Osaatko tanssia?
Kommentit (13)
Olen joissakin asioissa lahjakas, mutta tanssi ei kuulu niihin. Silti olen tanssinut elämässäni. Oli pakko. Siis tietenkin opin liikkeet ja pysyn musiikissa ja niin edelleen, mutta se on vain ulkoa opeteltua, teknistä "tanssimista".
Olen harrastanut tanssia, mutta taidan olla aika keskitasoinen. Täytyy katsoa peilistä, jotta liikkuu sulavasti.
Periaatteessa joo. Polkka ei tosin oikein hyvin onnistu ja humppaakin inhoan- Siitä on ihan järjettömän kauan kun oon tanssinut viimeksi. Hitaiden tanssiminenhan olisi hyvää kosketusterapiaa, mutta toisaalta jotenkin vähän liian intiimiä
En, toki olen jossain yökerhon tanssilattialla omalla tyylillä hytkynyt, mutta "oikeasti" en osaa tanssia. Rytmitajua on, mutta askelten oppiminen on mulle ihan älyttömän tuskan takana, joten en ole jaksanut vaivautua.
En. En pidä tanssista missään muodossa.
Tanssin vain tangoa ja cha-cha-chaata.
En. Siinä vaiheessa, kun häissä tai jossain muissa juhlissa aletaan tanssia, niin häivyn paikalta kauemmaksi, jotta kukaan ei ehdi tulla hakemaan tanssimaan. Kieltäytyminen olisi hirveä etikettivirhe ja tekisi hakijan ihan turhaan noloon tilanteeseen ja itseänikin nolottaisi kaikenlaiset seli-selit. Pitäis varmaan mennä aina juhliin kipsikenkä jalassa ja kyynärsauvat kädessä. Varmaan jollakin olisi siihenkin hyvä konsti, että miten voisi niiden kanssa tanssia. Joo, kiitos ei.
Onneksi nyt korona-aikana on ollut aika niukalti näitä tilanteita.
Ennen olin parkettien partaveitsi. Nykyisin ei onnistu kun olen raitistunut täysin. Pullon kumarassa meni loistavasti.
Rakastan tanssimista, se fiilis on ihana. En osaa "virallisesti tanssia" kuten tanssikilpailussa
Vierailija kirjoitti:
Ennen olin parkettien partaveitsi. Nykyisin ei onnistu kun olen raitistunut täysin. Pullon kumarassa meni loistavasti.
Nykyään parkettien partavesi.
Joo, käyn tanssitunneilla viikoittain ja kilpailenkin (omassa ikäryhmässäni toki). Mutta on paljon tanssilajeja, joita en osaa. Enkä tanssi paritansseja jne. vaikka toki perusaskeleita osaan useammastakin.