Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kelpaako mies joka haluaa leppoistaa?

Vierailija
06.06.2015 |

Kelpaako mies joka haluaa leppoistaa elämänsä?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se tarkoittaa?

Vierailija
2/6 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko työtön, mielenterveysongelmainen alkoholisti, joka etsii elättäjää ja hoivaajaa naisesta? Vai omillasi toimeentuleva mies, joka haluaa suorittaa esim. maailmanympäripurjehduksen, vuorikiipeillä tms?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy, jos hän haluaa silti tehdä jonkin verran töitä, eikä elää tuilla. Käy tosi hyvin.

Vierailija
4/6 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kelpaa. Pitää olla pitkää päivää ylitöissä tekevä, ahne rahan perässä juokseva hyeena.

Vierailija
5/6 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpaisi. Itse olen leppoistava nainen, jonka mies ei tajua ollenkaan. Mies juoksee rahan perässä ja koko ajan pitää saada lisää, enemmän, parempaa, kalliimpaa. Itse olen velaton, mies ottaa kaiken mitä irti saa ja sitten valittaa kun eläminen on "niin kallista". Suuttuu jos tokaisen, että ei ne suuret tulot, vaan ne pienet menot. Itselläni vaatimaton elintaso, pärjään hyvin vaikka elämäntilanteet vaihtelee. Toki yhteistaloudessa eletään, mutta omat tilit molemmilla. Minulla se vähä raha tuntuu jäävän säästöön, mies tuhlaa isosta palkastaan kaiken mitä ehtii. Leppoistamista toivoisin häneltäkin, mutta ei tule tapahtumaan, raha on liian tärkeä.

Vierailija
6/6 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpaa hyvin, jos sen voi toteuttaa ilman tukikikkailua ja tolkutonta kituuttamista. Itsekin suunnittelen jonkinlaista leppoistamista.