Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sijaisvanhemmuus tulisi kieltää uskonlahkoihin kuuluvilta!!!

Vierailija
27.05.2015 |

Aivan kauheaa ajatellakin, että esim. masennukseen tai syöpään sairastuneen yh-äidin lapsi sijoitettaisiin johonkin Koivuniemen lahkoon tai vl-lahkoon kuuluvaan sijaisperheeseen.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 14:22"]

Aivan kauheaa ajatellakin, että esim. masennukseen tai syöpään sairastuneen yh-äidin lapsi sijoitettaisiin johonkin Koivuniemen lahkoon tai vl-lahkoon kuuluvaan sijaisperheeseen.

[/quote]Tuskin sijoitetaan, koska sijoittamiseen liittyy minun käsittääkseni aina tiivis yhteistyö sosiaaliviranomaisten kanssa: koivuniemeläiset eivät varmasti ainakaan halua lastensuojelutyöntekijöitä visiitille, sillä lahkossa ihannoidaan laihuutta (tietyt painoindeksit), ja lasten ruumiillinen kuritus on sallittu, eikä lapsilla tietenkään oikeasti ole mahdollisuutta itse tehdä valintaa koulutusmuodon suhteen (siis kotiopetus vai koulu?).  :Z

Vierailija
2/8 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen täysin samaa mieltä. Mikä tahansa fundamentalismi pitäisi olla ehdoton este kaikkeen lasten kanssa työskentelyynkin ja erityisesti sijaisperheenä toimimiseen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista kuitenkin, että suuressa kristikunnassa evankelis-luterilaiset ovat hyvin pieni lahko. Heillä on tapana kritisoida lahkolaisiksi sellaisia kristittyjä, joita on monta kertaa enemmän.

Vierailija
4/8 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 15:21"]

Muista kuitenkin, että suuressa kristikunnassa evankelis-luterilaiset ovat hyvin pieni lahko. Heillä on tapana kritisoida lahkolaisiksi sellaisia kristittyjä, joita on monta kertaa enemmän.

[/quote]

Minä ainakin laskin fundamentalisteiksi myös uskovat kristityt kaikkien muiden hihhuleiden mukana.

edellinen vastaaja 3

Vierailija
5/8 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 15:24"]

[/quote]

Minä ainakin laskin fundamentalisteiksi myös uskovat kristityt kaikkien muiden hihhuleiden mukana.

edellinen vastaaja 3

[/quote]Olen kyllä vahvasti sitä mieltä, että lapsi pitää asettaa kaikkien jumalien edelle (eikä toisinpäin).

Vierailija
6/8 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 15:27"]

[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 15:24"]

[/quote]

edellinen vastaaja 3

[/quote]Olen kyllä vahvasti sitä mieltä, että lapsi pitää asettaa kaikkien jumalien edelle (eikä toisinpäin).

[/quote] Tuosta seuraa, että lapsi = Jumala  :)

Vierailija
7/8 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs jos on ateistifundamentalisti? Niitä ainakin täällä palstalla riehuu tiuhaan. 

Eiköhän noissa ylipäätään katsota sijaisperheen tasapainoisuus.

Vierailija
8/8 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2015 klo 15:29"]

Mitäs jos on ateistifundamentalisti? Niitä ainakin täällä palstalla riehuu tiuhaan. 

Eiköhän noissa ylipäätään katsota sijaisperheen tasapainoisuus.

[/quote]

Luuletko olevasi kovinkin nokkela-pokkela? Aiotko nyt oikeasti luetella kaikki fundamentalistit eri viesteissä? Entäs sitten poliittiset fundamentalistit? Entäs sitten vegaanifundamentalistit? Entä imetysfundamentalistit? jne. jne jne...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yksi