Millainen ihminen on unohtumaton?
Hyvässä mielessä unohtumaton. Kaikki muistelee vielä vuosien päästäkin, kun se teki silloin näin tai sanoi noin. Näistä kun kuulee esimerkiksi töissä, niin ihmettelee, että mitä niin ihmeellistä heissä on ollut.
Kommentit (25)
Komeat/kauniit ja älykkäät akateemiset.
Vierailija kirjoitti:
Unohtumaton mulle on sellainen jonka kanssa kaikki vain natsaa. Ajatukset voi melkein toisiltaan lukea. Sekä tykätään samoista asioista. Toinen on aina haluttava ja osaa huomioida toisen.
Tässä ei nyt tarkoitettu romanttisia ihastumisia työkavereihin, vaan yleisellä tasolla unohtumattomia ihmisiä.
Intensiivinen, rohkea, karismaattinen, älykäs....
Olen sellainen mutta enemmän itselleni.
Olen vihannut ihmistä yli kaiken. Todella unohtumaton, negatiivisessa merkityksessä.
Pentti Linkolan monta kertaa henkilökohtaisesti tavanneena voin sanoa, että häntä en unohda. Täysin poikkeuksellinen ihminen.
Ensirakkauteni! Aina on vaan mielessä.
Sellainen ihminen, joka huomioi muita, ja on karismaattinen. Empatia ja hyvät käytöstavat tekevät vaikutuksen.
Käyttäjä2108 kirjoitti:
Ensirakkauteni! Aina on vaan mielessä.
Hädin tuskin muistan koko tyyppiä!
Uskoisin, että eri ihmiset eri ihmisille. Jotkut triggeröi ja jotkut jää mieleen koskettavuudellaan. Riippuu myös elämäntilanteesta.
Ihmisyydessä ei ole mitään ”unohtumatonta” - se on aina yhtä oksettavaa. Manipulointia ja pyrimystä vaikuttamaa - hyvällä tai pahalla.
Henkilö jolla on tilannetajua, hän on kohtelias, älykäs, mielenkiintoinen, nokkela, huumorintajuinen, omaa hyvän kommunikointitaidon ja on "sinut" ympäristönsä kanssa.
Mies, jonka kookkaasta kalusta supistaan käytävillä. Harva kokenut, moni haluaisi kokea. Se mystisyys kullinkoosta ikään kuin henkilöityy tuohon ihmiseen ja alkaa elää omaa elämäänsä.
Pari negatiivisessa mielessä (todella epäkohteliaasti ja tökerösti käyttäytyivät), yksi kiusaaja, pari entistä kamalaa esimiestä ja muutama todella aurinkoinen persoona. Nämä tulivat ensimmäiseksi mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Mies, jonka kookkaasta kalusta supistaan käytävillä. Harva kokenut, moni haluaisi kokea. Se mystisyys kullinkoosta ikään kuin henkilöityy tuohon ihmiseen ja alkaa elää omaa elämäänsä.
"Ai siis tarkoitat Penttiä?"
"Joo, Kulli-Penttiä tietenkin!"
"Siis, lerssimies on Pentti, katoppa vaan!"
Sellainen ihminen jää mieleen joka on aina "sattumalta" samassa paikassa kun sinä. Soittelee/viestittelee sinulle usein. Ei jätä sinua rauhaan. Hiippailee kotipihallasi.
Unohtumaton mulle on sellainen jonka kanssa kaikki vain natsaa. Ajatukset voi melkein toisiltaan lukea. Sekä tykätään samoista asioista. Toinen on aina haluttava ja osaa huomioida toisen.