Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sappikivileikkaus! Kokemuksia?

Vierailija
06.06.2015 |

Eli mulla on n. 3 viikon kuluttua sappileikkaus että leikkaavat koko sappirakon pois mutta haluaisin kuulla ihan kaikki kokemukset siitä! Eli kertokaas teidän sappileikkauksista :)

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läskien vaiva.. ei ole kokemusta. T. Bmi 18,5

Vierailija
2/4 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai siinä erikoista ollut. Aamulla ravinnotta sairaalaan, vaatteiden vaihto ja leikkaussaliin. Siellä ensin hoitajat laittoivat mittareita ja sitten tuli anestesialääkäri ja laittoi tipan. Sitten tuli happi aski kasvoille ja unilääkkeet suoraan suoneen. Heräsin sitten heräämöstä, jossa olin ollut jo jonkun aikaa leikkauksen jälkeen. Jonkinlainen jomotus oli mutta siihen sai heti kipulääkettä. Tähystyksessä tehtiin eli muutama pieni reikä oli. Kirurgi kävi juttelemassa ja sitten pääsi illaksi kotiin. Sain mukaan jotain vahvempia kipulääkkeitä pariksi päivää, muuten meni ihan buranalla ja panadolilla, jotka olin hakenut valmiiksi. Olin hoitovapaalla niin sairaslomaa en tarvinnut. Hoitaja soitti vielä kotiin leikkauksen jälkeen. Tikit poistettiin terveyskeskuksessa. Ai niin, ne tikit alkoivat kotona kirveltää ja sattua, niihin oli laitettu jotain puudutetta joka hävisi sitten myöhemmin. Ja pahoinvointilääkettä pyysin ennen nukutusta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itseasiassa alipainoinen ja raskauden jälkeen tämä vaiva alkoi joten toivoisin asiallisia kommentteja.
Ap

Vierailija
4/4 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata provosoitua :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi viisi