Joku soittelee ovikelloani :'(
Tässä teille kauhua. Päivällä joku soitti ovikelloani ja kun ehdin ovelle, siellä ei ollut ketään. Joku samperin tenava varmasti, ajattelin. Kello soi kymmeneltä seuraavan kerran ja taaskaan ei ollut oven takana ketään. Nyt tietysti iltaa myöten alkaa pelottamaan, että mikäs murhamies siellä oven takana vaanii. Kello soi hieman ennen klo 23 taas. Olin oven takana noin 15min katsomassa ovisilmästä, jos soittaja tulisi oven taakse. Otin sisäpuolelta ovikellon irti, sillä lapset nukkuvat enkä halua säikähtää. Kello 24 kello soi taas, ei kunnolla kuitenkaan vaan rinkutti tyhjää. Rapusta ei kuulu juoksuaskelia enkä todellakaan enää avaa ovea tähän aikaan yöstä. Nähtävästi tulee soittamaan tunnin välein kelloa, jaksanko valvoa yhteen ovisilmän tällä puolen? :P kukahan siellä soittelee? Rappuumme pääsee vain avaimella tähän aikaan, joten joku rapussa asuva varmasti. Tuskin lapsi, kun kello on niin paljon jo. Auttakaas mammat, miten kulutan aikani yhteen asti? Istun eteisessä eikä rapusta kuulu ääniä.
Kommentit (122)
Käy kattomassa jos se ois parvekkeella, omistat varmaan sellasen
Odotin ja katselin ovisilmästä. Yhtäkkiä ovikello soi vaikka ketään ei näkynyt. En uskaltanut avata ovea. Nyt olen ihan ilmeissäni. Mitä täällä tapahtuu. ap
Tai ehkä se soittelija lukee tätä keskustelua eikä mennytkään enää soittelemaan, kun tiesi että kytätään.
Ettekai te nyt tosiassanne usko tätä juttua.
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 01:02"]Odotin ja katselin ovisilmästä. Yhtäkkiä ovikello soi vaikka ketään ei näkynyt. En uskaltanut avata ovea. Nyt olen ihan ilmeissäni. Mitä täällä tapahtuu. ap
[/quote]
No soititko sille naapurin miekkoselle ? Oletko varma ettei sun kellossas ooo jotain vikaa
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 01:02"]Odotin ja katselin ovisilmästä. Yhtäkkiä ovikello soi vaikka ketään ei näkynyt. En uskaltanut avata ovea. Nyt olen ihan ilmeissäni. Mitä täällä tapahtuu. ap
[/quote] onko siellä niin pimeää ettei ketään näkynyt ä?
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 01:02"]
Odotin ja katselin ovisilmästä. Yhtäkkiä ovikello soi vaikka ketään ei näkynyt. En uskaltanut avata ovea. Nyt olen ihan ilmeissäni. Mitä täällä tapahtuu. ap
[/quote]
No se oli varmaan kyyryssä tai oven sivussa, näkikö se naapurin mies mitään?
[/quote]
No nyt meni maku. Ellei se sitten kontannut ja sitten pirrannut. Niin ettei ketään näe sitä.
Mitä jos se ääni tulee sun päästä?
Slummissa asumiseen sinun on vain totuttava.
Oon pettynyt, odotin parempaa lopetusta :(
Heh, hyvin uppoo tarina :) Minuunkin. Kiva saada välillä tällaisia tylsiin viikonloppuihin. Nyt pelottaa, että jos oma ovikello soi, niin mä kakkaan housuun.
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 01:04"]Kääpiö?
[/quote]
Reps kops. Kiimakääpiö hiippaili Helsingin lähiössä pelottelemassa naisia :D
No höh, ei kai tässä nyt muu auta kuin mennä nukkumaan. Hyvää yötä ja kauniita unia!
t. se Green Dayn soittaja
Liimaa se ovikello tukkoon jesarilla, vieraat voi koputtaa. Repiä ei kannata, talonmies valittaa
[/quote] jos oli kyyryssä? Nyt alkoi mennä maku tästä hieman.
[/quote]
Älä viitsi! Meidän kerrokseen tuli joku hyypiö ja naapurin jätkä avasi oven. Kuulemma minun luotani saa kamaa? Vanhan asukkaan nistikaveri?! Ompas kiva juttu, mihin on jäänyt lukutaito? Postiluukussakin eri nimi! Naapurin jätkä käsi häntä painumaan pellolle ennenkuin soittaa poliisille. Tuolla alakerroksissako se on nortoillut koko illan/yön? Voi jeesus näitä narkkareita >:( Meidän rappuun on ovikoodi ja se menee illalla kiinni, joten tänne pääsee vain avaimilla sen jälkeen. Soitan varmaan huoltoyhtiöön josko kannattaa vaihtaa ovikoodi. Olipas yö. Minä menen nukkumaan nyt. Kiitos, kun jaksoitte valvoa kanssani ja kuumotella. Nyt vain vituttaa tuollainen pelleily. Ap
ite laittaisin siihen ovikellon nuppiin liimaa tai jotai muita ällöä ni sit ku se tyyppi soittaa ni saa liimaa sormiinsa :D nää on näitä hyviä ideoita tähän aikaan yöstä