Aika..hmm.. mielenkiintoinen sisustusmaku.
http://asunnot.oikotie.fi/myytavat-asunnot/9377601
Erityisen vaikuttavia sisustuselementtejä saarnastuoli olohuoneessa ja marmorikantinen (muovia?) astianpesukone.
Kommentit (31)
Hyvältä näyttää. Kokonaisuus toimii. Näyttää sivistyneen ja taiteesta pitävän kodilta. Persoonallinen.
Jos olis tota kämppää ostamassa, niin mun olis vaikea hahmottaa, miltä se näyttäisi, kun omistaja tyhjentäisi sen ja mä sisustaisin sen.
Keittiön kaapit aivan upeat!!!
Ja muutenkin tommonen kivan persoonallinen sisustus. Toki, mua vois alkaa ahistaa noi maalaukset seinillä pidemmän päälle, mut hieno mun mielestä siltiki! :)
Haukkujien mielestäkö kaikkien sisustus tulisi olla kliinisen valkoisen harmaa? Eli toisin sanoen tylsä...!!!
Jännä mutta en usko, että haluaisin edes tavata ihmistä, jolla on noin omituinen koti.
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 12:50"]
Jännä mutta en usko, että haluaisin edes tavata ihmistä, jolla on noin omituinen koti.
[/quote]
Mä taas haluaisin! Todennäköisesti hänellä on mielenkiintoisempaa sanottavaa kuin divaanisohvalla, pörrömatolla ja Vallilan kelohongalla olkkarinsa sisustaneella tyypillä.
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 12:55"]
[/quote]
Mä taas haluaisin! Todennäköisesti hänellä on mielenkiintoisempaa sanottavaa kuin divaanisohvalla, pörrömatolla ja Vallilan kelohongalla olkkarinsa sisustaneella tyypillä.
[/quote]
Ei voi yhtään tietää! Mainitsemasi sisustustyyli on yhtä kammottava, joskin eri tavalla. Kelohonka erityisesti on aivan kamala kaikissa väreissä.
Noin niin kuin sivistyneesti sanottuna aika mielenkiintoinen ja persoonallinen maku. Jotain ahdistavaa tuossa on. Ja omituista: huonekalut aina seinien vieressä. Suuri taiteen ystävä: alastomia naisfiguureja riittää! Ei ehkä kuitenkaan venäläinen kuten tuolla joku arveli. Venäläiset ovat ortodokseja eikä ortodoksikirkossa ole saarnastuolia. Se on kyllä jostain protestanttisesta kirkosta peräisin. Kuinkahan paljon tuossa rahastetaan erikoisella imagolla? Vanha puutlo. Ei se kämppä noin kallis ole!
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 13:00"]
[/quote]
[/quote]
Ei voi yhtään tietää! Mainitsemasi sisustustyyli on yhtä kammottava, joskin eri tavalla. Kelohonka erityisesti on aivan kamala kaikissa väreissä.
[/quote]
Ei voikaan, mutta ainakin tuon linkin asunnon sisustajalla on visio ja todennäköisesti erilaisia tarinoita huonekalujensa takana, pörrömaton ja divaanisohvan valinneella taas ei oikein visiota ole.
Toki tämä on karrikointia, mutta kyllä sisustuksesta voi jotain päätellä.
Vähän vaikean muotoinen kämppä kun on noin pitkulamainen, pitää kulkea kaikkien huoneiden poikki. Koko huoneisto näyttää joltain näyttelyltä, reunoilla on kummallisuuksia töllöteltäväksi ja keskellä on kulkureitti. Ja avoin makkari ruokailutilaan on aika mielenkiintoinen ratkaisu.
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 13:06"]
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 13:00"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Ei voikaan, mutta ainakin tuon linkin asunnon sisustajalla on visio ja todennäköisesti erilaisia tarinoita huonekalujensa takana, pörrömaton ja divaanisohvan valinneella taas ei oikein visiota ole.
Toki tämä on karrikointia, mutta kyllä sisustuksesta voi jotain päätellä.
[/quote]
Niin voi ja siksi mä kirjoitin, etten ehkä edes tahtoisi tavata tuossa asunnossa asuva ihmistä. Mulla ei olisi mitään puhuttavaa sen kanssa. En ikimaailmassa voisi sisustaa kotiani noin oudoksi. Tietyllä tavalla tylsyyskin on parempi kuin liika erikoisuuden tavoittelu. Mut tosiaan, makunsa kullakin.
Mutta olipa komea parkettilattia! Ainoa mikä tuossa olisi ollut ihan pakko rempata oli toi keittiö.. olettetavasti nykyinen asukas vie mukanaan noi taulut sun muut tilephööperit.
Kyllä. Mielenkiintoinen. Näin nätisti sanottuna.
Ai kauheeta. Sauna olisi ainoa paikka missä voisin hengittää ihan rauhallisesti.
Saisinkohan tuon asunnon sisustussuunnittelijan kiinni välittäjän kautta? Haluaisin täsmälleen samanlaisen sisustuksen meille. Upea.
[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 14:29"]IHANA!!!!!! Jos voittais lotossa....
[/quote]
..niin muuttaisin kyllä Ullanlinnaan, mutten tuohon.