Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Osaatko tanssia?

Vierailija
31.01.2022 |

Itse osaan.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, käyn tanssitunneilla viikoittain ja kilpailenkin (omassa ikäryhmässäni toki). Mutta on paljon tanssilajeja, joita en osaa. Enkä tanssi paritansseja jne. vaikka toki perusaskeleita osaan useammastakin.

Vierailija
2/13 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joissakin asioissa lahjakas, mutta tanssi ei kuulu niihin. Silti olen tanssinut elämässäni. Oli pakko. Siis tietenkin opin liikkeet ja pysyn musiikissa ja niin edelleen, mutta se on vain ulkoa opeteltua, teknistä "tanssimista".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen harrastanut tanssia, mutta taidan olla aika keskitasoinen. Täytyy katsoa peilistä, jotta liikkuu sulavasti.

Vierailija
4/13 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Periaatteessa joo. Polkka ei tosin oikein hyvin onnistu ja humppaakin inhoan- Siitä on ihan järjettömän kauan kun oon tanssinut viimeksi. Hitaiden tanssiminenhan olisi hyvää kosketusterapiaa, mutta toisaalta jotenkin vähän liian intiimiä

Vierailija
5/13 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaanko.Rakastan tanssia. 

Vierailija
6/13 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, toki olen jossain yökerhon tanssilattialla omalla tyylillä hytkynyt, mutta "oikeasti" en osaa tanssia. Rytmitajua on, mutta askelten oppiminen on mulle ihan älyttömän tuskan takana, joten en ole jaksanut vaivautua.

Vierailija
7/13 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. En pidä tanssista missään muodossa.

Vierailija
8/13 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tanssin vain tangoa ja cha-cha-chaata.

Vierailija
9/13 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Siinä vaiheessa, kun häissä tai jossain muissa juhlissa aletaan tanssia, niin häivyn paikalta kauemmaksi, jotta kukaan ei ehdi tulla hakemaan tanssimaan. Kieltäytyminen olisi hirveä etikettivirhe ja tekisi hakijan ihan turhaan noloon tilanteeseen ja itseänikin nolottaisi kaikenlaiset seli-selit.  Pitäis varmaan mennä aina juhliin kipsikenkä jalassa ja kyynärsauvat kädessä. Varmaan jollakin olisi siihenkin hyvä konsti, että miten voisi niiden kanssa tanssia. Joo, kiitos ei.

Onneksi nyt korona-aikana on ollut aika niukalti näitä tilanteita.

Vierailija
10/13 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen olin parkettien partaveitsi. Nykyisin ei onnistu kun olen raitistunut täysin. Pullon kumarassa meni loistavasti.

Vierailija
11/13 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan tanssimista, se fiilis on ihana.  En osaa "virallisesti tanssia" kuten tanssikilpailussa

Vierailija
12/13 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Enkä halua.

Vierailija
13/13 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennen olin parkettien partaveitsi. Nykyisin ei onnistu kun olen raitistunut täysin. Pullon kumarassa meni loistavasti.

Nykyään parkettien partavesi.