat kumppanin ihan yhtä yksinkertaisesti, kaikki eivät vain tiedä sitä itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiselliset urheiluharrastukset: taitoluistelu, rytmine voimistelu, tanssi, ratsastus,
Musiikki: Laulaminen, tai että osaa kunnolla soittaa jotain soitinta, tosin ei sähkökitaraa
Näyttämötaide
Hyvä laittamaan ruokaa
Miksi ei sähkökitaraa? Itse pitäisin kyllä sen soittoa isona plussana, toisin kuin tanssia, joka on mielestäni tylsien ja mitäänsanomattomien naisten harrastus
Jep, jep, minä olen "mitäänsanomaton" ja "tylsä" itämaisen tanssin harrastaja, jihuu. Ilmankos harrastukseni on erityisesti joillekin naisille kuin punainen vaate. Miesten mielipiteitä harrastuksestani en ole edes kysynyt. Eipä haittaa olla näin tylsä ja mitäänsanomaton.
En missään vaiheessa väittänyt muuta kuin että tanssia harrastavat naiset ovat minun mielestäni tylsiä ja mitäänsanomattomia. Ei minun mieltymykseni ole mikään absoluuttinen totuus, jonkun toisen mielestä saatat olla vaikka kuinka värikäs ja omaperäinen persoona.
Miten itämaisen tanssin harrastaja voi olla tylsä ja mitäänsanomaton? Siihenhän liittyy parhaimmillaan myös musiikin opiskelu, zillien ja rumpujen soitto. Eikä tanssi ulkoisestikaan ole mitään tylsää ja mitäänsanomatonta, päinvastoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiselliset urheiluharrastukset: taitoluistelu, rytmine voimistelu, tanssi, ratsastus,
Musiikki: Laulaminen, tai että osaa kunnolla soittaa jotain soitinta, tosin ei sähkökitaraa
Näyttämötaide
Hyvä laittamaan ruokaa
Miksi ei sähkökitaraa? Itse pitäisin kyllä sen soittoa isona plussana, toisin kuin tanssia, joka on mielestäni tylsien ja mitäänsanomattomien naisten harrastus
Jep, jep, minä olen "mitäänsanomaton" ja "tylsä" itämaisen tanssin harrastaja, jihuu. Ilmankos harrastukseni on erityisesti joillekin naisille kuin punainen vaate. Miesten mielipiteitä harrastuksestani en ole edes kysynyt. Eipä haittaa olla näin tylsä ja mitäänsanomaton.
En missään vaiheessa väittänyt muuta kuin että tanssia harrastavat naiset ovat minun mielestäni tylsiä ja mitäänsanomattomia. Ei minun mieltymykseni ole mikään absoluuttinen totuus, jonkun toisen mielestä saatat olla vaikka kuinka värikäs ja omaperäinen persoona.
Miten itämaisen tanssin harrastaja voi olla tylsä ja mitäänsanomaton? Siihenhän liittyy parhaimmillaan myös musiikin opiskelu, zillien ja rumpujen soitto. Eikä tanssi ulkoisestikaan ole mitään tylsää ja mitäänsanomatonta, päinvastoin.
Plus alakerta on rautaisessa kunnossa ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näyttämötaide
Hyvä laittamaan ruokaa
Tanssi on naisilla harrastuksena niin yleinen, että sen harrastaminen ei anna kuvaa omaperäisestä ja joukosta erottuvasta ihmisestä. Varmasti löytyy poikkeuksiakin, mutta jotain hieman harvinaisempaa asiaa harrastava ihminen on usein muissakin valinnoissaan ja mieltymyksissään vähemmän mainstream kuin jotain erittäin yleistä asiaa harrastava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näyttämötaide
Hyvä laittamaan ruokaa
Plus alakerta on rautaisessa kunnossa ;)
Tämä liittyy varmaankin johonkin omakotitalojen remontoimisen harrastamiseen? Se ei sentään ole lainkaan niin persoonaton ja geneerinen harraste kuin joku tanssi, kuntosali tai jumpat joilla on englanninkielinen nimi.
Tämä on varmastikin enemmän omaa tietämättömyyttäni, mutta itse koen tanssin useimmissa tapauksissa enemmän ryhmäliikuntana kuin varsinaisena taideharrastuksena samassa mielessä kuin vaikka musiikki ja kirjoittaminen.
Tietenkään en väitä, että kaikkien pitäisi harrastaa taidetta, mutta jos saan valita, koen viihtyväni hyvin taiteen harrastajien kanssa. Jonkun nykytanssikoreografioita tekevän tyypin kanssa tulisin varmasti hyvin juttuun.
-ohis.
Vierailija kirjoitti:
Lukeminen ja kirjoittaminen. Jonkun instrumentin hallinta olisi mielentöntä. No okei, maalaus, mutta nyt alkaa kuulostaa kohtuuttomalta 😄
Harrastan näitä kaikkia ja paljon muutakin! Eli toivoa on. N22
Vierailija kirjoitti:
Millaisen miehen silmissä haluaisit olla kiinnostava? Sellaisen, joka purjehtii? Pelaa golfia? Vuoristokiipeilee? Lentää pienkoneella tai kuuluu laskuvarjoseuraan?
Sellaisen joka makaa sohvalla
- palstamamma
Oman mieheni löysin harrastusporukasta.
Samat kuin minulla itselläni. Yhteiset harratukset on parasta.
- mies
Vierailija kirjoitti:
Olen lopettanut lukemattoman määrän keskusteluita sen jälkeen kun kysyn harrastuksia ja nainen ei vastaa mitään urheiluun liittyvää.
Olen lopettanut monta keskustelua kun mies tai nainen ei osaa puhua muusta kuin salilla käymisestä, salaatin ja rahkan syömisestä, seuraavista treenistä. Siellä ja täällä koko ajan. Pahinta olisi, että kotona ollessa seuraisi urheilua suoratoistosta tai TV:sitä. Ei jatkoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos eteisestä tai vaatehuoneesta löytyy iänikuisten tennareiden lisäksi kattava kokoelma korkkareita&saappaita, purjehduskengät, hiihtomonot ja, miksei vaikka, nahkapuku+kypärä prätkää varten, niin paletti alkaa olla vähintään mielenkiintoinen ;)
En oikein ymmärrä, mihin harrastukseen nuo korkokengät liittyvät, paitsi toki jos kyseessä on miehen eteinen, jolloin kyse on drag-harrastuksesta.[/quote
Aika mielikuvituksetonta. Miten olisi vaikka kulttuuri, ravintolat, juhlat ja matkustaminen, noin esimerkiksi.
Harrastan noita, paitsi en tanssiravintoloita. En tykkää olla korkkareissa, mukavat kengät esimerkiksi matkoilla on tärkeät.
Pelaaminen PC:llä tai jollain konsolilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen lopettanut monta keskustelua kun mies tai nainen ei osaa puhua muusta kuin salilla käymisestä, salaatin ja rahkan syömisestä, seuraavista treenistä. Siellä ja täällä koko ajan. Pahinta olisi, että kotona ollessa seuraisi urheilua suoratoistosta tai TV:sitä. Ei jatkoon.
Tämä. Minulla nämä ovat olleet sali, juoksu (kaikki mahdolliset maratonit, ultrat tms) ja treenaaminen. Kaksi muuta samassa linjassa paikallispolitiikka ja moottoripyörät. Ja sukupuoleen katsomatta nämä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Minulla nämä ovat olleet sali, juoksu (kaikki mahdolliset maratonit, ultrat tms) ja treenaaminen. Kaksi muuta samassa linjassa paikallispolitiikka ja moottoripyörät. Ja sukupuoleen katsomatta nämä.
Itse lasken samaan kastiin kaikki sellaiset ihmiset, jotka puhuvat vain ja ainoastaan jostain yhdestä tietystä aiheesta tai aihepiiristä, ei auta vaikka aihe olisi kiinnostavakin. Elämän pyöriminen yhden asian ympärillä on mielestäni sietämätön piirre ihmisessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulkoilu ja lukeminen eivät olla harrastuksia, ne ovat normaaleja arkitoimia. Jos noin sanoo, tarkoittaa ettei harrastuksia ole.
Minusta lukeminen on harrastus. Mikäli luen tunnin muutaman kerran viikossa, niin miten se eroaa saman ajan vievästä urheiluharrastuksesta? Toki lukisen tarvitsee olla jotain muuta kuin päivän sanomalehden lukemista esim. romaani tai faktakirjallisuutta.
Muutama tunti lukemista viikossa ei ole harrastamista. Se on vähän kuin sanoisi harrastavansa uutisten katselua. Siitäkin tulee helposti muutama tunti joskus jopa päivässä.
En myöskään laske marjastamista harrastukseksi, jos se tarkoittaa muutama päivä vuodessa mustikoiden keräämistä noin kymmenen litraa yhteensä. Eikä kerran kolmessa vuodessa villasukkaparin kutominen ole kutomis/neulomisharrastus.
Eikä joka pizzaperjantain pitäminen ole pizzan harrastamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulkoilu ja lukeminen eivät olla harrastuksia, ne ovat normaaleja arkitoimia. Jos noin sanoo, tarkoittaa ettei harrastuksia ole.
Minusta lukeminen on harrastus. Mikäli luen tunnin muutaman kerran viikossa, niin miten se eroaa saman ajan vievästä urheiluharrastuksesta? Toki lukisen tarvitsee olla jotain muuta kuin päivän sanomalehden lukemista esim. romaani tai faktakirjallisuutta.
Muutama tunti lukemista viikossa ei ole harrastamista. Se on vähän kuin sanoisi harrastavansa uutisten katselua. Siitäkin tulee helposti muutama tunti joskus jopa päivässä.
En myöskään laske marjastamista harrastukseksi, jos se tarkoittaa muutama päivä vuodessa mustikoiden keräämistä noin kymmenen litraa yhteensä. Eikä kerran kolmessa vuodessa villasukkaparin kutominen ole kutomis/neulomisharrastus.
Eikä joka pizzaperjantain pitäminen ole pizzan harrastamista.
Kuinka paljon sitten esimerkiksi lukemiseen tai marjastamiseen pitäisi käyttää aikaa, että ne laskettaisiin mielestäsi harrastuksiksi ja millä kriteereillä päädyit juuri kyseisiin aikarajoihin?
Kun nainen alkaa odottamaan vauvaa niin neuvolassa kysytään onko genitaaliherpes, koska jos se on aktiivinen, kun tulee synnyttämisen aika niin tehdään keisarileikkaus.