Otin peilin kautta kuvan kropastani
....ilman vaatteita ja iski kauhea kriisi. Oon tasapaksu pötkylä ilman lantiota tai vyötäröä. Tilanne on kamala. En pysty varmaan enää harrastamaan seksiä ikinä. Onko kenellekään muulle iskenyt tälleen todellisuus vasten kasvoja?
Kommentit (101)
Ihana maha!
t. raskausarvellinen tantta
Ihan kaunis vartalo, ainoa joka pisti silmään oli noiden reisien kiinniolo toisissaan, hieman niistä pois ja kakku on kukkeimmillaan.
Mulla on samanmallinen vartalo. Joskus vihasin sitä, nyt Olen sinut sen kanssa. Laihtuessa keskivartalo kapenee ja tykkään itse enemmän siitä. Ihan pari kiloakin muokkaa kroppaa ja vähän jalkatreeniä kasvattamaan alakroppaa. Vartalosi on kaunis, et ole lihava tai tasapaksu, mutta jos et ole itse tyytyväinen pudota muutama kilo ja hanki lihaksia muokkaamaan kroppaa.
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 17:14"]
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 13:58"]
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 12:05"]Omituisen mallinen lantio. Mutta minkäs teet, sellaisen luuston kanssa on elettävä mikä se sattuu olemaan. Kyllä tuo miehille kelpaa. Ehkä paksummassa kunnossa lantiokin pyöristyisi? Voihan tietysti olla niinkin että kilot tulee hankalasti yläkroppaan... [/quote] Kaikilla ei ole tasaisen pyöreä lantionkaari vaan saattaa olla tuollainen "lovi". Myös minulla. Ja ilman tiukkoja lantiofarkkuja teininä.
[/quote]
Onkohan tuollaisen "loven" pois saamiseen mitään konstia? Mullakin on ja musta se on ruma.
[/quote]
ei ole, mutta laihdutus auttaa sitä rasvaa pois tosta keskialueelta ja sali ja kunnon ruoka auttaa taas muokkamaan lihaksistoa myös sivuiltapäin ja sillä voi saada jopa peppua vähän levennettyä. Tietysti istuvat vaatteet muokkaa myös tota aluetta. Mulla on siis samanlainen kroppa. Laihempana tuo ongelma ei ole niin näkyvä.
Nätti kroppa "lapsellisella" ilman arpia. Missä siis vika. Älä kehitä sellaista tyhjästä.
m41
Ap täällä. Nyt tuli paniikki kun en osaa enää poistaa tuota kuvaa! Mutta kiitos kauniista kommenteista, piristi kyllä tosi paljon. Kuvassa en vedä vatsaa sisään syystä että se saa mun vyötärön näyttämään entistä leveemmältä. Oon huomannut että toisenlaiset alushousut tosiaan näyttää mulla paremmalta. Oon 23-vuotias ja mulla on vuoden ikäinen lapsi.
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 15:36"]Ap täällä. Nyt tuli paniikki kun en osaa enää poistaa tuota kuvaa! Mutta kiitos kauniista kommenteista, piristi kyllä tosi paljon. Kuvassa en vedä vatsaa sisään syystä että se saa mun vyötärön näyttämään entistä leveemmältä. Oon huomannut että toisenlaiset alushousut tosiaan näyttää mulla paremmalta. Oon 23-vuotias ja mulla on vuoden ikäinen lapsi.
[/quote]
Niin ja mun kaikki rintsikat on H&M:ltä ja toi 75D istuu hyvin. Aiemmin mulla on ollut se 75B mutta raskausaikana koko kasvoi 2 numeroa.
Vyötörö-lantio suhde ongelmana.kyllä kannattais salille mennä jos kokee ongelmaks,vyötörö kapenis ja lantioon sais muotoa..
Runkkasin sun kuvaa katsellen.Voitko laittaa jonkun enemmän poseraavan kuvan tai enemmän paljastavan? :)
Älä ikinä enää laita noin omituisia pieniä alushousuja niin sulla on kaikki todella hyvin. Ei mitään vikaa.
Runkkasin sun kuvaa katsellen.Voitko laittaa jonkun enemmän poseraavan kuvan tai enemmän paljastavan? :)
Panisin kyllä, hyvännäkönen oot... <3
Sen enempää ottamatta kantaa ulkonäköösi, niin harmi jos itse koet niin suurta inhoa omaa vartaloasi kohtaan. Toivottavasti nämä positiiviset kommentit saavat ajatteluasi muuttumaan tai ainakin näkemään itsesi hiukan paremmin.
Ainahan voi jotain tehdä saadakseen paremman kropan itselleen ja usein se on ihan hyvä kun pysyy terveellisellä tasolla treenaaminen ja syöminen.
Säästä kuva, voit sitten 20 vuoden päästä ihmetellä että miks et tajunnut olla tyytyväinen esim. sileästä ihosta. Mäkin mietin nyt että miks ihmeessä en osannut olla tyytyväinen silloin aikoinaan kropasta joka oli tosi hyvä ja iho hyvä... Nyt jos sais edes melkein sellasen takas
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 14:33"]
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 14:14"][quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 13:44"] [quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 13:38"][quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 11:54"] [quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 11:28"][quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 11:19"] [quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 11:13"]http://aijaa.com/Z7RgC8 Oon ihan sekaisin, mutta tässä se kuva nyt on. Ap [/quote] Kyllä sinulla on selkeästi erottuva vyötärö ja kauniin muotoinen kroppa. Ei todellakaan mikään tasapaksu, vaan lähes tiimalasi. Kaunis! Rinnat myös upeat! [/quote] Oletkohan nähnyt tiimalasia koskaan? Tuossa on lantion yläpuolella kaarta, mutta ennemmin puhuisin cokis pullosta. Jos laittaa hiekan valumaan, se olisi samantien valunut. [/quote] Olen nähnyt, itselläni on. Mittani 100/68/100. Jos minä halusin tsempata ap:tä, niin miksi sinun pitää tulla ilkeilemään? [/quote] Miksi sun pitää kehua sanomalla asioita, jotka ei ole totta? AP:n kroppa ei todellakaan ole tiimalasi, mutta miksi pitäisi ollakaan? Minusta AP on kaunis, sopusuhtainen ja hoikka. Hänellä on ihana iho. Tissit ovat tosi sievät. Reidet ovat kiva. Valehtelemalla että hän on "lähes tiimalasi" lähettää viestiä, että vain tiimalasi on kaunis, koska muutoin olisit varmasti voinut kehua niitä asioita, jotka AP:n kropassa ovat oikeasti kohdillaan? [/quote] No ei se ap mikään tasapaksu ole, vyötärö erottu selvästi. Minusta tuo on enemmän tiimalasi kuin suora, tasapaksu tai omena. [/quote] Se, että vyötärö erottuu, ei tarkoita tiimalasia. Tiimalasi (ainakin virallisesti) on harvinainen vartalonmuoto, joka on vain 8 % naisista. Vyötärön ympärysmitta jaettuna lantion ympärysmitalla pitäisi olla 0,7. Lähes kaikilla naisilla, jos ei ole ylipainoa, on erottuva vyötärö. Se ei tee tiimalasiksi. Minulla on ap:ta isompi erotus (suhdeluku 0,75) mutta olen silti virallisesti suorakaide. Mutta mitäs väliä sillä sitten on, en tiedä. [/quote] Siinä oli sana "lähes".
[/quote]
Eikö "lähes" tiimalasin pitäisi olla todella selkeä erotus, mutta ei ihan tup 0,7? Ei ap:n vartalo, jossa vyötärön erottuminen on varsin vähäistä.
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 11:13"]
http://aijaa.com/Z7RgC8 Oon ihan sekaisin, mutta tässä se kuva nyt on. Ap
[/quote]
Sinäkö muka ruman näköinen? Luonnon kaunis kroppa sinulla ainakin minun mielestäni on.
Mitä väliä sillä on miltä sä näytät. Seksi on 95-prosenttisesti henkinen harraste. Jos sä osaat yhtään vedättää, keimailla, palvella ja hassutella, ykskään mies ei jättäis sua väliin sun vartalon takia! Toisaalta upeakin vartalo on aika tyhjän kanssa jos toiminnallisuus mättää.
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 11:13"]http://aijaa.com/Z7RgC8
Oon ihan sekaisin, mutta tässä se kuva nyt on.
Ap
[/quote] Maha isompi kuin perse :DD Nyt salille siitä, ei kroppasi valittamalla muutu.
Olet kropaltasi aika tavanomainen ja tasapaksu mötkö, en panisi. Alushousut ovat söpöt, myytkö ne?
setämies 62v
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 13:58"]
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 12:05"]Omituisen mallinen lantio. Mutta minkäs teet, sellaisen luuston kanssa on elettävä mikä se sattuu olemaan. Kyllä tuo miehille kelpaa. Ehkä paksummassa kunnossa lantiokin pyöristyisi? Voihan tietysti olla niinkin että kilot tulee hankalasti yläkroppaan... [/quote] Kaikilla ei ole tasaisen pyöreä lantionkaari vaan saattaa olla tuollainen "lovi". Myös minulla. Ja ilman tiukkoja lantiofarkkuja teininä.
[/quote]
Onkohan tuollaisen "loven" pois saamiseen mitään konstia? Mullakin on ja musta se on ruma.
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 14:29"]Alaston kuvaa odotellessa.
miten vanha ap on?
pituus?
paino?
[/quote]
Sinäkö siis odottelet kuvaa alastomana?