Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko nirso vai kaikkiruokainen - mitä et suostu syömään?

Vierailija
06.06.2015 |

Haisteletko, tutkailetko, irvisteletkö lautasesi sisältöä? Vai työnnätkö ruoan suuhusi sen kummemmin ihmettelemättä?

Kommentit (54)

41/54 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raaka tomaatti ei mene kurkusta alas. En tajua, kuinka ihmiset voivat laittaa sitä esim. leivän päälle sellaisenaan. 

Vierailija
42/54 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen todella nirso. En syö kalaa tai muita mereneläviä, mitään voimakkaan makuisia kasviksia (paitsi sipuli), mausteisia ruokia tai mozzarellaa. Lisäksi inhoan esim avokadoa, kookosta ja pinaattia. Myös lihan suhteen olen todella nirso, enkä syö lihaa kastikkeissa, koska silloin en "nää" sitä. Paitsi tietenkin jos olen itse tehnyt ruuan ja nähnyt, että liha on kypsää ja puhdasta. Pihveistä ym jää aina "huonot" kohdat syömättä. En tiedä mitään niin kamalaa kun sitkeä liha.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kaikkiruokainen. Toki jos pitäisi syödä jotain toukkia, niin ei välttämättä menisi alas. Mutta sekin johtuu enemmän siitä että en ole tottunut sellaiseen ruokaan.

Vierailija
44/54 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, aika lailla kaikkiruokainen. Sienet tahtoo jäädä lautaselle, samoin jäis sisäelimet, osterit, etanat, mäti. Ainakin nuo. Mutta ei niitä jokapäiväisessä ruokailussa vastaan tulekaan.

Vierailija
45/54 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En syö lihaa. Maitoo.munia.voita.jukurttia.suolakurkkua.kurkkusalaattia.punajuurta.retiisiä.sinaappia enkä ketsuppia :)

Vierailija
46/54 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksalaatikko ei mene alas, tulee oksennuksena pois. Myös banaani tekee huonon olon. Muuten en olekaan valikoiva. Miksi alapeukut?

Vierailija
47/54 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyn syömään yökkimättä (lähes) kaikkea. Oksennus on meinannut tulla ainoastaan hákarlia snapsin kanssa syödessä :D Sisäelimet ja veriruoat ei kuulu mun suosikkeihin, en valitse niitä ravintolassa tai osta kotiin mutta syön jos on pakko. Jostain syystä esim. ulkomailla ja kavereiden perheissä herättää huomiota kun en nirsoile...

Vierailija
48/54 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön monipuolisesti ja melkein kaikkea. Ainut poikkeus on banaanijogurtti. Pieni yliannostus lapsena joten en enää siitä välitä. Tai en ole vain sitä sen jälkeen syönyt.

Vierailija
49/54 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuohen- & lampaanmaidosta valmistetut tuotteet ei mene alas. En vain tykkää. Myös lampaan lihan ja äyriäiset (katkarapuja ei lasketa) jätän syömättä. Ja selleri - en vain pidä mausta.

Vierailija
50/54 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön kaikkea paitsi sisäelimiä. Pidän nirsoilijoita vähän tyhminä ja yksinkertaisina tapauksina.

Vierailija
51/54 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 20:12"]Syön kaikkea paitsi sisäelimiä. Pidän nirsoilijoita vähän tyhminä ja yksinkertaisina tapauksina.
[/quote]
Oletpas sinä tyhmä ja yksinkertainen kun et syö sisäelimiä:)
-Laura

Vierailija
52/54 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen melko kaikkiruokainen. En mä kaikesta pidä - esim aurajuustosta - mutta en nyrpistele jos sitä kylässä onkin ruoan seassa. Olen aikuinen ihminen, enkä pikkulapsi. Ruokavammoja ei ole, mutta kun itse teen niin ostan aina luomua ja syön lihaa todella harvoin.

Vierailija
53/54 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole nirso, mutta vältän homejuustoja ja nilviäisiä. Munuaiset, kieli ja muut sisäelimet vähän ällöttää. En näytä tätä julkisesti, ja koitan aina ainakin maistaa.

Vierailija
54/54 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen todellakin kaikkiruokainen. Maistan mitä tahansa. Maksa on ihanaa, verilätyt on ihanaa, sienet on ihanaa.... Nirsot ihmiset... siis... en voi sanoin kuvata vitutusta, kun joudun kohtaamaan sellaisen ihmisen. Se on niin vastenmielinen piirre ihmisessä. Siis esim. olen saanut senkin ihmeen nähdä, kun aikuinen ihminen nyppii porkkanan palaset pois keitosta... Pakko sanoa, että jotain on pielessä, jos porkkana maistuu suussa niin helvetin pahalta. Tuollaiset ihmiset on jääneet epäluuloisen ja pelokkaan pikkulapsen tasolle. Noloa.