Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä olet treffeillä miehen puuttuvista hampaista?

Vierailija
31.01.2022 |

Kun mies hymyilee sinulle, niin treffeillä huomaat että hampaita puuttuu.

Mies on kuitenkin tosi siisti, mukava, fiksu ja huunorintajuinen

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauhtiveikko. Älä vaivaudu jos olet itse sohvaperuna.

Vierailija
22/30 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En missään nimessä deittaile harvahammasta. Kertoo ihmisestä paljon jos ei osaa edes hampaitaan hoitaa niin että pysyisivät suussa. Hymy ja siistit hampaat on yksi tärkeimmistä asioista kun tapaa uusia ihmisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, että tällä palstalla naisilla on vara valita hyvähampainen mies. Hyvät hampaat vissiin sitten korvaa huonon luonteenlaadun? T. Nainen, joka ei saanut hyvähampaista.

Vierailija
24/30 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä, että tällä palstalla naisilla on vara valita hyvähampainen mies. Hyvät hampaat vissiin sitten korvaa huonon luonteenlaadun? T. Nainen, joka ei saanut hyvähampaista.

En voi puhua kuin omasta puolestani, mutta itse olisin mieluummin yksin kuin huonohampaisen miehen kanssa. Tai huonoluonteisen. Ei siis tarvitse valita mistään kun ei ole pakko pariutua. Oliko sinun?

Onneksi tielleni osui ihana mies joka osaa pitää myös hampaistaan hyvää huolta.

Vierailija
25/30 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyrkkisääntö: Ei treffeille ennen kuin "legot" on korjattu ja/tai implantit asennettu!

Vierailija
26/30 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikimaailmassa voisi mennä treffeille miehen tai naisen kanssa jolta puuttuu etuhampaita. En välitä onko syynä huumeriippuvuus, väkivaltainen elämäntyyli vai äärimmäinen köyhyys mutta en tahdo joutua kosketuksiin sellaisten maailmojen kanssa.

Vierailija
27/30 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama, kunhan on uskollinen. Nykyiselläkin puuttuu hampaita, mutta muiden perässä juoksee. Eihän se toki muistakaan syistä saisi, mutta mulle alkaa riittää jo tämä.

Vierailija
28/30 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan cool

Vierailija
29/30 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli melkein kolmekymppiseks maitohammas, jonka tilalle ei ole edes ollut sillä paikalla rautahammasta. Haittaako tämä :D? M32

Vierailija
30/30 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli melkein kolmekymppiseks maitohammas, jonka tilalle ei ole edes ollut sillä paikalla rautahammasta. Haittaako tämä :D? M32

Pysyikö maitohammas siis kiinni vai oliko sen kohdalla ammottava musta-aukko rautahampaan puuttuessa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan viisi