Juntein paikka, missä olette käyneet Suomessa?
Mulla se on Tuurin kyläkauppa.
Keksikää juntimpi paikka. :-D
Kommentit (183)
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 15:26"]Tallinnan-lauttojen lähtöterminaali.
[/quote]
Tää on muuten niin totta!
Helsinki on junttikylä siksi, että se on täynnä entisiä maalaisjuntteja, joista on tullut hienoja nirppanokkia samalla sekunnilla, kun ovat rajan ylittäneet. Oikeat helsinkiläiset ovat kivoja, mutta heitä on harvassa. Ihminen on oikea helsinkiläinen, jos hän asuu kantakaupungissa ja hänen vanhempansa ja kaikki näiden vanhemmat ja isovanhemmat ovat syntyneet ja asuneet koko ikänsä Pasilan eteläpuolella. Onhan niitä joitakin kymmeniä tai satoja satoja ja he eivät pilaa helsinkiläisten mainetta niin kuin nämä muualta muuttaneet juntit. Ei Kontula/Malmi/Haaga edes ole Helsinkiä, katsokaa Helsingin karttaa sadan vuoden takaa.
Mikä teidän mielestä on junttia?
Miksei tätä ole vielä mainittu???? KAJAANI!
Pori tai Imatra, en osaa päättää kumpi on juntimpi.
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 16:22"]
Miksei tätä ole vielä mainittu???? KAJAANI!
[/quote]
Suomussalmi on kyllä pahempi. Olen ollut kerran juhannuksen Hossassa, sen juntimpaa juhannusta ei voi olla.
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 15:55"]Mä pääsen muutaman viikon päästä Tuuriin elämäni ekan kerran!!! JEEEEEE :) :) :)
[/quote]
Mäki pääsen tänä kesänä ekan kerran 8)
Kalajoki, etenkin juhannuksena :D
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 15:38"][quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 15:31"][quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 15:23"]Mulla se on Tuurin kyläkauppa.
Keksikää juntimpi paikka. :-D
[/quote]
Seinäjoki siinä vieressä
[/quote]
Seinäjoen Tangomarkkinat. Junttien kokoontumisajot.
[/quote]
On kyllä niin elähtänyt tapahtuma ankeassa ympäristössä
Helsinki. Ihmiset töykeitä ja huonosti käyttäytyviä. Asun itse vantaalla.
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 16:15"][quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 16:12"]
Miks Helsinki ois juntti? Suomen eurooppalaisin, kansainvälisin ja elävin kaupunki. Vähän perusteluja, jooko. :)
[/quote]
Sinnehän se kaikki rupusakki valuu muualta suomesta.
[/quote]
Helsinkiin muutetaan työn perässä, maaseudulle jää ne työttömät luuserit.