Millaiset harrastukset naisella tekevät hänestä kiinnostavan miehen silmissä?
Entä jos ei ole kummoisempia harrastuksia, kuin lukeminen ja ulkoilu?
Kommentit (205)
Se on kiinnostavaa, jos naisella on harrastuksia/intohimonkohteita.
Lukeminen on todella hyvä ja valitettavasti jopa erikoinen harrastus miehelle. On tosi paljon niitä, jotka suorastaan kehuskelevat sillä, etteivät ole koskaan lukeneet kokonaista kirjaa.
En voi vastata kaikkien miesten puolesta, sillä jokaisella varmaan toisistaan poikkeavat näkemykset asiasta. Omasta puolestani vastaan että mikä tahansa muu paitsi salilla käynti tai jumpat joilla on englanninkielinen nimi.
Millaisen miehen silmissä haluaisit olla kiinnostava? Sellaisen, joka purjehtii? Pelaa golfia? Vuoristokiipeilee? Lentää pienkoneella tai kuuluu laskuvarjoseuraan?
Pyllyn treenaus salilla. Kaikki miehet haluavat lopulta salimimmin itselleen, mieluiten alle 25-vuotiaan. Itse luovutin jo parisuhdemarkkinoilla.
N28
Vierailija kirjoitti:
Se on kiinnostavaa, jos naisella on harrastuksia/intohimonkohteita.
Onko sulla?
Vierailija kirjoitti:
Pyllyn treenaus salilla. Kaikki miehet haluavat lopulta salimimmin itselleen, mieluiten alle 25-vuotiaan. Itse luovutin jo parisuhdemarkkinoilla.
N28
Hyi olkoon. Ilmeisesti en sitten olekaan mies, kun itse en todellakaan sellaista naista haluaisi.
Sisustus, kennel ja batchata tanssi.
Vierailija kirjoitti:
Miehet ei halua harrastaa naistensa kanssa, joten ihan sama. Paitsi matkustelu, koirat ja viininmaistelu on turn off.
Aika yleistevä näkemys. Minusta olisi todella kurjaa, jos parisuhteessa olisi minun jutut ja hänen jutut, muttei mitään yhteisiä juttuja.
Itse toivoisin parisuhteessa omaavani yhteisiä kiinnostuksia naisen kanssa eli museokortteilu, kansallispuistoissa retkeily, ruoka&viini ja elokuvat voisi olla yhteistä tekemistä. Karate olisi tosi hieno yhteinen juttu,. mutta piirit Suomessa kovin pienet eli todennäköisyys huono löytää omanikäinen sinkkunainen lajin parista. Salillakäyminen periaatteessa voisi olla yhteinen juttu, mutta käyn työpaikan salilla usein keskellä työpäivää joten olisi hankala sovitella tätä yhteen.
Monipuolinen urheilu, urheilullinen elämäntapa.
Olen lopettanut lukemattoman määrän keskusteluita sen jälkeen kun kysyn harrastuksia ja nainen ei vastaa mitään urheiluun liittyvää.
Risusavotta ja halonhakkuu naisen harrastuksena on aika jees
Ei mitään väliä. Miehiä kiinnostaa luonne ja joskus ulkonäkö, ei saavutukset. Sikäli ihan toisinpäin kuin miten naiset arvioivat miehiä.
Sellaiset mihin miestä ei raahata väkisin mukaan ja joita miehen ei tarvitse rahoittaa. Esim. kuntosaliharjoittelu on ihan hieno harrastus.
Sellainen josta nainen itse pitää eikä harrasta sitä vain sosiaalisen hyväksynnän takia.
Luonne vaikuttaa paljon enemmän kuin harrastukset