Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ensin sai pelätä että syntyy ennenaikaisena, ja nyt ei synny millään...

Vierailija
06.06.2015 |

Nojoo, onhan nyt vasta rv40+0, mutta kun on jo kymmenen viikkoa sitten saanut käskyn ottaa rauhallisesti ja välttää asitusta ja ollut saikulla jotta vauva ei syntyisi liian aikaisin, niin on vähän huijattu olo kun se ei ole vieläkään syntynyt vaikka jo prin viikon ajan olisi ollut jo ihan luvallista syntyä =D
Supistuksia tulee, sattuukin jo ihan mukavasti ja alkaa tulemaan suht säännöllisesti, ja juuri kun kerkeän innostumaan että nyt, NYT tämä on tositilanne, niin ei.... supistukset loppuvat, Näin on menty jo parin viikon ajan....
Muita joille käynyt samoin?
ensin joutunut varomaan ja pelkäämään että lapsi syntyy liian aikaisin, ja sitten onkin kestänyt kaaaaauan ennen kuin lapsi syntyy?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri odotti kaksosia ja meni juuri noin. Sitten eivät syntyneetkään millään. Piti käynnistää kun oli viikon yli lasketun ajan.

Vierailija
2/20 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 23:08"]

Kaveri odotti kaksosia ja meni juuri noin. Sitten eivät syntyneetkään millään. Piti käynnistää kun oli viikon yli lasketun ajan.

[/quote] Voi ei, mahtoi olla tukala olo... Itselläni vaivana vain liitoskivut (jotka kyllä kieltämättä ovat pirulliset) ja vähän kömpelö olo ja liikkuminen hankalaa, mutta voin vain kuvitella miltä kaveriltas on tuntunut =(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ihanaa, että ei syntynyt ennenaikaisesti! Hän syntyy, kun on siihen valmis tai sitten käynnistetään. Mahtavaa, että hän sai elää kohdussa tarvitsemansa ajan ja syntyy ns. valmiina maailmaan. Hän saa parhaan mahdollisen alun elämälleen. Ole onnellinen, että olet saamassa täysiaikaisen lapsen. :) 

Vierailija
4/20 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 23:16"]

Mutta ihanaa, että ei syntynyt ennenaikaisesti! Hän syntyy, kun on siihen valmis tai sitten käynnistetään. Mahtavaa, että hän sai elää kohdussa tarvitsemansa ajan ja syntyy ns. valmiina maailmaan. Hän saa parhaan mahdollisen alun elämälleen. Ole onnellinen, että olet saamassa täysiaikaisen lapsen. :) 

[/quote] Joo, on ihanaa ettei syntynyt keskosena, mutta olisi silti saanut syntyä jo pari viikkoa sitten sen sijaan että aiheuttaa minulle kipua päivittäin enkä pysty leikkimään tai ulkoilemaan jo olemassa olevien lasten kanssa niin kauan kuin tämä on vielä kohdussa....
Kuulostanpa inhottavalta =D
haluaisin vain eroon tästä särystä, kun ei pääse öisin vessaa otamatta tukea sinistä ja ovenkahvoista... Ja nämä liikkeet, kun hän oikein venyttelee ja selästä vihloo ja menee jalat alta, ja joka askeleella tuntuu kuin joku puukottaisi alapäähän....

Vierailija
5/20 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli vähän sama. Kipeitä supistuksia tuli silloin, kun niitä ei kaivattu, eikä sitten lähellä laskettua aikaa oikeen minkäänlaisia. Mutta onneksi tuli korkea lapsiveden meno, niin pääsin käynnistykseen tasan la:na.

Vierailija
6/20 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä otin kanssa viikkoja rauhallisesti, kaksi viikkoa meni yli ajan, olisivat käynnistäneet sinä aamuna, kun tyttö syntyi 5.30.

Vierailija
7/20 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 23:24"][quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 23:16"]

[/quote] Joo, on ihanaa ettei syntynyt keskosena, mutta olisi silti saanut syntyä jo pari viikkoa sitten sen sijaan että aiheuttaa minulle kipua päivittäin enkä pysty leikkimään tai ulkoilemaan jo olemassa olevien lasten kanssa niin kauan kuin tämä on vielä kohdussa....
haluaisin vain eroon tästä särystä, kun ei pääse öisin vessaa otamatta tukea sinistä ja ovenkahvoista... Ja nämä liikkeet, kun hän oikein venyttelee ja selästä vihloo ja menee jalat alta, ja joka askeleella tuntuu kuin joku puukottaisi alapäähän....
[/quote]

Tää oli kuin suoraan mun suustani. Mulla kylläkin viikkoja vasta 35, en halua että syntyisi vielä mutta raskasta on..

Vierailija
8/20 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 23:52"]

[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 23:24"][quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 23:16"] Mutta ihanaa, että ei syntynyt ennenaikaisesti! Hän syntyy, kun on siihen valmis tai sitten käynnistetään. Mahtavaa, että hän sai elää kohdussa tarvitsemansa ajan ja syntyy ns. valmiina maailmaan. Hän saa parhaan mahdollisen alun elämälleen. Ole onnellinen, että olet saamassa täysiaikaisen lapsen. :)  [/quote] Joo, on ihanaa ettei syntynyt keskosena, mutta olisi silti saanut syntyä jo pari viikkoa sitten sen sijaan että aiheuttaa minulle kipua päivittäin enkä pysty leikkimään tai ulkoilemaan jo olemassa olevien lasten kanssa niin kauan kuin tämä on vielä kohdussa....
haluaisin vain eroon tästä särystä, kun ei pääse öisin vessaa otamatta tukea sinistä ja ovenkahvoista... Ja nämä liikkeet, kun hän oikein venyttelee ja selästä vihloo ja menee jalat alta, ja joka askeleella tuntuu kuin joku puukottaisi alapäähän.... [/quote] Tää oli kuin suoraan mun suustani. Mulla kylläkin viikkoja vasta 35, en halua että syntyisi vielä mutta raskasta on..

[/quote] Tsemppiä loppuviikkoihin....Toivottavasti sayntyisi jo vähän ennen LA, muttei liian aikaisin =)

Vierailija
9/20 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aaaaah, ja nyt pojulla on hikka ja kko maha hytkyy ja samalla hän kääntyilee ja venyttelee tuolla ja koittaa rempata yksiötään isommaksi..... Saisi repiä kalvon rikki kun riehuu tuohon tahtiin =D Ja kun tosiaan on juuri tuolla häpyluun takana, ja sihen polttaa ja pistelee... JA vatsan nahka vaan venyy ja venyy ja välillä ihan vain hänen kääntymiset ja jumppaamiset aiheuttaavt enemmän tuskaa kuin kunnon supistukset....
Kiitos että saan valittaa =D
Ihan turhaa taas edes kuvitella että saiis ihan heti unta kun tämä taas pääsi vauhtiin...
Voi kunpa tulisi kohta ulkopuolelle niin voisin edes yrittää vaikuttaa unirytmiinsä....

Vierailija
10/20 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouduin sairaslomalle rv:lla 18 ennenaikaisen synnytyksen pelossa. Noh, vauva syntyi lopulta 39+1. Kiva oli himmailla puoli vuotta...

Vierailija
11/20 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäin sairaslomalle ennanaikaisten supistusten vuoksi 2½ kk ennen laskettua aikaa. Synnytys jouduttiin sitten käynnistelemään rv 41+4.

Vierailija
12/20 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

PLää, tätä menoa en kyllä jaksa edes synnyttää... En ole taas saanut nukuttua juuri lainkaan koko yönä, yhden ja kolmen välillä nukuin, ja sen jälkeen ollut hereillä...  Panadol ei vie kipuja juuri mihinkään, makaaminenkin sattuu.... Syntyisi jo =(

Vierailija
13/20 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oooh, muistan nuo vuoden takaiset viimeiset piinaavat viikot. Samalla oli jännittävää ja turhauttavaa. Olin 3 kk ennen äitiyslomaa sairaslomalla supistusten takia, minulla vielä lääkitys, joka lisää ennenaikaisen syntymisen riskiä. Vauva syntyi päivän yli laskettua aikaa.

Vierailija
14/20 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta!
40+0 täällä!

Minulla ei ollut ennakoitu ennenaikaista synnytystä, mutta kipeitä vihlaisuja oli monta viikkoa ja olin varma et sieltä se tulee. Sit hiljeni, ja ajattelin et kiva just, nyt varmasti menee yli.. Nyt yöllä lähti sit limatulppaa ja "menkkakivut" alkoi samantien. Huonosti nukuttu yö takana, odottelen täällä lisä actionia :D Toivottavasti sielki alkaa tapahtua!!! :)

Vierailija
15/20 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla alkoi supistella jo viikolla 16 säännöllisen epäsäännöllisesti ja sain kans ohjeen ottaa rauhallisemmin. No mitä vielä, vauva syntyi 42+0, juuri ennen sovittua käynnistystä. Ja mut oli muutamaan otteeseen parin viikon sisään käännytetty kotiin synnäriltä kun supparit ei ollu tarpeeks kovia/loppuivat :D Muistan kyllä sen odottelun tuskan ja epätoivon ku neuvolalääkärikin oli rv 36 sitä mieltä, et ei tää täällä loppuun asti oo, eipä vissiin niin!

Vierailija
16/20 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 08:30"]Huomenta!
40+0 täällä!

Minulla ei ollut ennakoitu ennenaikaista synnytystä, mutta kipeitä vihlaisuja oli monta viikkoa ja olin varma et sieltä se tulee. Sit hiljeni, ja ajattelin et kiva just, nyt varmasti menee yli.. Nyt yöllä lähti sit limatulppaa ja "menkkakivut" alkoi samantien. Huonosti nukuttu yö takana, odottelen täällä lisä actionia :D Toivottavasti sielki alkaa tapahtua!!! :)
[/quote] Käääk, nyt oon kateellinen =D Onnea matkaan :) täällä isosisko ja -veli heräsivät vähän aikaa sitten ja heti alkoi ihmettely että eikö se pikkuveli vieläkään tuu ja miten se oikein saatais tulemaan =D

Vierailija
17/20 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valivali

Vierailija
18/20 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 08:45"]Valivali
[/quote] Kyllä! Valitan ihan surutta kunnes pääsen synnyttämään :)

Vierailija
19/20 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 08:38"]Mulla alkoi supistella jo viikolla 16 säännöllisen epäsäännöllisesti ja sain kans ohjeen ottaa rauhallisemmin. No mitä vielä, vauva syntyi 42+0, juuri ennen sovittua käynnistystä. Ja mut oli muutamaan otteeseen parin viikon sisään käännytetty kotiin synnäriltä kun supparit ei ollu tarpeeks kovia/loppuivat :D Muistan kyllä sen odottelun tuskan ja epätoivon ku neuvolalääkärikin oli rv 36 sitä mieltä, et ei tää täällä loppuun asti oo, eipä vissiin niin!
[/quote] Joo, täälläkin nlalääkäri sanoi 35+3 et kanava pehmeä ja lyhentynyt, auki sentin ja pää tuntuu sormiin, ei mene kauan enää =D juu, eipä...

Vierailija
20/20 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 08:45"]

Valivali

[/quote] raskaana olevat ei osaa muuta.