Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tiedättekö miestyypin, joka vilkuilee muita naisia omansa seurassa?

Vierailija
06.06.2015 |

Näin sellaisen ja aina kuvottaa. Katseli minua, varmaan vain iän/oman jännityksen takia.

Oma nainen oli n.10v. vanhempi, kärsi tilanteesta ja oli ilmeisesti tuttua tuolle naiselle. Nainen oli isorintainen, huoliteltu ja tyylikäs blondi.

Jos olisi ollut mahdollisuus, olisin kysynyt äijältä suoraan:"Mitäs tuijotat!"

Kerran olin samassa tilanteessa, niin esitin iskeväni miehen naista, jolloin naistakin helpotti. Siitäs sai äijä!

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 00:00"]

Voiko teidän mielestä sellaisen häiritsevän kuolaamisen ja kyttäämisen kuitata vain sanomalla "miehet on miehiä"? Musta tuntuu joskus, että oon ainut nainen joka ottaa ton toisten naisten tiirailun tosi raskaasti. Kaverini ovat paljon rennompia asian suhteen ja vain naureskelevat. Eivät tajua miten kamalan mustasukkainen, nöyryytetty ja riittämätön olo minulle tulee tuollaisesta käytöksestä.

[/quote] Elävät kai jossain pumpulissa katsellen maailmaa pinkkien lasien läpi, kun eihän heidän rakas kultsipuppeli voisi ikinä pettää! Mutta sitten yhtäkkiä alkaakin alapää kutista ja sukupuolitautitestistä löytyykin kuppa ja kuusi muuta. On siinä miehillä selitteleminen, mutta mammat helposti tyytyvät siihen tavalliseen selitykseen: "Varmaan tarttui sieltä tuttavaperheen saunan lauteilta".

Vierailija
22/52 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.06.2015 klo 00:00"]Voiko teidän mielestä sellaisen häiritsevän kuolaamisen ja kyttäämisen kuitata vain sanomalla "miehet on miehiä"?

Musta tuntuu joskus, että oon ainut nainen joka ottaa ton toisten naisten tiirailun tosi raskaasti. Kaverini ovat paljon rennompia asian suhteen ja vain naureskelevat. Eivät tajua miten kamalan mustasukkainen, nöyryytetty ja riittämätön olo minulle tulee tuollaisesta käytöksestä.
[/quote]

Samaa miettinyt.mun mies on käyttänyt myös sanontaa "katsoa saa muttei koskea" ja jos joskus jotain huomautan,mies alkaa halveksivasti ja ylimielisesti puhella ärsyttävällä äänellä; laput silmilläkö sitä pitäis kulkee?" Ym...vaikka selkeen limaisesti kuolailee kiima-katseellaan leukaa raapien,teinityttöjä.mutta oon saanu kuulla että miehet on vaan tommosia.en oo törmänny erilaisiin ollenkaan :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se katsoikin siksi kun itse katsoit ensin. Tai jospa sitä hämmästytti juuri tavanomaisuutesi.
Tai jospa sinulla sattui olemaan hyvän värinen paita.
Mistä te päättelette aina että katse on kuolaava ??? Käykää Italiassa siellä miehet todella kuolaavat jokaikisen naisen perään ja hierovat samalla muniaan. Pitäskö suomi-miesten kävellä katse asfaltissa ettei teidän itsekeskeinen feministinen maailma järkkyisi
... Vmp

Vierailija
24/52 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, ja minä olin tavallisissa vaatteissa, meikit siistimättä, hiukset rumasti ja juurikasvukin aivan kamala.

Teki nuo naiset mitä tahansa, niin noi ukot ei muutu! Minulla oli ennen tuollainen paskahousu ja tunnen ärtymystä joutuessani ko tilanteeseen kolmanneksi osapuoleksi.

Ap

Vierailija
25/52 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miestyyppi on mustasukkainen, yrittää peitellä sitä.

nimim. kokemusta on

Vierailija
26/52 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies. Kääntyy vielä katsomaan taakseenkin. Ei tunnu kivalta. Itse olen ihan ok näköinen ja kokoinen. Nykyään katselee jo sellaisia nippa nappa täysikäisiä.

Vierailija
27/52 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai ehkä tällä miehen vaimolla oli vain hyvä itsetunto, mikä sinulta tuntuu puuttuvan.

Vierailija
28/52 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin tiedän. Eksä oli tuollainen naisten kuolaaja. Se oli yksi niistä monista syistä miksi se on eksä. Ja ei, itse en ole ruma sotanorsu.

Vierailija
29/52 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Tiedän kyllä naistyypin joka miesseurassa koko ajan kyselee mieheltä että "mitä mieltä olet tuosta? mitä mieltä olet tuosta? tai tuosta? katso nyt tuotakin..."

Vierailija
30/52 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 17:47"]

Tai ehkä tällä miehen vaimolla oli vain hyvä itsetunto, mikä sinulta tuntuu puuttuvan.

[/quote]

Älä viitti, tuollaiset miehet on juntteja runkkareita, eikä se ole naisten vika.

Vierailija
31/52 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tyypin. On usein vähän lapsellinen eikä tiedosta, että myös häntä katsotaan (ei tosin ihaillen).

Viimeksi viikko sitten Stokkalla eräs mediakulttuurin professori oli vähällä kääntää niskansa sijoiltaan, niin tarkkaan piti syynätä teinin peppua. Tosin proffan oma nykyinen sussu yliopistolta ei juuri siinä ollutkaan paikalla, eli turha anekdootti.

Vierailija
32/52 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän. Säälittää ne vaimot/tyttöystävät siinä vieressä kun äijä kyttää kuola valuen. Häviänkin paikalta kyllä hyvin äkkiä jos vain mahdollista. Omani ei ikinä kyttää ketään. Tai ei ainakaan silloin kun minä olen paikalla, yksinään tehkööt mitä tykkää.

Vierailija
33/52 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 17:47"]

[/quote]

Miten se itsetunto liittyy siihen? Mies kyttää avoimen niljakkaasti. Hänen vaimonsa näyttää ärtymyksensä ja minä olen kiusaantunut tiedostaen tilanteen.

Vierailija
34/52 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

11 siis Ap

Se nainen oli mielestäni todella upea ja olisin itse miehenä katsellut ihaillen sitä omaa naista en siis itseäni.

Olen siis nainen, kun tämä nyt tuli aika sekavasti selitettyä.

Vierailija
35/52 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs näyttelijä. Vaimo on painojojoilija Raakel.

Olin silloin teini, kun kyttäsi kaupassa, hyvä ettei niskat vääntyneet. Olin todella ahdistunut, ärtynyt ja kiusaantunut.

Säälin myös sitä vaimoa.

Vierailija
36/52 |
07.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 22:59"]

[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 17:46"]Mun mies. Kääntyy vielä katsomaan taakseenkin. Ei tunnu kivalta. Itse olen ihan ok näköinen ja kokoinen. Nykyään katselee jo sellaisia nippa nappa täysikäisiä. [/quote] Hyiii... siis onko kaikki miehet tuollaisia? :( Tämä tekee minut surulliseksi. Jotenkin sellainen kuva, että miehet ei osaa käyttäytyä kunniallisesti tietyn iän jälkeen vaan nolaavat vaimojaan (ja itseään) kuolaamalla häpeämättä nuoria tyttöjä, ja vain sillä varjolla, että ovat "miehiä". En taida sittenkään uskaltaa mennä naimisiin. :( t. N25

[/quote]

Miehet, jotka ovat ennen kaikkea sukupuolensa edustajia vailla kehittynyttä ja kehittymiskelpoista persoonaa käyttäytyvät noin. Ihminen, jolla on tunneälyä ja ymmärrystä vähän enemmän ei käyttäydy tahallisesti siten, että loukkaisi toTuollaiset miehet ovat kyllä harvassa, mutta kyllä heitäkin on. Ovat siis ensisijaisesti ihmisiä ja persoonia, eivät vain sukupuolensa edustajia.

Vierailija
37/52 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi tuttua. Lenkkipolulla ja kaupungilla. Ap:n "Mitäs tuijotat?!" ois kyllä tosi hyvä, tuo "oman" iskeminen vielä parempi..! Törppöjä äijiä, tahallaan ne sen tekevät, "oma" ei osaa kuin hävetä vieressä, raukkaparka... Minusta se on merkki sekä äijän että "oman" itsetunnon puutteesta: äijä ei usko itteensä tarpeeks ja yrittää saada "oman" liimautumaan itteensä, "omalla" taas ei riitä itsekunnioitusta että jättäis äijän... Säälittävää kaikin puolin...

Vierailija
38/52 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, meidän kunnan kunnanjohtaja von juuri tollanen joka pitää peliä oman vaimonsa silmien alla esim. Rouva kunnanhallituksen puheenjohtajan kanssa. Voiko irvokkaampaa näkyä olla ja nää kaks,saati mies ei tajua miten ääliöltä vaikuttaa. Totta kait vaikuttaa kun sitä on. Yäks!! Uskon samoin et noi tyypit ei opi, ei vaikka oma seura lainen olis miss universum!

Vierailija
39/52 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama tyyppi on olevinaan hurjan hauska mutta juttunsa ei naurata yhtään

Vierailija
40/52 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 20:47"]

[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 20:41"]Aiheeseen liittyen, idioottimaisin sanonta minkä tiedän, on että "katsoa saa, muttei koskea". [/quote] Amen to that! Jatkuva muiden vilkuilu on todella nöyryyttävää seuralaiselle. Itsellä kokemusta mm. vuosipäivän illallisesta, jolla mies vilkuili TARJOILIJAA niin että silmät pyörivät kuin hedelmäpelit. Ei kunnolla kuunnellut mitä sanoin jne. Herra saa kengänkuvan persuuksiinsa parin kk päästä kun määräaikainen työsopparini päättyy ja pääsen muuttamaan hevon kukkuun nykyiseltä paikkakunnalta. N22

[/quote]

Ai mies on sika kun katselee naisia, mutta sun on ok siipeillä miehen rahojen takia?