Voisitko seurustella miehen kanssa joka ei koskaan tee aloitetta seksiin?
Eli seksin harrastaminen olisi sinun aloitteesta vaan...
Kommentit (27)
Jos seksi on muuten hyvää ja sitä on usein.
En. On tärkeää tuntea itsensä halutuksi.
En. Yritin kerran, ja se oli raskasta. Mies ei tehnyt mitään aloitetta mihinkään, eikä näyttänyt tunteitaan. Ei silti olisi halunnut erotakaan.
Kyllä. Seksiä olisi max. kerta vuoteen. 👍
No sit kaksi makaisi raadokkaana pedillä. Ei tapahtuisi mitään erikoista. Kirjan lukua kivasti.
Vierailija kirjoitti:
En. Yritin kerran, ja se oli raskasta. Mies ei tehnyt mitään aloitetta mihinkään, eikä näyttänyt tunteitaan. Ei silti olisi halunnut erotakaan.
Onhan miehet täälläkin useasti sanoneet kunhan on joku.
Voisin hyvinkin. Sillon viettilisin hänet, kun minun tekisi mieli 😅. Hellyydestä pitäisi tykkää.
Kyllä se sopisi. Itse haluan tosi harvoin, joten olisi helpotus kun mies ei vonkaisi.
Kyllä, se olisi unelmani, eli seksiä ei olisi koskaan. Enpä ole löytänyt eli yksin menee elämä. Harmi.
En voisi. Ei enää koskaan uudestaan. Olin naimisissa sellaisen miehen kanssa 20v. Aivan kamalaa. Nykyinen mies haluaa minua ja näyttää sen. Hän tekee alotteita jatkuvasti ja nautin siitä ja se kiihottaa minua paljon. Hän ei kysele vaan toimii.
Kyllä voisin koska minä sen aloitteen yleensä teen.
T: Markku 54v
Vierailija kirjoitti:
En. On tärkeää tuntea itsensä halutuksi. Kyllä. Vaikka olen laittamassa ruokaa, niin mies tulis stondikses olevan kyrvän kanssa ja alkas tunkee sitä perseeseen? No ei kyllä onnistu, pitäköön naperonsa vaan kiltisti siinä kotelossaan!
Markku 54v kirjoitti:
Kyllä voisin koska minä sen aloitteen yleensä teen.
T: Markku 54v
Ketähän sekin kiinnostaa?
T: Pasi 55v
Jos sanot heti että olet ihminen joka ei ehdota seksiä. Se ei ole mikään ongelma enkä ihmettele. Minäkään en nimittäin ehdota ikinä seksiä.
Vierailija kirjoitti:
En voisi. Ei enää koskaan uudestaan. Olin naimisissa sellaisen miehen kanssa 20v. Aivan kamalaa. Nykyinen mies haluaa minua ja näyttää sen. Hän tekee alotteita jatkuvasti ja nautin siitä ja se kiihottaa minua paljon. Hän ei kysele vaan toimii. Muna on kyllä karvaton pikku napero, pojallani on isompi. Hän onkin jo aikuinen mies.
Olen useamman kerran seurustellut. Edellinen syytti minua kun ei saa, nykyinen vetelee käteen joka päivä. Esim. nukkuessani vieressä. Ei oikein pysty... ehkä ei sitten tunne vetoa tarpeeksi, minä kyllä haluaisin, en ole montaa kertaa saanut ja lerpahtaa aina.
En olisi ikinä uskonut mutta mulla on nyt tälläinen suhde.