Tiedättekö miestyypin, joka vilkuilee muita naisia omansa seurassa?
Näin sellaisen ja aina kuvottaa. Katseli minua, varmaan vain iän/oman jännityksen takia.
Oma nainen oli n.10v. vanhempi, kärsi tilanteesta ja oli ilmeisesti tuttua tuolle naiselle. Nainen oli isorintainen, huoliteltu ja tyylikäs blondi.
Jos olisi ollut mahdollisuus, olisin kysynyt äijältä suoraan:"Mitäs tuijotat!"
Kerran olin samassa tilanteessa, niin esitin iskeväni miehen naista, jolloin naistakin helpotti. Siitäs sai äijä!
Kommentit (52)
Seurustelin nuoruudessani miehen kanssa joka ihannoi isoja rintoja. Itselläni c-kupit. Hän kuolasi kaikkien todella rintavien naisten perään. Hän aina haukkui omia rintojani pieniksi sekä rumiksi. Aina kun hän näki todella isorintaisen naisen, hän sanoi että tälläiset rinnat sinäkin haluaisit. En ymmärrä, miksi annoin kohdella itseäni niin. Itsetuntoni romahti täysin pitkäksi aikaa, ennenkuin ymmärsin , että kyseinen henkilö ei ollut henkisesti terve.
exäni flirttailiavoimesti aina muiden naisten anssa. Sen sijaan sainitse syyt niskoilleni, jos joku katseli mua. No tää ukko petti monien naisten kanssa mua ja lapsiakin syntyi niistä suhteista.
Aiheeseen liittyen, idioottimaisin sanonta minkä tiedän, on että "katsoa saa, muttei koskea".
Mun ex aina kehu mun perää, mut silti vilkuili pyöreitä peppuja. Kuvitteli etten huomannut.
Viheltelen jo kaukana horisontissa näkyvälle naiselle oman naiseni seurassa. Silmät kiiluen pääni kääntyy tarkasti ohikulkevaan naiseen kiinnittyneenä. Hörähtelen silmät kiiluen tai kysyn "miten olis, miten olis", sormieleiden kera. Naisen ohitettuaan minut, käännyn ympäri, katselen takapuolta, laitan kädet eteenpäin, kuin simuloiden hänestä kiinni ottamista ja kainutan lantioitani; eteen taakse. Oma naiseni on ylpeä viriilistä miehestään, jolle jokainen nainen on arvokas ja haluttava omana itsenään.
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 20:41"]Aiheeseen liittyen, idioottimaisin sanonta minkä tiedän, on että "katsoa saa, muttei koskea".
[/quote]
Amen to that!
Jatkuva muiden vilkuilu on todella nöyryyttävää seuralaiselle.
Itsellä kokemusta mm. vuosipäivän illallisesta, jolla mies vilkuili TARJOILIJAA niin että silmät pyörivät kuin hedelmäpelit.
Ei kunnolla kuunnellut mitä sanoin jne.
Herra saa kengänkuvan persuuksiinsa parin kk päästä kun määräaikainen työsopparini päättyy ja pääsen muuttamaan hevon kukkuun nykyiseltä paikkakunnalta.
N22
Juu sanan huomannut kaikista naisista myös eli jos joku tavallista komeampi mies ympärillä, niin kokoajan katse hakeutuu häneen päin ja hymyillään iloisesti. Väkisin vaan silmät vaivihkaa kurkistelee tätä vierasta komistusta, niin että voisi naiset ehkä tehdä sen reality checkin tms
Joo, tunsin tuollaisen, mutta se on just siksi ex.
Minua ei haittaa, että mies tsekkailee muita naisia. Eipä häntäkään haittaa se, että minä tsekkailen miehiä. Näkyvä kuolaaminen sitten asia erikseen. Se ei ole kohteesta kauhean mukavaa.
Teininä seurustelin tällaisen kanssa. Tuijotti avoimesti muita ja kommentoikin miespuolisille kavereilleen, jos älähdin, naureskeli että "kattoa saa muttei koskea". No, ex on nykyään. Ollut pitkään.
Nykyinen saa katsella muita sydämensä kyllyydestä, kunhan tekee sen kohteliaan huomaamattomasti. Kyllä minäkin kiinnitän huomiota johonkin jumalaisen komeaan vastaantulijaan, mutta tämän randomin tai mieheni ei sitä tarvitse tietää sitä, tuntea oloaan kiusaantuneeksi tai vaihtoehtoisesti riittämättömäksi.
Kaikki miehet tuota tekee. Osa vain viitsii nähdä vähän vaivaa ja yrittää sentään tehdä sen huomaamattomasti.