Joutuisit autiolle saarelle näiden kanssa, ketä eniten pelkäisit?
1. skitsofreenikko; tappoi vanhempansa koska äänet päässä käskivät tehdä niin
2. huolimaton; ajoi autolla vanhuksen yli puhuessaan kännykkään, tönäisi kaverinsa kallion reunalta alas huitoessaan käsillään ja ampui mökkinaapurinsa käsitellessään huolimattomasti haulikkoa
3. kylmäverinen psykopaatti; murhasi harkitusti ja suunnitelmallisesti täysin tuntemattoman ihmisen koska halusi tietää millaista se on
4. kuumaverinen räyhääjä; tappelun päätteeksi tuikkasi puukolla ryyppykaverinsa hengiltä, alkoholisti ja kova haastamaan riitaa
Kommentit (27)
Kylmäveristä psykopaattia.
Muiden ajatusmaailmaa voisi jotenkin ymmärtää ja ennakoida ja heidän kanssaan pystyy kommunikoimaan mutta tuollaiset ovat ihan oma lajinsa.
1 tai 3. Kakkosen kanssa pärjäisi pitämällä itse silmät auki ja välttämällä vaarallisia paikkoja, nelosella tuskin olisi viinaa tai puukkoa mukana.
3
Mistä sinne autiolla saarelle saataisiin alkoholia, puukkoja, puntareita ja ampuma-aseita?????
Pelkäisin eniten ykköstä, koska autiolla saarella ei varmaan ole apteekkia joten toi skitsofreenikko on ilman lääkitystä. Kakkosesta vois pysyä vaan vähän etäällä, nelonen voi olla ihan jees kun ei se saarella saa käsiinsä alkoholia ja kolmonen, herran haltuun. Toivoisin että se yksi kerta tyydytti uteliaisuuden.
Kaikki nuo syö sut ekana nälkäänsä, että sikäli kysymys on turha. Seuraavaksi syödään skitso. Psyko jää viimeisenä odottamaan Perjantaita.
[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 00:04"]Kaikki nuo syö sut ekana nälkäänsä, että sikäli kysymys on turha. Seuraavaksi syödään skitso. Psyko jää viimeisenä odottamaan Perjantaita.
[/quote]
:D
Pelkäisin eniten skitsofreenikkoa ja psykopaattia. Psykopaatin kohdalla pelottaisi eniten, että tyyppi alkaisi manipuloida ja järjestää jonkinlaista "kuka syödään ensin" -äänestystä valitsemansa ensimmäisen uhrin selän takana.
Onko tämä siis joku av-mammojen seuramatka? Missä tähän on voinut ilmoittautua? Jätän nyt kyllä väliin, menen mieluummin kaupunkilomalle Keski-Eurooppaan.
Skitsofreenikko vois olla aivan okei jos akuuttivaihe ei ole päällä. Kakkosta voisi varoa itse. Nelosen kanssa oppii pärjäämään kun itsellä on pitkä pinna. Kolmonen olisi pelottavin; saattaisi murhata minut vaikka kuristamalla jotta saa syödäkseen tai ihan muuten vaan.
Psykopaatti ja skitsofreenikko olisivat luultavasti toistensa kimpussa. Pyrkisin tulemaan toimeen huolimattoman kanssa.
Kolmonen voisi jopa manipuloida minut tappamaan itse itseni. Ehkä jopa muut kaksi ennen sitä.
Oikeasti, psykopaatti ja noissa olosuhteissa.
2&4 vaarattomia. 1&3 yhtä pahoja.
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 23:53"]
2. Muihin voi luottaa.
[/quote]Luottaisit psykopaattiin?
Enpä pelkäisi noista ketään. Päinvastoin haluaisin heidät kaikki joukkueeseeni Selviytyjissä. Siitä tulisi ikimuistettavaa tosi-tv:tä.
Psykopaatti. Hän laskelmoisi, että voi tehdä minusta kuivaalihaa ja hyvän kinkun.
Tosin tappaisin hänet heti ens alkuun ja tekisin hänestä kuivaalihaa. Te ette halua autiolle saarelle minun kanssani. Ensimmäinen ajatus oli, että tappaisin nuo häiriötekijät.