Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiinostaako nuoria naisia 30 vuotias mies?

Vierailija
06.06.2015 |

En haluaisi saman ikäistä kuin minä vaan 19-22 vuotiaan naisen.Miltä kuulostaa?

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 02:12"][quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 02:11"]Mä kun ajattelin, että monet nimenomaan haluavat nuoremman koska haluavat epävarman kynnysmaton. Ovatko kolmekymppiset naiset mielestäsi rupsahtaneempia kuin sinä, vai onko vain sinulla oikeus rupsahtaa? Mitä sitten, jos suhde jatkuu pitkään ja sen nainenkin on joku päivä yli kolmekymppinen?
[/quote]
Nuoret naiset ovat paljon parempia kuin happamat vanhat kurpat.
Ap
[/quote]
Onnea naisen etsinnässä noiden asenneongelmiesi kanssa.

Vierailija
22/47 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan kiiinnosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon ikäinenhän on vielä kesken. Opinnot, koti, työelämä. Tajuaisin paremmin, jos haluaisit 25 v ja siitä ylöspäin. Mutta taisit haluta vain hetken seuraa, ei kumppania.

Vierailija
24/47 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 06:10"]

Itse olen 36v mies ja saan hetkessä vaikka kauppareissullani alle 20v naisen sänkyyn jos haluan. Omituista kun joskus näkee miten  n. 12v kuolaa perääni. Mitä tuonikäisen ihastuminen oikein on vanhempaan mieheen.

[/quote]

Mielenkiintoista. Kärsitkö muistakin harhoista?

Vierailija
25/47 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 07:57"]

Itse olen 36v mies ja saan hetkessä vaikka kauppareissullani alle 20v naisen sänkyyn jos haluan. Omituista kun joskus näkee miten  n. 12v kuolaa perääni. Mitä tuonikäisen ihastuminen oikein on vanhempaan mieheen.

[/quote]

[/quote]

Koville näköjään ottaa kun ilmeisen seksikäs mies saa naiset sekaisin. Olette niin säälittäviä ämmät. 

Vierailija
26/47 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 08:02"]

[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 07:57"]

[/quote]

[/quote]

Koville näköjään ottaa kun ilmeisen seksikäs mies saa naiset sekaisin. Olette niin säälittäviä ämmät. 

[/quote]

12-vuotiaat naiset! =D

Vierailija
27/47 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ihmeen takia haluat nuoren, kokemattoman ja väkisin eri elämäntilanteessa olevan nuoren neidin oma ikäisen sijaan?

T. Mies 30v(vaimo 29v)

Vierailija
28/47 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

30v ei ole kyllä mikään vanha

Vierailija
29/47 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Yäk pedofiilin harha, että ala-asteikäiset on siitä kiinnostuneita. 

Vierailija
30/47 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 08:43"]

[/quote]

On se 19-20-vuotiaalle. Se on se pointti. 

Vierailija
31/47 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 02:12"][quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 02:11"]Mä kun ajattelin, että monet nimenomaan haluavat nuoremman koska haluavat epävarman kynnysmaton. Ovatko kolmekymppiset naiset mielestäsi rupsahtaneempia kuin sinä, vai onko vain sinulla oikeus rupsahtaa? Mitä sitten, jos suhde jatkuu pitkään ja sen nainenkin on joku päivä yli kolmekymppinen?
[/quote]
Ap
[/quote]

Naisen kirjoittama tämä.

Vierailija
32/47 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 08:56"][quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 02:12"][quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 02:11"]Mä kun ajattelin, että monet nimenomaan haluavat nuoremman koska haluavat epävarman kynnysmaton. Ovatko kolmekymppiset naiset mielestäsi rupsahtaneempia kuin sinä, vai onko vain sinulla oikeus rupsahtaa? Mitä sitten, jos suhde jatkuu pitkään ja sen nainenkin on joku päivä yli kolmekymppinen?
[/quote]
Ap
[/quote]

Naisen kirjoittama tämä.
[/quote]

Tai siis tytön.

Vierailija
33/47 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 08:43"]

[/quote]

Kyllä minä tunnen itseni todella vanhaksi parikymppisten neitien juttuja kuunnellessa.

t. Mies 30v

Vierailija
34/47 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 08:43"]30v ei ole kyllä mikään vanha
[/quote]

On se sellaselle 20 vuotiaalle..

Vierailija
35/47 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virossa ja Venäjällä kiinnostaa. Sieltä voi helposti löytää kauniin ja naisellisen, upeakroppaisen nuoren naisen itselleen.

On tullut muutama kerta käytyä katsomassa huvikseen venäläisillä yms. itäeurooppalaisilla treffisivustoilla nuorten naisten treffi-ilmoituksia. Hakusessa on lähes poikkeuksetta naista itseään selvästi vanhempi mies.

Fakta nyt kuitenkin on se, että noita kaunottaria ei kiinnosta vanhempi mies iän vuoksi, vaan siksi, että yleensä varallisuutta alkaa olemaan enemmän. Jos nyt 3 kymppisellä klopilla vielä mitään varallisuutta edes on. Velalla näkyvää varallisuutta kyllä.

Vierailija
36/47 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 09:12"]Virossa ja Venäjällä kiinnostaa. Sieltä voi helposti löytää kauniin ja naisellisen, upeakroppaisen nuoren naisen itselleen.

On tullut muutama kerta käytyä katsomassa huvikseen venäläisillä yms. itäeurooppalaisilla treffisivustoilla nuorten naisten treffi-ilmoituksia. Hakusessa on lähes poikkeuksetta naista itseään selvästi vanhempi mies.

Fakta nyt kuitenkin on se, että noita kaunottaria ei kiinnosta vanhempi mies iän vuoksi, vaan siksi, että yleensä varallisuutta alkaa olemaan enemmän. Jos nyt 3 kymppisellä klopilla vielä mitään varallisuutta edes on. Velalla näkyvää varallisuutta kyllä.

[/quote]

Haha virolaisena kyllä aina naurattaa nämä yleistykset. Suomalaiset miehillä ei ole mikään hirmuisen hyvä maine Virossa. Ei myöskään kannata sekoitta

Vierailija
37/47 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 09:16"][quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 09:12"]Virossa ja Venäjällä kiinnostaa. Sieltä voi helposti löytää kauniin ja naisellisen, upeakroppaisen nuoren naisen itselleen.

[/quote]

Haha virolaisena kyllä aina naurattaa nämä yleistykset. Suomalaiset miehillä ei ole mikään hirmuisen hyvä maine Virossa. Ei myöskään kannata sekoittaa keskenään virolaisia ja vironvenäläisiä. Vironvenäläiset ovat kyllä sellaisia luuskia ja pysrkivät pariutumaan ylöspäin.

Vierailija
38/47 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 09:12"]

Virossa ja Venäjällä kiinnostaa. Sieltä voi helposti löytää kauniin ja naisellisen, upeakroppaisen nuoren naisen itselleen.

[/quote]

Niinpa. Olen 27 ja mulla on samanikainen Liettuasta tanne Jenkkeihin muuttanut naiskaveri. Han sanoi etta heillapain ideaalitilanne on kuulemma menna naimisiin n.15 vuotta vanhemman miehen kanssa ja rakastajana oman ikainen poikaystava siina sivussa. 

Vierailija
39/47 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaa voi kiinnostaa, mutta ei suinkaan kaikkia.

Vierailija
40/47 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan kiinnosta setämiehet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme neljä