Otin peilin kautta kuvan kropastani
....ilman vaatteita ja iski kauhea kriisi. Oon tasapaksu pötkylä ilman lantiota tai vyötäröä. Tilanne on kamala. En pysty varmaan enää harrastamaan seksiä ikinä. Onko kenellekään muulle iskenyt tälleen todellisuus vasten kasvoja?
Kommentit (101)
Ap, sullahan on kaunis vartalo! Moni ottais riemusta kiljuen tuommosen kropan!! Sulla on selkeä vyötärö, mutta jos haluat vielä kapeamman, sehän onnistuu jumpalla, hyviä videoita löytyy youtubesta! Ja ne toimii, kokemusta on, mulla oli oikeasti tasapaksu vyötärö tai siis sitä ei ollut juuri ollenkaan, nyt n. vuoden jumpan jälkeen mulla on ihan oikea, kapea vyötärö. Ihanaa.
No just. Kaunis, hoikka, tiimalasivartaloinen nainen laittaa itsestään kuvan ja haukkuu itsensä tasapaksuksi pötkyläksi. Oiskin hienoo, jos kaikki laittaisivat itsestään samanlaisen kuvan, vois löytyä aika monta tasapaksumpaa ja pötkylämpää joukosta.
Noi alkkarit on tosiaan ihan kamalat, niin kuin jo moni on kommentoinut! Ja sulla on vyötärö sekä lantio. Mulla ei ihan oikeasti ole niitä, hartiat ovat levein kohta vartalossani :( mutta mulla on kauniimmat jalat kuin sulla! :P
Vitsi mikä jäykkis. Maha sisään ja rintaa yritetty laitaa rottingille. Sul ei tosiaankaan oo D kupin tissejä
Persjalka :D katoinki et miks mahan seutu näyttää niin oudolta muta sullahan on pitkä selkä ja lyhyet jalat
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 11:28"][quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 11:19"]
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 11:13"]http://aijaa.com/Z7RgC8 Oon ihan sekaisin, mutta tässä se kuva nyt on. Ap [/quote] Kyllä sinulla on selkeästi erottuva vyötärö ja kauniin muotoinen kroppa. Ei todellakaan mikään tasapaksu, vaan lähes tiimalasi. Kaunis! Rinnat myös upeat!
[/quote]
Oletkohan nähnyt tiimalasia koskaan? Tuossa on lantion yläpuolella kaarta, mutta ennemmin puhuisin cokis pullosta. Jos laittaa hiekan valumaan, se olisi samantien valunut.
[/quote]
Olen nähnyt, itselläni on. Mittani 100/68/100. Jos minä halusin tsempata ap:tä, niin miksi sinun pitää tulla ilkeilemään?
Ei mitään vikaa! Miksi nuoret ei näe omaa kauneutta? Hyvä olet, kuuletko!
Oletko käyttänyt teinivuosina liian tiukkoja lantiofarkkuja? Mulla nimittäin on samanmallinen lantio kuin sulla, ja olen miettinyt, voisiko johtua noista farkuista.
Omituisen mallinen lantio. Mutta minkäs teet, sellaisen luuston kanssa on elettävä mikä se sattuu olemaan. Kyllä tuo miehille kelpaa. Ehkä paksummassa kunnossa lantiokin pyöristyisi? Voihan tietysti olla niinkin että kilot tulee hankalasti yläkroppaan...
Ihan kiva ap,mulle kelpaisi,hiuksetkin vaikutti sopivilta.
minkä ikäinen olet?
nuo kalsarit järkky rumat ja sopimattomat,kokeile hipstereitä,näyttää varmasti paremmilta.
pistä vielä tissikuva jakoon.
t.m
Olet se sama huomiohuora, joka on esitellyt täällä aiemminkin itseään. Keinohan se on tuokin saada kehuja, itsensä haukkumisen kautta.
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 11:13"]
http://aijaa.com/Z7RgC8 Oon ihan sekaisin, mutta tässä se kuva nyt on. Ap
[/quote]
Nuori ja sileäihoinen vartalo. Oletko pitkästynyt tai onko sinulla muuten liikaa aikaa, kun käytät sen olemattomista ongelmista murehtimiseen?
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 12:07"]
Olet se sama huomiohuora, joka on esitellyt täällä aiemminkin itseään. Keinohan se on tuokin saada kehuja, itsensä haukkumisen kautta.
[/quote]
Ja tämä on sulta pois miten? Etkö sä saisikaan kehuja vastaavasta kuvasta? Oot päästäny ittes lihomaan kaiketi.
Mitä väliä sillä muka on miltä näytät jos et ulkonäölläs elätä itseäsi? Jos et ole malli, missi tai huora niin turhaa vouhotusta tuommonen, oikeasti.
Taidanpa paeta vuorille kuolemaan, jos tuo on huono kroppa...
apua, voisit olla minä. :D kaikki natsaa kynsistä kroppaan ja hiuksista alusvaatteisiin. älä yhtään huoli, kuuma body se on!
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 12:05"]Omituisen mallinen lantio. Mutta minkäs teet, sellaisen luuston kanssa on elettävä mikä se sattuu olemaan. Kyllä tuo miehille kelpaa. Ehkä paksummassa kunnossa lantiokin pyöristyisi? Voihan tietysti olla niinkin että kilot tulee hankalasti yläkroppaan...
[/quote]
Mulla samalainen ja tasan ei tullut paino sinne vaan yläkroppaan eli vatsa selkä, rinta ja kädet. Mut minkäs sitä rakenteelleen voi.
Jos huippumalli tai missi haluaisit olla niin löytyisihän sitä korjattavaa aina ja kovasti pitäisi treenata, mutta jos oikeasta elämästä puhutaan, niin mielestäni sinulla on ihan kaunis vartalo. En näe mitään syytä miksi joku ei sinuun rakastuisi ja haluaisi harrastaa kiihkeää seksiä kanssasi. Mielestäni ihan kaunis ja seksikäs kroppa.