Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tehdä - entinen työkaveri yrittää tuhota uuden työmahdollisuuteni?

Vierailija
31.01.2022 |

Olimme siis samassa paikassa töissä aiemmin. Nyt olen siirtynyt uuteen työpaikkaan ja hän on hakenut sinne projektitöihin mutta saanut pakit.

Nyt yrittää tuhota minun työmahdollisuuksiani uudessa työpaikassa. Kertoo kaikille, että minä olen luvannut hänelle töitä ja ties mitä. Mitä en todellakaan ole tehnyt, eihän minulla ole edes sellaista mahdollisuutta. Ainoa mitä olen tehnyt joskus viime kesänä - kun luulin tämän tyypin olevan vielä ihan ok, oli vinkata hänelle että firmassa oli paikkoja projektitöihin auki. Halusin auttaa koska tiesin hänen olevan työtön.

Nyt tilanne on niin paha, että juristit joutuvat hoitamaan sitä. En edes tiedä, mitä kaikkea hän väittää ja vaatii. Väittää ilmeisesti ainakin minun luvalleen hänelle vaikka mitä ja että siksi hänelle pitäisi maksaa korvausta. Eli että hänelle olisi luvattu projektityöpaikka vaikka ei edes käynyt mitään virallisia prosesseja läpi. Väittää minun luvanneen.

Tämä on aivan hullua enkä tosiaan tiedä tarkempia asioita, koska muut ihmiset hoitavat tätä. Tuntuu vain kauhealta, että yrittää upottaa minua valehtelemalla ties mitä vaikka vain yritin auttaa vinkkaamalla työprojektista. Pahimmillaan menetän oman työpaikkani tämän takia jos saa minut näyttämään tosi huonolta.

En nyt tiedä mitä edes haen tällä. On vain niin surkea olo ja tilanne tuntuu aivan epätodelliselta.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai että ihan juristit hoitaa teidän akkojen keskeisiä kähinöitä. Miten olisi jos molemmat läskimoosekset aikuistuisitte?

Vierailija
2/31 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä mutta kun muut

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vai että ihan juristit hoitaa teidän akkojen keskeisiä kähinöitä. Miten olisi jos molemmat läskimoosekset aikuistuisitte?

Missä kohtaa oli ap:n paino, en huomannut?

Vierailija
4/31 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei löydy sun kirjoittamana tekstiä esim sähköpostiviestiä niin tämä ex-kaverisi ei voi todistaa mitenkään että olisit luvannut jotain töitä. Anna hänen riehua ja keskity omaan elämään. Blokkaa joka kanavalla, älä vastaa puhelimeen tai viesteihin. Hulluhan tuo on.

Vierailija
5/31 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole rekrytoivassa asemassa, eikö?

Et ole luvannut kirjallisesti mitään, eikö?

Älä päästä ajatuksia laukalle. Avoimesta työpaikasta kertominen on eri asia kuin lupaus rekrytoida. Kaverisi on mäntti.

Vierailija
6/31 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, firman juristit joutuvat hoitamaan tätä koska heppu kiristää firmalta rahaa. Väittää menettäneensä tuloja olettaessaan työllistyvänsä tähän projektiin. Ja uhkailee vetää firman oikeuteen sekä aloittaa julkisen mustamaalauskampanjan.

Ja ei, en ole rekrytoivassa asemassa tai muussakaan missä olisin edes voinut luvata mitään. Vinkkasin kiinnostavasta projektista, that's it.

Ja toinen osapuoli on kyllä mies.

Ikävää tässä vain on, että pyrkii nyt kiukuissaan tuhoamaan minun työmahdollisuuteni. Juridisestihan hänellä ei ole mitään perusteita, mutta mustamaalaa minua kaikille väittäen minun luvanneen ties mitä, mitä en todellakaan ole luvannut.

ap

Vierailija
7/31 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole rekrytoivassa asemassa, eikö?

Et ole luvannut kirjallisesti mitään, eikö?

Älä päästä ajatuksia laukalle. Avoimesta työpaikasta kertominen on eri asia kuin lupaus rekrytoida. Kaverisi on mäntti.

En ole rekrytoivassa asemassa ja tietysti en ole luvannut mitään, enhän olisi edes voinut luvata mitään.

Toivottavasti kukaan ei vain usko hänen mustamaalauskampanjaansa. On lähetellyt ilmeisesti kiivaasti viestejä yrityksen ylemmillä tasoilla oleville.

ap

Vierailija
8/31 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista kateus teettää.

Vierailija
9/31 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pidä pulkannaru kitasi kiinni!

Mistä sinä tiedät onko hänen suu auki vai kiinni? Onko sinulla itselläsi sitten tapana kuolata suu auki kun kirjoittelet tänne?

Vierailija
10/31 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No annat nyt vaan niiden juristien hoitaa tämän.

Vierailija
11/31 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä vaan omalla nimelläsi lähetä ainuttakaan solvausviestiä. Kaikkien tullaan käyttämään sinua vastaan. Hän saa puhua vaikka koko kaupungin ihmiset sinusta ja firmastasi pskaa läpi ja pilata elämäsi mutta jos siitä ei ole kirjallista näyttöä niin sinä olet syyllinen.

Vierailija
12/31 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun joku ryhtyy kiristämään yritykseltä rahaa uhkailemalla mustamaalauskampanjalla, niin silloin se on juristien asia. Kyseessä kun on käytännössä kiristysrikos jonka yrittäminenkin on rikos.

Ja olen blokannut henkilön kaikkialta, inhottaa vain ajatella mitä kaikkea hän mesoo yrityksen ylemmille tasoille ja yrittää syyttää minua.

ap

Vierailija
13/31 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä, että järkevä ihminen ei reagoisi mitenkään, vaan viittaisi kintaalla äijän vaatimuksille ja mouhoamiselle.

Vierailija
14/31 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän saa ottaa yhteyttä vaikka tuhanteen ihmiseen ja solvata sinua suullaan mutta siitä ei jää näyttöä. Hän ei ole tehnyt mitään. Heidän logiikka toimii siten.

Vierailija
15/31 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla nimellä ei mitään mihinkään.

Vierailija
16/31 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhaan suret omaa mainettasi. Tuo tuttusi tekee itsestään idiootin ihan omalla käytöksellään. Kyllähän normijärjellä varustettu ihminen tajuaa, että jos et ole päättävässä asemassa rekryjen suhteen niin et voi hänelle töitä järjestää.

Estät tuon henkilön kaikissa kanavissa ja olet niin kuin et tuntisikaan.

Vierailija
17/31 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten tässä on vielä tuo jutun uskomaton järjettömyys. Eihän täyspäisellä ihmisellä voi tulla mieleen ryhtyä kiristämään rahaa yritykseltä koska on käyttänyt aikaa työnhakuprosessiin eikä saanut työtä.

Ja vielä vähemmän lähteä uhkailemaan oikeidenkäynnillä ja julkisella mustamaalauskampanjalla firmaa kohtaan jos ei saa rahaa.

Ja kun luulin tuntevani henkilön kun oltiin samassa työpaikassa aiemmin ja vaikutti mukavalta ja fiksulta. Nyt ihme Jekyll ja Hyde -ilmiö ja aloitti mustamaalauskampanjansa minusta.

Kehui samalla kostaneensa edellisen firman toimarille koska ei pitänyt tästä ja kun tämä vaihtoi työpaikkaa niin yritti järjestää tuhoamiskampanjaa hänen uralleen ettei olisi saanut pitää uutta työpaikkaa. Yritti saada laajasti ihmisiä siihen mukaan ja Avin ja ties mitä.

Heppuhan on aivan mielipuoli.

ap

Vierailija
18/31 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa todella omituiselta. Miten kukaan palkkaisi häntä tuollaisen jälkeen?

Vierailija
19/31 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsistin kosto on kauhea. Kuulostaa tässäkin siltä.

Vierailija
20/31 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän ne siinä sun uudessa työpaikassa ole tajunneet jo ajat sitten, ettei tämä tyyppi käy täysillä. Jos sinä olet käyttäytynyt normaalisti, niin sinulla ei pitäisi olla mitään hätää.

Yritä olla stressaamatta, estä tyypin kaikki yhteydenotot, älä vastaa mitään ja anna juristien hoitaa hommansa.

Äijä kaivaa koko ajan omaa hautaansa tuolla sekopäisellä meiningillään, älä kiinnitä siihen enää mitään huomiota. Räkyttäköön, uhkailkoon ja mustamaalatkoon niin paljon kuin haluaa, ei kukaan usko tuollaista öykkäriä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yksi