Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka lähtee viihteelle? Riita miehen kanssa

Vierailija
06.06.2015 |

Mieheni mainitsi 2 viikkoa sitten kaverilla X olevan läksijäisbileet. Ne ovat nyt siis huomenna. Hän ei kaksi viikkoa sitten sanonut menevänsä näihin bileisiin. Nyt hän sanoo kuitenkin tarkoittaneensa sitä. 

Vanha paras lukioaikainen kamuni, jota en ole nähnyt vuosiin soitti yllättäen tänään ja kysyi piipahdettaisiinko huomenna oluella tai parilla jossain.

Ongelma: Jomman kumman pitäisi katsoa lapsia. Lastenhoitajaa ei nyt ole saatavilla.

Minun mielestäni minulla on oikeus lähteä, koska miehellä on muuten enemmän menoja, harrastuksia, sosiaalista elämää ja käy useammin poikien kanssa ulkona. Hänen on menoa n. joka toinen viikonloppu, joko harrastus tai kaverit. Itse käyn ehkä 1-2 kertaa vuodessa baarissa, se riittää minulle enkä tarvitse enempää ja harrastukseni voin lomitella mihin sopivaan väliin vaan.

Mehevä riita tästä saatiin aikaiseksi.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan tässä on aika kömpiä kohta sänkyyn peiton alle. zzz

Vierailija
2/7 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni jos mies on sanonut että kaverilla on bileet se voidaan tulkita niin että hän on menossa, ellei hän erityisesti ole sanonut ettei menisi. Eli sanoisin että mies menee nyt ja sinä joku toinen kerta. Mikset kutsuisi omaa kaveriasi teille? Ottaisitte ne pari teillä kotona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni mies saa mennä.

Vierailija
4/7 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä oikeus tietty kun ensimmäisenä ilmoitti asiasta. Jo 2 viikkoa sitten, oma häpees jos et oo tajunnut. Ja huomennakin on vielä tunteja aikaa saada hoitaja. Rahalla yleensä kyllä saa kun osaa kysellä muualtakin kuin omalta tukiverkostolta.

Vierailija
5/7 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähen sun kans viihtelle jos otat anaaliin...

Vierailija
6/7 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on aikaisemmin ilmoittanut asiasta, joten hän menee.

Vierailija
7/7 |
06.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin tulla luoksesi jos otat anaaliin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kaksi