Joku soittelee ovikelloani :'(
Tässä teille kauhua. Päivällä joku soitti ovikelloani ja kun ehdin ovelle, siellä ei ollut ketään. Joku samperin tenava varmasti, ajattelin. Kello soi kymmeneltä seuraavan kerran ja taaskaan ei ollut oven takana ketään. Nyt tietysti iltaa myöten alkaa pelottamaan, että mikäs murhamies siellä oven takana vaanii. Kello soi hieman ennen klo 23 taas. Olin oven takana noin 15min katsomassa ovisilmästä, jos soittaja tulisi oven taakse. Otin sisäpuolelta ovikellon irti, sillä lapset nukkuvat enkä halua säikähtää. Kello 24 kello soi taas, ei kunnolla kuitenkaan vaan rinkutti tyhjää. Rapusta ei kuulu juoksuaskelia enkä todellakaan enää avaa ovea tähän aikaan yöstä. Nähtävästi tulee soittamaan tunnin välein kelloa, jaksanko valvoa yhteen ovisilmän tällä puolen? :P kukahan siellä soittelee? Rappuumme pääsee vain avaimella tähän aikaan, joten joku rapussa asuva varmasti. Tuskin lapsi, kun kello on niin paljon jo. Auttakaas mammat, miten kulutan aikani yhteen asti? Istun eteisessä eikä rapusta kuulu ääniä.
Kommentit (122)
MITÄ TAPAHTUU AP KERRO! :D pelottaa
Mäkin jäin seuraamaan tätä ketjua :D
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 00:54"]
Kenellä ovikellot soivat?????????
[/quote]
For whom the doorbells tolls!
Mulla pyörii päässä vaan kunnon kauhuskenaariot kun katot oven reijästä käytävälle ja siellä onkin vastassa jonkun silmä silleen TYNTYNTYY-meiningillä
Nyt siellä tapahtuu kun ap käski odottamaan!
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 00:57"]
Mulla pyörii päässä vaan kunnon kauhuskenaariot kun katot oven reijästä käytävälle ja siellä onkin vastassa jonkun silmä silleen TYNTYNTYY-meiningillä
[/quote]
Ei vaan tuo rappukäytävä piru odottaa ja lyö 30cm naulan ovisilmästä läpi kun kyyläät.
Asuuko ap. Sun naapurissa vanhuksia? Dementikot saattaa joskus rinkutella ovikelloa.
Hyi saatana kun ajattelen itseni tilanteeseen ja olisi ihan hiljaista rapussa ja kun katson ovisilmästä, näkyisi kauempana oveni edessä tumman hahmon piirteet. Kaikessa hiljaisuudessa hiipinyt siihen valmiina soittamaan kelloa :o
Apua! Ap kerro pian jotain. Kuumottaa
Mun pitäs nukkua, kun herätyskello herättää seittemältä mutta täällä mä jännitän :D
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 00:58"][quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 00:57"]
[/quote]
Ei vaan tuo rappukäytävä piru odottaa ja lyö 30cm naulan ovisilmästä läpi kun kyyläät.
[/quote]
Varteenotettava vaihtoehto, katotaan miten käy!!
Jospa mitään ei tapahdukkaan? Ovikello ei ikinä uudestaan soikkaan turhaan?
Höh. Nyt väsyttää jo kovasti. Toivottavasti ap kohta laittaa infoa.
Kenellä ovikellot soivat?????????