Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisitko seurustella miehen kanssa joka ei koskaan tee aloitetta seksiin?

Vierailija
31.01.2022 |

Eli seksin harrastaminen olisi sinun aloitteesta vaan...

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ennen aikaan ole mitään seksiä ehdotettu. Mies ottanu luontaisetunsa ja sillä selvä. Vaikka kesken heinätöiden tai navetassa kesken sonnan luonnin. Kun on naitattanu, niin sillon on naitu ja thats it!

Vierailija
22/27 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. Yritin kerran, ja se oli raskasta. Mies ei tehnyt mitään aloitetta mihinkään, eikä näyttänyt tunteitaan. Ei silti olisi halunnut erotakaan.

Kuulostaa tutulta, mahtaako mulla olla nyt sun entinen :)

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika seksitön suhde se sitten olisi. Eli ei kiitos. Aika usein nykyään kuulee muuten juttuja, että miehet eivät tee aloitteita. Mistähän johtuu.

Vierailija
24/27 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

hirveän yleistä tuo tosi älykkäiden miesten kanssa. plussaa on se, että se äijä ei sitten 100% petä, koska ei tee kodinulkopuolellakaan aloitetta naisiin, edes kännissä.

Vierailija
25/27 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

hirveän yleistä tuo tosi älykkäiden miesten kanssa. plussaa on se, että se äijä ei sitten 100% petä, koska ei tee kodinulkopuolellakaan aloitetta naisiin, edes kännissä.

Jaa no kyllä tuon lerpahtelijan sain kiinni tapaamisten sopimisesta muiden naisten kanssa. Ehkä vain olen niin kuvottava että ajatteli että jonkun muun kanssa muna pelaa.

Vierailija
26/27 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi te naiset olette niin huonoja sängyssä? Kukaan mies ei kieltäydy hyvästä seksistä.

Vierailija
27/27 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No miksi te naiset olette niin huonoja sängyssä? Kukaan mies ei kieltäydy hyvästä seksistä.

Mutta kun sitä aloitetta ei ole tehty ikinä. Mistä mies siis tietää onko seksi edes hyvää? Olen minäkin tapaillut aikanaan kuukausia erästä miestä, joka ei tehnyt mitään aloitetta seksiin joten sitä ei harrastettu. Annoin sitten itse vaan koko jutun olla ja vaihdoin viriilimpään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yhdeksän