Mitä mieltä ihmisistä, jotka eivät kykene sopimaan tapaamisia esim. kuukautta etukäteen, vaan soittavat, että nähdäänkö tänään?
Mielestäni törkeää. Kenellä on vapaata, jos joku kysyy, että tavataanko tänään???
Kommentit (34)
No,jos ei ole vapaata,ei tavata. Mä en pysty sopimaan etukäteen,jos ei sitte huvitakaan mennä
Tämän palstan kirjoittajista valtaosalla.
Mikä siinä nyt törkeää on? Senkun sanot ettet ehdi noin lyhyellä varoitusajalla, kysy ensi kerralla aiemmin.
Riippuu niin monesta asiasta. Olen itse keikkatöitä tekevä opiskelija ja pahimman luokan introvertti ja mun on vaikea sopia menoja etukäteen, koska aikatauluni elää ja kaipaan usein omaa aikaa akkujen lataamiseen.
Ei nyt mitään kuukausia tai edes viikkoa ennen tarvitse sopia, mutta vartin varoaika on kyllä minulle liian vähän.
Ainakin vuorotyötä tekeville on mahdotonta sanoa, onko kuukauden päästä perjantai-iltana vapaata. Tosin he varmaan sitten kertoisivat tuon syyksi.
Se on vallankäyttöä tai huonoa elämänhallintaa, joskus molempia.
Halutaan välttää velvoitteita ja halutaan "elää hetkessä". Samalla pakotetaan kaverit samaan, vaikka toisen elämä vaatisi suunnittelua (esim. lasten harrastusten vuoksi) toimiakseen. Kavereita ei huomioida, vaan eletään vain itseään ajatellen. Pahimmat eivät halua sopia mitään siksi, kun jotain parempaa saattaa tulla vastaan. Ärsyttäähän se sitten viettää esim. viikonloppu jonkun vanhan frendin kanssa, kun olisi hienommatkin bileet tiedossa.
Jotkut ihmiset eivät vain sitten pysty suunnitelmallisuuteen. Kalenterin käyttö on mahdotonta eikä osata ennakoida mitään muutakaan.
Vastaavia kavereita on ollut elämässä. Eipä enää juuri nähdä, kun kyllästyin pompotteluun.
Kylläpä ihmiset ahdistuvat ja suuttuvat kun ei pysty etukäteen suunnittelemaan
Kertoo paljon ihmisestä joka vaatii kuukautta etukäteen tiedon että käydäänkö kahvilla
Vierailija kirjoitti:
No,jos ei ole vapaata,ei tavata. Mä en pysty sopimaan etukäteen,jos ei sitte huvitakaan mennä
Miten elämänhallinta noin muuten?
Minä en voi sopia kuukautta ennen, on niin monta hommaa jotka elävät. Meillä ei ilmeisesti ole mitään yhteistä. Istutko kotona odottamassa maaiskuuta.
Vierailija kirjoitti:
Se on vallankäyttöä tai huonoa elämänhallintaa, joskus molempia.
Halutaan välttää velvoitteita ja halutaan "elää hetkessä". Samalla pakotetaan kaverit samaan, vaikka toisen elämä vaatisi suunnittelua (esim. lasten harrastusten vuoksi) toimiakseen. Kavereita ei huomioida, vaan eletään vain itseään ajatellen. Pahimmat eivät halua sopia mitään siksi, kun jotain parempaa saattaa tulla vastaan. Ärsyttäähän se sitten viettää esim. viikonloppu jonkun vanhan frendin kanssa, kun olisi hienommatkin bileet tiedossa.
Jotkut ihmiset eivät vain sitten pysty suunnitelmallisuuteen. Kalenterin käyttö on mahdotonta eikä osata ennakoida mitään muutakaan.
Vastaavia kavereita on ollut elämässä. Eipä enää juuri nähdä, kun kyllästyin pompotteluun.
Ihmiset jotka suunnittelevat etukäteen kalenterin avulla suuttuvat aina todella paljon jos asiat ei mene niin kuin hän on suunnitellut
Saa olla kyllä kontrollifriikki henkilö, jos yllättävät muutokset aiheuttaa voimakkaita tunteita.
Tuossa on se hyvä puoli, että ei tule nähtyä jos ei ole juuri silloin fiilistä tai ei jaksa.
:DD onko aloittaja tosissaan, onko tuollaisiaki ihmisiä olemassa. Siistiä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten elämänhallinta noin muuten?
Mun elämänhallinta on ainakin ihan hyvä, vaikken haluakaan sopia että mennään kahvilaan 28.2. klo 17.03-17.39. Mieluummin lähden sinne kahvilaan vaikka parin tunnin tai päivän varoajalla.
Ai että kuukautta ennen? :D
No pärjään kyllä ilmankin tuollaisia.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu niin monesta asiasta. Olen itse keikkatöitä tekevä opiskelija ja pahimman luokan introvertti ja mun on vaikea sopia menoja etukäteen, koska aikatauluni elää ja kaipaan usein omaa aikaa akkujen lataamiseen.
Minä taas pahimman luokan introverttina nimenomaan haluan että menot sovitaan etukäteen orientoitumisen ja valmistautumisen takia. En voi sietää nähdäänkö tänään tai huomenna -tyyliä.
en tykkää yhtään yllätyksista,aiheuttaa stressiä ja pahaa mieltä