Voisitko seurustella miehen kanssa joka ei koskaan tee aloitetta seksiin?
Eli seksin harrastaminen olisi sinun aloitteesta vaan...
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
En. Yritin kerran, ja se oli raskasta. Mies ei tehnyt mitään aloitetta mihinkään, eikä näyttänyt tunteitaan. Ei silti olisi halunnut erotakaan.
Kuulostaa tutulta, mahtaako mulla olla nyt sun entinen :)
Ap
Aika seksitön suhde se sitten olisi. Eli ei kiitos. Aika usein nykyään kuulee muuten juttuja, että miehet eivät tee aloitteita. Mistähän johtuu.
hirveän yleistä tuo tosi älykkäiden miesten kanssa. plussaa on se, että se äijä ei sitten 100% petä, koska ei tee kodinulkopuolellakaan aloitetta naisiin, edes kännissä.
Vierailija kirjoitti:
hirveän yleistä tuo tosi älykkäiden miesten kanssa. plussaa on se, että se äijä ei sitten 100% petä, koska ei tee kodinulkopuolellakaan aloitetta naisiin, edes kännissä.
Jaa no kyllä tuon lerpahtelijan sain kiinni tapaamisten sopimisesta muiden naisten kanssa. Ehkä vain olen niin kuvottava että ajatteli että jonkun muun kanssa muna pelaa.
No miksi te naiset olette niin huonoja sängyssä? Kukaan mies ei kieltäydy hyvästä seksistä.
Vierailija kirjoitti:
No miksi te naiset olette niin huonoja sängyssä? Kukaan mies ei kieltäydy hyvästä seksistä.
Mutta kun sitä aloitetta ei ole tehty ikinä. Mistä mies siis tietää onko seksi edes hyvää? Olen minäkin tapaillut aikanaan kuukausia erästä miestä, joka ei tehnyt mitään aloitetta seksiin joten sitä ei harrastettu. Annoin sitten itse vaan koko jutun olla ja vaihdoin viriilimpään.
Ei ennen aikaan ole mitään seksiä ehdotettu. Mies ottanu luontaisetunsa ja sillä selvä. Vaikka kesken heinätöiden tai navetassa kesken sonnan luonnin. Kun on naitattanu, niin sillon on naitu ja thats it!