Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Munanpuuteko ajaa naiset parisuhteisiin?

Vierailija
31.01.2022 |

Tuli tuosta aseksuaalisuus ketjusta mieleen ja täällähän oli joku joka kertoi syövänsä ihan mt-lääkkeitä turruttaakseen halujaan kun ei saa tarpeeksi munaa.

Miten on? Ja tietty jos haluaa lapsia niin siihenkin tarvitaan tietty mies.

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos puutteen takia naiset hakeutuvat parisuhteeseen, niin miksi sitten jalat menee ristiin muutama vuosi papin aamenen jälkeen...?

Jospa naisen saama seksi ei ole ollut tyydyttävää?

Ennen vihille menoa seksi on ollut hyvää ja aamenen jälkeen sama seksi muuttuu huonoksi...? Mikä logiikka tässä on, naisen logiikka vai ??

No eikös se mene niin, että jos vaan mies panna jaksaa, saa aina!

Edelliseen ei ole kukaan vastannut, miksiköhän, olis kiva kuuulla mitä mies silloin tekee, vai tekeekö mitään.

Vierailija
22/38 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos puutteen takia naiset hakeutuvat parisuhteeseen, niin miksi sitten jalat menee ristiin muutama vuosi papin aamenen jälkeen...?

Ennen vihille menoa seksi on ollut hyvää ja aamenen jälkeen sama seksi muuttuu huonoksi...? Mikä logiikka tässä on, naisen logiikka vai ??

Edelliseen ei ole kukaan vastannut, miksiköhän, olis kiva kuuulla mitä mies silloin tekee, vai tekeekö mitään.

Finsex 2016 mukaan vain 1/4 osa kaikista miehistä nuolee naisen pillua. Kuulemma vähentynyt aikaisemmista tutkimuksista ja vähenee mitä vanhempi suhde? Jos oikeasti noin huonoa, niin kumpi pettää kumpaa parisuhteen vakiinnuttua?

Minulle miehenä tulee mieleen, että millä hitolla miehet luulee herättävän naisen kiimaan saati saavan millään tavalla orgasmeja. Meillä ainakin pillun nuoleminen ollut ainut ja varmin tapa saada vaimolle orgasmit, aina kun ollut seksiä. Herää epäilys, että kuinka moni nainen on saanut nauttia miehen antamista orgasmeista koko ikä, teinistä eläkeikään. Ei ihme, että vaimo on jaksanut katsella ja haluta seksiä yhä vaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Finsex 2016 mukaan vain 1/4 osa kaikista miehistä nuolee naisen pillua. Kuulemma vähentynyt aikaisemmista tutkimuksista ja vähenee mitä vanhempi suhde? Jos oikeasti noin huonoa, niin kumpi pettää kumpaa parisuhteen vakiinnuttua?

Minulle miehenä tulee mieleen, että millä hitolla miehet luulee herättävän naisen kiimaan saati saavan millään tavalla orgasmeja. Meillä ainakin pillun nuoleminen ollut ainut ja varmin tapa saada vaimolle orgasmit, aina kun ollut seksiä. Herää epäilys, että kuinka moni nainen on saanut nauttia miehen antamista orgasmeista koko ikä, teinistä eläkeikään. Ei ihme, että vaimo on jaksanut katsella ja haluta seksiä yhä vaan.

Hyvä sinulle. Täällä kun vaimon halut hiipui, tuota ei ole saanut tehdä sitten viime kesän. Halujen hiipuminen on siis sitä, että ei vaan haluta, eikä sitä ettei saisi mitä haluaa. Antaisin kuun taivaalta jos haluaisi, mutta ei.

Vierailija
24/38 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö miehillä ole munaa vastata kysymykseen?

Mieluiten sitten asiallisesti. Pelää alapukku ei ole vastaus, kuten tavallista.

Vierailija
25/38 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis, pitääkö tehdä johtopäätös, etteivät miehet tee mitään, jos nainen ei pelkällä panolla saa? Sekä sii on riittävää, että mies saa orgasmin?

Vierailija
26/38 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vasta havahduin tähän asiaan. Onko niin, että nainen haluaa munan ja orgasmien puutteessa parisuhteeseen, jossa kuvittelee miehen tyydyttävän hänen himonsa. Sitten näin ei useimmiten näytä käyvänkään. Ei voi käydä, jos enin osa miehistä ei suostu käyttämään tehokkainta tapaa naisen kiimaan saattamiseksi, eli nuolemaan pillua ja klitorista tarpeeksi paljon.  Harvempi nainen taitaa saada orgasmia, jos suoraan mennään asiaan ja aloitetaan naiminen. Monesti naiset kuvailee, että mies määrää tahdin ja miehen mukaan mennään. Jos näin, niin eihän nainen saa orgasmia. Itselle syntynyt käsitys, ainakin oman vaimon kanssa, että suuseksiä ja sormetusta piti antaa ja usein vielä edgettää niin pitkälle, että vaimo repi hiuksista päälle haluten kalun sisäänsä tyydyttämään järjetön panetus.  Silloinkin naimisen rytmi meni täysin sen mukaan, millä vaimo sai parhaiten. Tämä tietenkin siksi,että mikään ei tuntunut kalussa niin hyvältä kuin orgasmissa lypsävä pillu. Mitä hittoa sitä olisi omaan tahtiin nainut ilman vaimon tulemista.  Monesti vaimo meni täysin sekaisin kiimasta  jo klitorista nuollessa ja pillua sormettaessa, eikä malttanut enää vetää päälle, kun oli pakko saada laueta.  Nämä em asiat olleet mitä parhainta miehistä vallankäyttöä ja nautintoa.  Voi olla, että jonkun mielestä mulla on kummallinen käsitys seksistä.  Mutta näin minä olen hyvän molempia tyydyttävän seksin kokenut ja koko ikäni sitä toteuttanut.  Ei ole varmasti vaimo naapurin naisille tai työkavereille laverrellut, ettei mies hoida tyydytystä. 

Vierailija
27/38 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukkuu miehet! Eikä ole nyt sitten todellakaan vastauksia!?

Vierailija
28/38 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi vastata, ja mihin?

Vierailija
29/38 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan se nähty jo ennen avioliittoa, sopiiko seksuaalisesti yhteen, eikä tuo muutenkaan pelkästään miehen vastuulla ole.Lahnathan ne kovimpia valittajia ovat, eivät naiset jotka ovat kiimaisia.

No onhan se aika pitkälle miehestä kiinni saako nainen orgasmin vai ei. Ellei mies sitten oleta, että nainen itse itselleen orgasmit tuottaa.

Ja eikös se mies käytä sitä naista omaan tyydytykseensä? Jos se mies vain panee (itselleen), eikä nainen sillä tyydyty, niin mitä se mies sitten tekee? kertokaa nyt sitten omat juttunne.

No tähän vaikka.

Vierailija
30/38 |
02.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet huutaa suoraa huutoa, naiset ei osaa. Ja kun kysytään miehiltä mitä tekevät  - yksi vastaus! Kuitenkin naisia jaksetaan haukkua, vaikka mies saaAIAN kunhan panee!! Oletteko ihan itse lahnoja, ei edes vastausta mihinkään.

Vierailija
31/38 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet huutaa suoraa huutoa, naiset ei osaa. Ja kun kysytään miehiltä mitä tekevät  - yksi vastaus! Kuitenkin naisia jaksetaan haukkua, vaikka mies saaAIAN kunhan panee!! Oletteko ihan itse lahnoja, ei edes vastausta mihinkään.

No mutta sähän tiedät vastaukset jo. Kuunteletko jos joku kertoo mitä haluaa? 

Vierailija
32/38 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mutta sähän tiedät vastaukset jo. Kuunteletko jos joku kertoo mitä haluaa? 

En tiedä, kun ei ole kuin yksi vastaus. Miksi pitää aina olla joku näsäviisas, kun oikeasti kiinnostas tietää.

Mini mies ei sitten varmaan teekkään mitään , olisko siinä syytä sitten siihen ettei naista seksi kiinnosta? En voi tietää. olen yksi nainen vaan ja mulla ei ole ongelmaa, sillä mies on helvatan hyvä ja meillä sijuu kaikki oikeesti hyvin.

Mutta olaa jästejä, jos ei kiinnosta oikea vuoropuhelu vaan vettuilu.

Vierailija
33/38 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan turha tapella biologiaa vastaan. Se nyt on vain himpun verran yleisempää, että naisia lakkaa seksi kiinnostamasta suhteen jatkuessa pitkään. 

On yksilöeroja tietenkin, joillain on korkea libido ja sama mielenkiinnon lakastuminen koskee osaa miehistäkin. Mutta tärkeää erottaa se "alkuhuuman" aikaansaama seksuaalinen kiinnostus ja sitten se ihmisen normaalitaso. 

Vierailija
34/38 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan se nähty jo ennen avioliittoa, sopiiko seksuaalisesti yhteen, eikä tuo muutenkaan pelkästään miehen vastuulla ole.Lahnathan ne kovimpia valittajia ovat, eivät naiset jotka ovat kiimaisia.

No onhan se aika pitkälle miehestä kiinni saako nainen orgasmin vai ei. Ellei mies sitten oleta, että nainen itse itselleen orgasmit tuottaa.

Ja eikös se mies käytä sitä naista omaan tyydytykseensä? Jos se mies vain panee (itselleen), eikä nainen sillä tyydyty, niin mitä se mies sitten tekee? kertokaa nyt sitten omat juttunne.

No tähän vaikka.

Mulla ei ole kuin yksi vastaus. Orgasmeja naiset saavat niin monella tavalla. Osa ihan vaan panemalla, osa klitoriksen kanssa. Harvemmassa ne jotka eivät tarvitse tai halua klitoriskosketusta, mutta noin kolmasosa ehkäpä on heitä. 

Ja molempien tyydytykseksi se seksi tietenkin on, tehdään sellaisia juttuja mistä molemmat tykkää tai haluaa kokeilla. =) 

Vierailija
35/38 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No osataanhan täällä keskustellakkin! Positiivista. Eihän naiset ja miehet voi olla vihollisia...

Tyytyväinen nainen, aikuinen.

Vierailija
36/38 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tähän vaikka.

Mulla ei ole kuin yksi vastaus. Orgasmeja naiset saavat niin monella tavalla. Osa ihan vaan panemalla, osa klitoriksen kanssa. Harvemmassa ne jotka eivät tarvitse tai halua klitoriskosketusta, mutta noin kolmasosa ehkäpä on heitä. 

Ja molempien tyydytykseksi se seksi tietenkin on, tehdään sellaisia juttuja mistä molemmat tykkää tai haluaa kokeilla. =) 

Sit vielä, että monet naiset tykkäävät laittautua rauhassa, monet taas eivät. Mutta etenkin lyhyemmissä suhteissa kaikenlainen leikkiminen ja asusteet ovat isommassa roolissa. Ehkä on jotenkin helpompi tuoda sitä pervoa puoltaan esiin silleen, naistenkin. 

Vierailija
37/38 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi & Parisuhde

Naiset kertovat, miten seksi on iän myötä muuttunut paremmaksi – ”Uskallan olla rohkeasti ronski”

Moni yli 30-vuotias nainen kertoo nauttivansa seksistä nyt enemmän kuin nuorempana.

”Uskallan vaatia nautintoa myös itselleni”

”Nykyään uskallan vaatia nautintoa ja orgasmeja myös itselleni. Nuorempana olin todella epävarma itsestäni ja yritin olla mahdollisimman ’taitava’ ja miellyttää sitä toista – ja jäin useimmiten itse ilman.” Nainen, 38

”Seksi on parantunut ehdottomasti. Kolmenkympin jälkeen se ei ole vain jyystämistä, vaan rakastelua. En mieti, mitä teen väärin tai miltä näytän, koska on itsevarmuutta.” Nainen, 35

”Saan orgasmeja helpommin näin vanhempana. Olen enemmän sujut vartaloni suhteen ja uskallan olla rohkeasti ronski.” Nainen, 40

Vierailija
38/38 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksi & Parisuhde

Naiset kertovat, miten seksi on iän myötä muuttunut paremmaksi – ”Uskallan olla rohkeasti ronski”

Moni yli 30-vuotias nainen kertoo nauttivansa seksistä nyt enemmän kuin nuorempana.

”Uskallan vaatia nautintoa myös itselleni”

”Nykyään uskallan vaatia nautintoa ja orgasmeja myös itselleni. Nuorempana olin todella epävarma itsestäni ja yritin olla mahdollisimman ’taitava’ ja miellyttää sitä toista – ja jäin useimmiten itse ilman.” Nainen, 38

”Seksi on parantunut ehdottomasti. Kolmenkympin jälkeen se ei ole vain jyystämistä, vaan rakastelua. En mieti, mitä teen väärin tai miltä näytän, koska on itsevarmuutta.” Nainen, 35

”Saan orgasmeja helpommin näin vanhempana. Olen enemmän sujut vartaloni suhteen ja uskallan olla rohkeasti ronski.” Nainen, 40

Miksi naisten pitää odottaa noin vanhaksi, että uskaltaa ottaa ja vaatia tyydytystä. Oma vaimoni sai elämänsä ekan orgasmin naidessa ekalla kerralla naidessamme 18v vanhana. Siitä lähtien alkoi niitä vaatimaan ja ottamaan. Se oli juuri se seikka mihin hänessä eniten rakastuin, orgasmien ohessa. Toisin sanoen eniten minua miehenä viehätti hänen vaativa, tempperamenttinen ja tulinen halu. Tuskin olisimne yhdessä jos hän olisi vain halunut minua miellyttää ja halunnut vain minun tyydytystäni. Kyllästyminen olisi tullut nopeasti. Jouduin heti alusta lähtien panostamaan hänen tyydyttämiseen ja kesyttämään kuin villiä vikuria varsaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän neljä