Joku soittelee ovikelloani :'(
Tässä teille kauhua. Päivällä joku soitti ovikelloani ja kun ehdin ovelle, siellä ei ollut ketään. Joku samperin tenava varmasti, ajattelin. Kello soi kymmeneltä seuraavan kerran ja taaskaan ei ollut oven takana ketään. Nyt tietysti iltaa myöten alkaa pelottamaan, että mikäs murhamies siellä oven takana vaanii. Kello soi hieman ennen klo 23 taas. Olin oven takana noin 15min katsomassa ovisilmästä, jos soittaja tulisi oven taakse. Otin sisäpuolelta ovikellon irti, sillä lapset nukkuvat enkä halua säikähtää. Kello 24 kello soi taas, ei kunnolla kuitenkaan vaan rinkutti tyhjää. Rapusta ei kuulu juoksuaskelia enkä todellakaan enää avaa ovea tähän aikaan yöstä. Nähtävästi tulee soittamaan tunnin välein kelloa, jaksanko valvoa yhteen ovisilmän tällä puolen? :P kukahan siellä soittelee? Rappuumme pääsee vain avaimella tähän aikaan, joten joku rapussa asuva varmasti. Tuskin lapsi, kun kello on niin paljon jo. Auttakaas mammat, miten kulutan aikani yhteen asti? Istun eteisessä eikä rapusta kuulu ääniä.
Kommentit (122)
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 00:44"]Aaargh, kylläpäs aika menikin sutjakkaasti. Jo 15 vaille. Nyt jos koskaan tekisi mieli käydä tupakalla, mutta aivan varmasti ovikello soi sillä välin! Nyt tsempatkaa minua, pelottaa! Ap
[/quote] soita jollekkin ja pidä puhelinta päällä samalla kun odotat. Juttelette vaikka. Olisi varmaan turvallisempi olo
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 00:44"]Voisiko olla jonkun seonnut narsistinen ex-muija joka luulee entisen äijänsä vielä asuvan sinun osoitteessa? Koska olet siihen muuttanut?
Epäilen kyllä kakaroiden pelleilyksi, tai sitten ovikellosi on rikki ja soi itsekseen.
[/quote]
Soi itsekseen tunnin välein?
Mulla soitteli ovikello naapurin äijä aina sen jälkeen, kun sen vaimo oli mennyt nukkumaan.Ei auttanut sanomiset. Lopulta kyllästyin ja pyysin ystävältä apua, tuli miehensä kanssa, joka on karun näköinen liivijengiläinen, kanssa kylään ja kun äijä soitti ovikelloa, meni kaverin mies avaamaan ja karjaisi niin, että kuului varmaan naapurirapussa. Eipä ole naapurista ollut sen jälkeen ongelmaa.
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 00:44"]Voisiko olla jonkun seonnut narsistinen ex-muija joka luulee entisen äijänsä vielä asuvan sinun osoitteessa? Koska olet siihen muuttanut?
Epäilen kyllä kakaroiden pelleilyksi, tai sitten ovikellosi on rikki ja soi itsekseen.
[/quote]
En kyllä usko. Olen asunut tässä vuoden. Ei minun ovikelloni voi itsekseen soida, kun sitä pitää painaa. Ap
Voi perkele kun kuumottaa aapeen puolesta! :D kello on kohta tasan!
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 00:49"]Voi perkele kun kuumottaa aapeen puolesta! :D kello on kohta tasan!
[/quote] minua kans. Hyrr
En voi mennä nukkumaan ku jänskättää sun puolesta :D
Soitin naapurin jätkälle, että on hänkin oven takana jo odottamassa varoiksi. Rapussa on pimeää eikä mitään kuulu. Mukava tämä ulkona vellova pieni ukonilmakin, sopii oikein tähän kauhujen yöhön :D ap
Jos näet rimpauttelijan niin juuri ennen kuin hän on koskemassa ovikellon soittonappiin, potkaise ovea niin kovaa kuin viitsit, tai keksi jotain häkellyttävää. heitä jauhoja postiluukusta
Voi vitsi mikä qmotus!! Aloin nyt vasta seuraamaan ja ootan jatkoa kun televisiosarjalle.. toivottavasti AP:lle ei kuitenkaan käy niinku telkkarissa oven yöllä avaaville tai oven takana odottajille
No ap? Muakin täällä kuumottaa sun puolesta! Eli ei mitään vielä?. Muista pitää kämppä pimeenä kun siitä reiästä kurkit. Hui kamala. Itse olisin ihan paskana ja varmasti olisin poliisitkin jo soittanut paikalle.
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 00:50"][quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 00:49"]Voi perkele kun kuumottaa aapeen puolesta! :D kello on kohta tasan!
[/quote] minua kans. Hyrr
[/quote]
Mäkin täällä pimeässä sätkyn jokaista pientäkin ääntä. :D
Jännitys tiivistyy.... enää 7 minuuttia
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 00:48"]
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 00:44"]Voisiko olla jonkun seonnut narsistinen ex-muija joka luulee entisen äijänsä vielä asuvan sinun osoitteessa? Koska olet siihen muuttanut? Epäilen kyllä kakaroiden pelleilyksi, tai sitten ovikellosi on rikki ja soi itsekseen. [/quote] En kyllä usko. Olen asunut tässä vuoden. Ei minun ovikelloni voi itsekseen soida, kun sitä pitää painaa. Ap
[/quote]
Vasta vuoden... Joku voi luulla sinua joksikin toiseksi.
En tienny että av:llä vois olla näin jänskää ja pelottavaa!!
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 00:45"]
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 00:42"][quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 00:26"] [quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 00:24"]Ootko jättänyt avaimet oveen? [/quote] Ei ole avaimet jäänyt oveen. Rappu on pilkkopimeä ja kieltämättä hieman kuumottaa istua tässä vartiossa :D Kohta alkaa kuulua kahleiden kilinää ja möreää huohotusta. No joojoo, mielikuvitus laukkaa :D ap [/quote] Asuin joskus ensimmäisessä kerroksessa parvekkeellisessa kämpässä, parveke oli siis reilun metrin irti maasta. Kerran heräsin ihme kolinaan ja ähinään, nousin ylös, avasin makuuhuonen oven ja räppäsin valot päälle kämppään. Olin puolipökerryksissäni kuulevinani jotain kolinaa ja ähellystä, kävelin vessaan laittamaan piilarit silmiin ja menin olohuoneeseen tarkastamaan tilanteen. Mitään poikkeavaa ei näkynyt missään, joten menin takaisin nukkumaan. Seuraavana aamuna menin aamuröökille ja ihmettelin kun jalka tahmaa parvekkeen laudoitukseen kiinni. Samalla huomasin jonkun raahanneen puiston penkin siihen parvekkeeni alle. Penkki oli myös kuin teurastamosta tuotu ja samalla tajusin että parvekkeen laudoitus oli yltä päältä puolikuivuneessa veressä. Ihan kiva. Poliisit paikalle, siivousfirma paikalle, kämppä myyntiin ja itse asuin sen kolme viikkoa mitä myynnissä kesti vanhempieni luona. Hyi saatana. [/quote] Ei saa pelotella :( kamala tarina! Mitä tässä kävi, oliko joku kuollut? Ap
[/quote]
En tiedä. Minulle ei ainakaan mitään koskaan ilmoitettu, eikä poliisitkaan sen koommin ollut missään yhteydessä asian tiimoilta, joten olettaisin että mitään ruumista ei ainakaan löytynyt koskaan.
Loppui muuten röökaaminenkin siinä samassa hötäkässä. Enkä varmaan tule koskaan enää asumaan maan tasalla. Hyi helvetti taas ajatellakin tuota... :-(
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 00:44"]
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 00:41"]Vie kajarit ovelle ja kun ovikello seuraavan kerran soi, ei muuta kuin volyymit täysille. Mikäs olis hyvä biisi? Minusta Green Dayn American Idiot piristäis tunnelmaa kivasti. [/quote] Laita vihaisen koiran haukuntaa YouTubesta
[/quote]
Mä meinasin ehdottaa tätä samaa, mutta se olisi toiminut vain heti alusta alkaen. :D