Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiedättekö miestyypin, joka vilkuilee muita naisia omansa seurassa?

Vierailija
06.06.2015 |

Näin sellaisen ja aina kuvottaa. Katseli minua, varmaan vain iän/oman jännityksen takia.

Oma nainen oli n.10v. vanhempi, kärsi tilanteesta ja oli ilmeisesti tuttua tuolle naiselle. Nainen oli isorintainen, huoliteltu ja tyylikäs blondi.

Jos olisi ollut mahdollisuus, olisin kysynyt äijältä suoraan:"Mitäs tuijotat!"

Kerran olin samassa tilanteessa, niin esitin iskeväni miehen naista, jolloin naistakin helpotti. Siitäs sai äijä!

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 21:15"]

[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 20:47"]

[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 20:41"]Aiheeseen liittyen, idioottimaisin sanonta minkä tiedän, on että "katsoa saa, muttei koskea". [/quote] Amen to that! Jatkuva muiden vilkuilu on todella nöyryyttävää seuralaiselle. Itsellä kokemusta mm. vuosipäivän illallisesta, jolla mies vilkuili TARJOILIJAA niin että silmät pyörivät kuin hedelmäpelit. Ei kunnolla kuunnellut mitä sanoin jne. Herra saa kengänkuvan persuuksiinsa parin kk päästä kun määräaikainen työsopparini päättyy ja pääsen muuttamaan hevon kukkuun nykyiseltä paikkakunnalta. N22

[/quote]

Ai mies on sika kun katselee naisia, mutta sun on ok siipeillä miehen rahojen takia?

[/quote]

Olen seurustellut työttömän, opiskelemattoman miehen kanssa, joka muutti äitinsä luota minun asuntooni. Olisi halunnut kai kakkosäidin, ruoka, siivous ja tiskit olisi pitänyt hoitaa ja minä työssäkäyvänä hoidan kaikki laskut. Sossuunkaan ei jaksanut mennä selvittämään toimeentulotukiaan. Tulin ylitöistä kotiin ja jätkä hihkui pleikkariltani että mitä ruokaa meinasit tehdä.

Joo, vitun typerä olin. Mutta miesten turha itkeä kuinka he rahavarat tursuillen hyökkäävät pelastamaan nämä reppanat naiset jotka haluavat vain pusata vauvoja ja mies sankarina pitää huolta heistä. Nykyään naisetkin saavat opiskella ja jopa luoda uraa.

Vierailija
2/52 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla joka ikinen miesystävä on tehnyt tuota. Ja nykyinen tekee myöskin. Exä oli kyllä pahempi siinä suhteessa että tuijotteli tosiaan antaumuksella, ja juurikin niin että tämä toinen nainen näki ja nauroi. Ei miehelle vaan minulle. Kai olen sitten jotenkin säälittävä tapaus. Loukkaa kyllä. Nykyiselle en edes kehtaa sanoa kun on niin monesti aikaisemmin haukuttu epäluuloiseksi ja mustasukkaiseksi
hulluksi. Exä lähti toisen matkaan lopulta, ei siinä tervemenoa vain sanoin. Nykyistään ei kohtele yhtään sen paremmin. Hyi mikä ukko. Mut niin ne kaikki miehet taitaa tollasia olla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän, olin sellaisen kanssa naimisissa. Hän myös kommentoi minulle muiden naisten ulkonäköä. 

Nykyinen mieheni ei tuijottele muita naisia, ainakaan niin että minä huomaisin, ja olin ensin siitä aivan hämilläni ja nykyään täysin tyytyväinen. On ihanaa kun mies ei koe tarvetta vilkuilla.

Vierailija
4/52 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran junassa mua vastapäätä istui melkoisen ruma, ylipainoinen ja sellainen vähän reppana koulukiusatun näköinen nainen. Miehenä sillä oli sellainen kolme kertaa pienempi ja laihempi, limainen ja rotannäköinen ählämimies joka alkoi samantien riisumaan mua katseellaan. Tää sen nainen tietty huomasi sen ja alkoi hädissään hamuilemaan tän ählyn kättä ja yritti kääntää huomiota itseensä. Kävi kyllä niin sääliksi sitä naista, just sen oloinen että itsetunto nollissa ja parempaakaan miestä ei ollut saanut. Toivottavasti naisen oloa helpotti se kun näki varmaan ilmeestäni kuinka miehen silmäilyt minua etoi.

Vierailija
5/52 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on tuollainen.Aina kun se on tehnyt noin annan itselleni luvan harrastaa seksiä jonkun toisen miehen kanssa.Sitä saa mitä tilaa

Vierailija
6/52 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 17:43"]

Näin sellaisen ja aina kuvottaa.

[/quote]

Puhutko heteroksi kutsutusta miestyypistä? Minäkin näen niitä tämän tästä.

Vierailija
7/52 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 20:46"]Viheltelen jo kaukana horisontissa näkyvälle naiselle oman naiseni seurassa. Silmät kiiluen pääni kääntyy tarkasti ohikulkevaan naiseen kiinnittyneenä. Hörähtelen silmät kiiluen tai kysyn "miten olis, miten olis", sormieleiden kera. Naisen ohitettuaan minut, käännyn ympäri, katselen takapuolta, laitan kädet eteenpäin, kuin simuloiden hänestä kiinni ottamista ja kainutan lantioitani; eteen taakse. Oma naiseni on ylpeä viriilistä miehestään, jolle jokainen nainen on arvokas ja haluttava omana itsenään.
[/quote]Hei, mä yritän syödä täällä.

Vierailija
8/52 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 22:07"]Mulla joka ikinen miesystävä on tehnyt tuota. Ja nykyinen tekee myöskin. Exä oli kyllä pahempi siinä suhteessa että tuijotteli tosiaan antaumuksella, ja juurikin niin että tämä toinen nainen näki ja nauroi. Ei miehelle vaan minulle. Kai olen sitten jotenkin säälittävä tapaus. Loukkaa kyllä. Nykyiselle en edes kehtaa sanoa kun on niin monesti aikaisemmin haukuttu epäluuloiseksi ja mustasukkaiseksi
hulluksi. Exä lähti toisen matkaan lopulta, ei siinä tervemenoa vain sanoin. Nykyistään ei kohtele yhtään sen paremmin. Hyi mikä ukko. Mut niin ne kaikki miehet taitaa tollasia olla?
[/quote]Voi kuule ei ne ole. Sulla sattuu nyt olemaan joku surkeiden miesten putki vaan päällä. Valitse paremmin seuraavalla kerralla.

Vierailija
9/52 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaiset maaniset vilkuilijat yleensä myös pettää... saattavat myös muka viattomasti ääneen kommentoida, että olipas siinä kaunis nainen tms. Exäni oli tällainen häntäheikki.

Vierailija
10/52 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkeä lupa itsekin kuolata komeita miehiä omansa seurassa!!!

Vierailija
11/52 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kyllä ihmetyttää miksi kukaan nainen edes miestä huolii. Olisi kaikilla mukavampaa ja paremmin asiat jos kaikki naiset päättäisivät olla yksin taikka sitten vain naisen kanssa.

Vierailija
12/52 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 17:46"]Mun mies. Kääntyy vielä katsomaan taakseenkin. Ei tunnu kivalta. Itse olen ihan ok näköinen ja kokoinen. Nykyään katselee jo sellaisia nippa nappa täysikäisiä.
[/quote]

Hyiii... siis onko kaikki miehet tuollaisia? :( Tämä tekee minut surulliseksi. Jotenkin sellainen kuva, että miehet ei osaa käyttäytyä kunniallisesti tietyn iän jälkeen vaan nolaavat vaimojaan (ja itseään) kuolaamalla häpeämättä nuoria tyttöjä, ja vain sillä varjolla, että ovat "miehiä". En taida sittenkään uskaltaa mennä naimisiin. :( t. N25

Vierailija
13/52 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen muutaman tällaisen miehen. Omien (muka) rakkaiden vaimojensa edessä pitävät silmäpeliä. Miten törkeetä! Ja minä joudun "syyllisen" asemaan, kolmantena osapuolena.. vaikka olen ihan ulkopuolinen.

Todella surullista että pitää nöyryyttää omaa puolisoa flirttailemalla toisten kanssa.. 

Vierailija
14/52 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 17:52"]

Viimeksi viikko sitten Stokkalla eräs mediakulttuurin professori oli vähällä kääntää niskansa sijoiltaan, niin tarkkaan piti syynätä teinin peppua. Tosin proffan oma nykyinen sussu yliopistolta ei juuri siinä ollutkaan paikalla, eli turha anekdootti.

[/quote]

Ai Veijo Hietala? Se on IHANA, kattelispa muakin ;)

Vierailija
15/52 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 17:46"]

Mun mies. Kääntyy vielä katsomaan taakseenkin. Ei tunnu kivalta. Itse olen ihan ok näköinen ja kokoinen. Nykyään katselee jo sellaisia nippa nappa täysikäisiä.

[/quote]

Mulla on nätti tytär. Mutta ällöttää äitinä kun kaiken -siis kaiken- ikäiset miehet kuolaa häpeilemättä 15-vuotiaan perään.

Vierailija
16/52 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 18:14"]

Eräs näyttelijä. Vaimo on painojojoilija Raakel.

Olin silloin teini, kun kyttäsi kaupassa, hyvä ettei niskat vääntyneet. Olin todella ahdistunut, ärtynyt ja kiusaantunut.

Säälin myös sitä vaimoa.

[/quote]

Hei, kyttäsi myös mun yhtä kaveria yksissä juhlissa tämä mies. Moni nainen oli huomannut kyttäämisen, kun juteltiin jälkeenpäin. Ei siis ollut pelkästään mun huomio. Eli selvä tapaus.

Vierailija
17/52 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 23:47"][quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 18:14"]

Eräs näyttelijä. Vaimo on painojojoilija Raakel.

Olin silloin teini, kun kyttäsi kaupassa, hyvä ettei niskat vääntyneet. Olin todella ahdistunut, ärtynyt ja kiusaantunut.

Säälin myös sitä vaimoa.

[/quote]

Hei, kyttäsi myös mun yhtä kaveria yksissä juhlissa tämä mies. Moni nainen oli huomannut kyttäämisen, kun juteltiin jälkeenpäin. Ei siis ollut pelkästään mun huomio. Eli selvä tapaus.
[/quote]

Voi eiiii... siis niin noloa. 8( Vähän käy kyllä vaimoa sääliksi.

Vierailija
18/52 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miez on muuten oikein hyvä minulle. En näe syytä vaihtaa ukkoa siksi että katselee muita. Ehkä tosiaan olen hiukan hölmö..

Vierailija
19/52 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän, mutta en välttämättä tekisi hirveästi päätelmiä heidän suhteestaan tuon perusteella saati "sääli puolisoa". Joillekin se on ihan ok että mies kyttää avoimesti muita, ja jotkut tekevät sitä itsekin. 

Vierailija
20/52 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko teidän mielestä sellaisen häiritsevän kuolaamisen ja kyttäämisen kuitata vain sanomalla "miehet on miehiä"?

Musta tuntuu joskus, että oon ainut nainen joka ottaa ton toisten naisten tiirailun tosi raskaasti. Kaverini ovat paljon rennompia asian suhteen ja vain naureskelevat. Eivät tajua miten kamalan mustasukkainen, nöyryytetty ja riittämätön olo minulle tulee tuollaisesta käytöksestä.