Mitä mieltä olet treffeillä miehen puuttuvista hampaista?
Kun mies hymyilee sinulle, niin treffeillä huomaat että hampaita puuttuu.
Mies on kuitenkin tosi siisti, mukava, fiksu ja huunorintajuinen
Kommentit (30)
En missään nimessä deittaile harvahammasta. Kertoo ihmisestä paljon jos ei osaa edes hampaitaan hoitaa niin että pysyisivät suussa. Hymy ja siistit hampaat on yksi tärkeimmistä asioista kun tapaa uusia ihmisiä.
Hyvä, että tällä palstalla naisilla on vara valita hyvähampainen mies. Hyvät hampaat vissiin sitten korvaa huonon luonteenlaadun? T. Nainen, joka ei saanut hyvähampaista.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä, että tällä palstalla naisilla on vara valita hyvähampainen mies. Hyvät hampaat vissiin sitten korvaa huonon luonteenlaadun? T. Nainen, joka ei saanut hyvähampaista.
En voi puhua kuin omasta puolestani, mutta itse olisin mieluummin yksin kuin huonohampaisen miehen kanssa. Tai huonoluonteisen. Ei siis tarvitse valita mistään kun ei ole pakko pariutua. Oliko sinun?
Onneksi tielleni osui ihana mies joka osaa pitää myös hampaistaan hyvää huolta.
Nyrkkisääntö: Ei treffeille ennen kuin "legot" on korjattu ja/tai implantit asennettu!
En ikimaailmassa voisi mennä treffeille miehen tai naisen kanssa jolta puuttuu etuhampaita. En välitä onko syynä huumeriippuvuus, väkivaltainen elämäntyyli vai äärimmäinen köyhyys mutta en tahdo joutua kosketuksiin sellaisten maailmojen kanssa.
Ihan sama, kunhan on uskollinen. Nykyiselläkin puuttuu hampaita, mutta muiden perässä juoksee. Eihän se toki muistakaan syistä saisi, mutta mulle alkaa riittää jo tämä.
Mulla oli melkein kolmekymppiseks maitohammas, jonka tilalle ei ole edes ollut sillä paikalla rautahammasta. Haittaako tämä :D? M32
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli melkein kolmekymppiseks maitohammas, jonka tilalle ei ole edes ollut sillä paikalla rautahammasta. Haittaako tämä :D? M32
Pysyikö maitohammas siis kiinni vai oliko sen kohdalla ammottava musta-aukko rautahampaan puuttuessa?
Vauhtiveikko. Älä vaivaudu jos olet itse sohvaperuna.