Muita yökköjä?
Pidetään täällä seuraa toisillemme! Väsyttää jo, vielä pitäis jaksaa aamu 7.15 asti. :D
Kommentit (34)
Oivoi, sulle tulee rankka yö! Ootkos minkälaisessa paikassa duunissa? :)
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 01:11"]
Oivoi, sulle tulee rankka yö! Ootkos minkälaisessa paikassa duunissa? :)
[/quote]
Jos minua tarkoitat niin olen vanhainkodissa, rauhallista yleensä onneksi on. Ja meiilä on kaksi yökköä, että sekin helpottaa kun on seuraa.
26
Mikäs tässä ;) vaki yökkö niin totuttu jo on. Onneksi ke alkaa taas viikon vapaat ja sitten taas viikoksi töihin :)
ite en oo yökkö, muuten vaan hereillä. millainen kampaus teillä on nyt? mitä näkyy kun katsotte ulos ikkunasta? eikö yötyö ole tavallaan nautittavaa välillä, kun näkee elämän eri aikaan kuin yleensä? :) ymmärrän toki, että yötyö myös raskasta.
jos kaipaatte tekemistä, niin eikö käsitöissä kulu aika?
Voi perse, penska herätti jäätävällä kuivalla yskällä, mistähän sekin nyt johtuu?
Sopivaa asentoa ei kanssa löydy, selkä juimii jalkaan.
[quote author="Vierailija" time="09.06.2015 klo 01:40"]
ite en oo yökkö, muuten vaan hereillä. millainen kampaus teillä on nyt? mitä näkyy kun katsotte ulos ikkunasta? eikö yötyö ole tavallaan nautittavaa välillä, kun näkee elämän eri aikaan kuin yleensä? :) ymmärrän toki, että yötyö myös raskasta.
jos kaipaatte tekemistä, niin eikö käsitöissä kulu aika?
[/quote]
Mulla on poninhäntä nyt, kun katon ikkunasta siellä näkyy vaan hiljanen tie ja katulamput. :-D kuinka niin? Periaatteessa ihan kivaa vaihtelua päivä ja iltatöihin, mutta en tykkää kun rytmi menee sekaisin. Mä en tee käsitöitä lainkaan, lähinnä koneella tulee oltua ja leffoja katseltua. :)
Täällä taas toisten unia valvomassa! Kohtalotovereita? :) Toivottavasti tämä yö menisi jo kevyemmin!
Yoperhoset, te muiden unien vahdit
Kovin kiireiset, kun muut määrää tahdit
Ajatus kaunis teille tässä työstä
Kiitos muiden eteen uhratusta yöstä
Jaksakaa vaikka voimalla vahvan kahvin
Tai tällä värssyllä hassulla kaltaiseni pahvin
mies
Juu. Tein alle eka aamuvuoron 7-15 ja nyt taas täällä 21.15-7.15. Kerkesin käydä nukkumassa pari tuntia, edellisyön unetkin vähän vähillä kun illasta aamuun oli tulo... Onneks ollu aika rauhallista, kohta kuivituskierrolle lähtö.
Huh! Sullahan on kova tahti, itse en moiseen pystyisi. Olin eilisen ekan yön jälkeen niin kuollut että nukuin koko tämän päivän, kunnes tuli taas lähtö töihin. Täällä mun työpaikalla kun ei ole edes kuivituskierroksia tai muitakaan juoksevia hommia, niin aika käy pitkäksi.
Täällä yksi yökkö lisää :) vielä ei väsytä, itsellä vaikeinta yleensä 3-5 välillä kun on vähempi tekemistä ja suden hetki painaa päälle.
Ja viimeinen tunti tuntuu pitkältä kuin nälkävuosi ;D
Täällä ollaan! Tulkaahan tonne seksi aihealueelle, siellä on tosi hiljasta ja hyviä keskusteluja !
Äsken meinas tulla yökkö kun söin jotain sopimatonta