Juntein paikka, missä olette käyneet Suomessa?
Mulla se on Tuurin kyläkauppa.
Keksikää juntimpi paikka. :-D
Kommentit (183)
Täältäkin ääni Toijalalle. Tai mainitaan saman tien koko Akaa. Siinä todellakin on masentava "kaupunki". Kaikki ovat sukua keskenään tai jos eivät ole niin ainakin tuntevat toisensa. Elämän ilot ovat perjantaipullo ja naapureiden asioista juoruilu.
Kyllä phjois-karjalaan menee:( siellä useampi paikka ansaitsee tuon tittelin.
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 17:11"][quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 16:11"]
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 15:23"]Mulla se on Tuurin kyläkauppa. Keksikää juntimpi paikka. :-D [/quote] savosta oon aina ajanu ohi, onneksi, ja kovaa
[/quote]
Tuuri ei ole Savossa...
[/quote]
Niin, Tuurin junttiudesta en tiedä, mutta käskettiin keksiä vielä juntimpi, niin keksin helposti. TUURI ei kyllä ole savossa
Apua olenko siis juntti kun viihdyn keskisellä xD taidan kyllä olla.. :D
Karaoke-pubi Toijalassa tai baari Laukaalla. En osaa päättää.
Täällä mainituista paikoista olen käynyt useamman kerran ainakin Tuurin kyläkaupassa, Länsiterminaalissa, Suonenjoella, Suomussalmella, Kauhajoella ja Seinäjoella. Ja olen itse nykyään junantuoma helsinkiläinen. Tällä perusteella sanoisin, että Seinäjoelta saattaa löytyä juntteuden tiivistymä Tangomarkkinoiden aikaan, mutta Tuurissa sitä juntteutta riittää melkein vuoden jokaiselle päivälle, joten kyllä Tuuri on oikeasti ylivoimainen tässä suhteessa.
Asuttiin Keravalla kun olin lapsi. Sinne ei enää ikinä takaisin!
RAAHE!!!
:D
voi luoja! Niin järkyttävä paikka ja meininki että ei toiste tartte eksyä!
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 16:59"]Helppo vastata, Toijala.
[/quote]
Oli jo mainittu,viesti 51
Mikä siinä on että suomalaiset on niin kovia tuijottamaan?
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 17:19"]Täältäkin ääni Toijalalle. Tai mainitaan saman tien koko Akaa. Siinä todellakin on masentava "kaupunki". Kaikki ovat sukua keskenään tai jos eivät ole niin ainakin tuntevat toisensa. Elämän ilot ovat perjantaipullo ja naapureiden asioista juoruilu.
[/quote]
Juuri näin
Mistähän sekin kertoo että nämä juntein paikka- ketjut saavat aina niin suuren suosion?
Aina näihin vastataan Helsinkiä ja kaikki tykkää, ihan vaan siksi että vihaavat Helsinkiläisiä ja kotipaikkakunnaltaan Helsinkiin muuttaneita. Joo, kyllähän Helsingissäkin on juntteja, mutta myös paljon ei-juntteja ihmisiä, kulttuuria ja maahanmuuttajia. Helsinki on varmasti monen mielestä kurja paikka, mutta jos väittää sen olevan JUNTEIN paikka KOKO Suomessa, ei ole kyllä ymmärtänyt juntti-sanan määritelmää. Joku tietty paikka Helsingissä voi tietty olla juntti, mut haloo, ajatelkaa nyt vaikka jotain Kaivopuistoa...
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 16:11"]
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 15:23"]Mulla se on Tuurin kyläkauppa. Keksikää juntimpi paikka. :-D [/quote] savosta oon aina ajanu ohi, onneksi, ja kovaa
[/quote]
Tuuri ei ole Savossa...