Kiinostaako nuoria naisia 30 vuotias mies?
En haluaisi saman ikäistä kuin minä vaan 19-22 vuotiaan naisen.Miltä kuulostaa?
Kommentit (47)
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 02:05"]Virossa ja Venäjällä kiinnostaa. Sieltä voi helposti löytää kauniin ja naisellisen, upeakroppaisen nuoren naisen itselleen.
On tullut muutama kerta käytyä katsomassa huvikseen venäläisillä yms. itäeurooppalaisilla treffisivustoilla nuorten naisten treffi-ilmoituksia. Hakusessa on lähes poikkeuksetta naista itseään selvästi vanhempi mies.
[/quote]
Mutta minä halua naisen enkä mitään kynnysmattoa.
Ap
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 02:07"]Ja se on edelleen 30-vuotias, 30 vuotta!!
[/quote]
30 voutias
Mä kun ajattelin, että monet nimenomaan haluavat nuoremman koska haluavat epävarman kynnysmaton. Ovatko kolmekymppiset naiset mielestäsi rupsahtaneempia kuin sinä, vai onko vain sinulla oikeus rupsahtaa? Mitä sitten, jos suhde jatkuu pitkään ja sen nainenkin on joku päivä yli kolmekymppinen?
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 02:11"]Mä kun ajattelin, että monet nimenomaan haluavat nuoremman koska haluavat epävarman kynnysmaton. Ovatko kolmekymppiset naiset mielestäsi rupsahtaneempia kuin sinä, vai onko vain sinulla oikeus rupsahtaa? Mitä sitten, jos suhde jatkuu pitkään ja sen nainenkin on joku päivä yli kolmekymppinen?
[/quote]
Nuoret naiset ovat paljon parempia kuin happamat vanhat kurpat.
Ap
Joitakin varmaan kiinnostaa. Itse en tiedä yhtäkään joka lähtökohtaisesti hinkuisi 30-vuotiaiden perään, mutta jos olet komea ja kiva niin ikä ei ole kaikille este.
Itse voisin panna 30-vuotiasta kerran-pari mutta ahdistaisi alkaa seurustelemaan niin vanhan kanssa. Elämäntilanteet liian erilaiset, ainakaan jos eivät vielä siinä vaiheessa kun ollaan parikyt ja kolkyt niin sitten vähintään viiden vuoden päästä. Mutta mä oonkin sellainen että kun seurustelen, seurustelen tositarkoituksella ja vain sellaisten kanssa jonka pystyn näkemään loppuelämäni vierelläni. Kaikki tuosta kevyempi jää vaan siihen muutaman kerran panoon, jota ei esitellä vanhemmille eikä ainakaan syvällisessä mielessä kavereille.
Mut tsemppiä vaan. Ei kannata kertoa sitä että haluat vaan 19-vuotiaita, se on vähän creepya.
Mitäs sitten kun nainen täyttää 23? Vaihtaisit nuorempaan?
Itse tapailin yläasteikäistä poikaa 21-vuotiaana enkä ole sen jälkeen vanhempia miehiä katsonut. 25-vuotias jo tuntuu vanhalta, vain nuoret, yleensä myös pitkät ja hoikat kiinnostaa.
Luulen, että aika moni nainen tykkää nuoremmista miehistä, kaikki ei vaan saa niitä. Suhteissa, joissa mies on vanhempi, nainen usein jättää ja etsii nuoren miehen. Tosin pelkkä ikä ei siis ratkase, pitää ulkonäön olla muutenkin hyvä, ja aika pieni osa nuoremmistakin on hyvännäköisiä.
Näin ajattelevat 30 miehet.Samanikäinen on kurppa tai kynnysmatto.Naisen arvostus metsässä.
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 02:04"]30-vuotias ei ole mikään vanha.
[/quote]
30-vuotias on jo puoliksi haudas.
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 05:55"]
Näin ajattelevat 30 miehet.Samanikäinen on kurppa tai kynnysmatto.Naisen arvostus metsässä.
[/quote]
Ei kun ap:n mielestä nuoret vanhempaa miestä etsivät virolaiset ja venäläiset naiset ovat kynnysmattoja. Samanikäiset ovat vain vanhoja kurppia.
Itse olen 36v mies ja saan hetkessä vaikka kauppareissullani alle 20v naisen sänkyyn jos haluan. Omituista kun joskus näkee miten n. 12v kuolaa perääni. Mitä tuonikäisen ihastuminen oikein on vanhempaan mieheen.
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 02:08"][quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 02:05"]Virossa ja Venäjällä kiinnostaa. Sieltä voi helposti löytää kauniin ja naisellisen, upeakroppaisen nuoren naisen itselleen.
On tullut muutama kerta käytyä katsomassa huvikseen venäläisillä yms. itäeurooppalaisilla treffisivustoilla nuorten naisten treffi-ilmoituksia. Hakusessa on lähes poikkeuksetta naista itseään selvästi vanhempi mies.
[/quote]
Ap
[/quote]
Jos haluat naisen, etsit aikuisen. Nyt etsit tyttöä. Ei taida potentiaalisi riittää hurmaamaan aikuista naista?
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 06:12"][quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 02:08"][quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 02:05"]Virossa ja Venäjällä kiinnostaa. Sieltä voi helposti löytää kauniin ja naisellisen, upeakroppaisen nuoren naisen itselleen.
[/quote]
Ap
[/quote]
Jos haluat naisen, etsit aikuisen. Nyt etsit tyttöä. Ei taida potentiaalisi riittää hurmaamaan aikuista naista?
[/quote]
Se on jo niin impotentti, että kuvittelee, että nuori nainen sais seisoon paremmin.
N24
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 06:16"][quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 06:12"][quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 02:08"][quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 02:05"]Virossa ja Venäjällä kiinnostaa. Sieltä voi helposti löytää kauniin ja naisellisen, upeakroppaisen nuoren naisen itselleen.
[/quote]
Ap
[/quote]
[/quote]
Se on jo niin impotentti, että kuvittelee, että nuori nainen sais seisoon paremmin.
N24
[/quote]
Niinpä. Itse olen 43-vuotias nainen ja 29-vuotiaalla rakastajallani seisoo heti, kun hän kouraisee persustani.
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 06:20"][quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 06:16"][quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 06:12"][quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 02:08"][quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 02:05"]Virossa ja Venäjällä kiinnostaa. Sieltä voi helposti löytää kauniin ja naisellisen, upeakroppaisen nuoren naisen itselleen.
[/quote]
Ap
[/quote]
[/quote]
N24
[/quote]
Niinpä. Itse olen 43-vuotias nainen ja 29-vuotiaalla rakastajallani seisoo heti, kun hän kouraisee persustani.
[/quote]
Sun täytyy kyl kohta vaihtaa nuorempaan mieheen :D
Entä jos olen nelikymppinen ja kiinostaa kaksikymppinen?
Rahahuolia ei ole ja kaikki toimii paremmin kuin koskaan.
Ja halua on maiskutella elämällä on...
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 02:12"][quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 02:11"]Mä kun ajattelin, että monet nimenomaan haluavat nuoremman koska haluavat epävarman kynnysmaton. Ovatko kolmekymppiset naiset mielestäsi rupsahtaneempia kuin sinä, vai onko vain sinulla oikeus rupsahtaa? Mitä sitten, jos suhde jatkuu pitkään ja sen nainenkin on joku päivä yli kolmekymppinen?
[/quote]
Ap
[/quote]
Taidat olla lassukka.
[quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 02:12"][quote author="Vierailija" time="06.06.2015 klo 02:11"]Mä kun ajattelin, että monet nimenomaan haluavat nuoremman koska haluavat epävarman kynnysmaton. Ovatko kolmekymppiset naiset mielestäsi rupsahtaneempia kuin sinä, vai onko vain sinulla oikeus rupsahtaa? Mitä sitten, jos suhde jatkuu pitkään ja sen nainenkin on joku päivä yli kolmekymppinen?
[/quote]
Ap
[/quote]
Ei kiinnosta. Juuri siksi, että ovat happamia vahoja vinkuvia ukkoja. Lisäksi aika moni on jo tuhdissa kunnossa eikä välitä muusta kuin että saavat pillua ja voivat esitellä minua kavereilleen kuin mitäkin pokaalia.
:D Miehet, nuo itsepetoksen mestarit :D
"Kaikki muut" kolmekymppiset on niiiiin vanhoja, mutta omasta mielestä peilistä katsoo takaisin oikea adonis, joka on paaaaljon nuorempi ja viriilimpi kuin ikätoverit. Wake up and smell the coffee Peter Pan!
Setäikäset ei kiinnosta. minkä takia kiinnostais, kun ikä näkyy naamassa