gosupermodel, lapsille vai ei?
Tyttäreni on käyttänyt kyseistä sivua noin. 2 vuotta, ja nyt tuosta on tullut maksullinen. Tuohan on lapsien rahastusta! Sanoin tyttärelleni ettei semmoisessa paikassa tarvitse olla, mutta sitten hän rupesi selittämään kuinka hänellä on paljon "arvokkaita tuotteita, esim. ylikallis" En antanut hänelle lupaa ostaa tuohon paikkaan pääsyä, ja nyt katson hänen viestinsä päivittäin ja varmistan ettei hän ole puhelimella ostanut pääsyä tuohon paikkaan. Olen myöskin kuullut, että tuolla paikassa ei ole esimerkillistä toimintaa, ainakaan sen käyttäjillä. He puhuvat paljon sellaisista asioista, jotka eivät sovi 10v. Tytölle. Oletteko te antaneet lastenne ostaa tuohon paikkaan pääsyn?
Kommentit (74)
Kyseisellä sivustolla ihminen muuttuu koko ajan ahneemmaksi ja ahneemmaksi halutessaan lisää gorahaa, timantteja + muita arvokkaita tikkoja ja kanoja. En ymmärrä.
Mun tyttö kävi vuonna 2011 siellä,ollessaan 9-v. Tykkäsi paikasta, ja ei silloin (vielä) ollut mitään pahaa koko sivustossa.
Näin vakavasti ottaen en suosittele päästämään kovin nuoria käyttämään kyseistä sivustoa. Toki paljon hyvääkin on, mutta varjopuolet ovat isoja. Oma lapseni siellä kävi vielä jonkin aika sitten, ei edes niin nuori, ja kertoi saaneensa kehotuksia itsemurhaan. Lisäksi paikalla tuntuu olevan kovin paha maine nuorison keskuudessa. Lapseni ollessa vielä ala-asteella siellä tapahtuneesta nettikiusaamisesta oli poliisijuttukin vedetty. Kovasti varoiteltiin vanhempia ja käskettiin opettamaan lapsille, että nettikiusaaminen ei ole OK. En siis suosittele vaikka maksullisuus olisikin vienyt valtaosan roskasakista pois.
Lukitsin tyttäreni huoneeseen ja annoin vähän piiskaa kun osti minun iphone 6s superpassin
T: rakastava isä
Lapseni käyti GoSupermodelia ja tunki hiiren perseeseensä
10/10
Älä missään nimessä päästä lastasi sinne! Tyttäreni pyysi jokin aika sitten minulta rahaa johonkin "superpassiin" ja minä pahaa aavistamatta maksoin tämän. Ehkä noin viikkoa myöhemmin hän oli jo täysin koukussa tähän sivustoon. Hän ei enään edes puhut mistään muusta, kuin että hän omistaa kamalasti jotain arvokkaita tuotteita. Päätin sitten katsoa yhtenä päivänä sivuhistoriasta, että mitä hän siellä oikein tekee, löysin aika härskejä keskusteluja. Ei siihen ollut kukaan puuttunut. Sen jälkeen päätin kieltää tytärtäni menemästä sivustolle, mutta tytär raivostui ja huusi ettei voi elää ilman Gosupermodelia.
Terv. Huolestunut äiti
Tyttöreni ei nosta takapuoltaan läppäriltään koska ''Hän ei halua missata yhtäkään possua, saatikaan Timppaa.''
Liittyykö tämä jotenkin siihen supermallisontaan?
En suosittele. Hyväksyin taannoin gosupemodelin käytön, jonne ostimme superpassin. Kuitenkin sivustolla riehui salattujen elämien seppo & suoppo, jotka olivat poikani mukaan hyvin pelottavia olentoja. Lapseni sai sivuston seurauksena vakavan kivessyövän ja näin häneltä poistettiin kives, joka lopulta levisi niin laajalle kehoon, ettei häntä voitu pelastaa. Nyt hän makaa hietaniemen hautausmaalla, kiitos gosupermodelin. Toivon että jokainen katsoo ettei lapsi koskekkaan sivustoon.
Terv. Vainajan äiti.
Tosiaan, pari vuotta sitten tyttäreni oli kaunis ja suosittu. Kuitenkin hän ajautui tuonne "gosuun" ja perse levisi suoraansanottuna niin leveäksi ja litteäksi, ettei nykyään ovesta ulos pääse. Vatsakin pyöristyi niin paljon, että pikkulapset pystyvät siinä pomppimaan. Kuitenkin hyödynsin tilanteen rahallisesti ja nykyään tyttäreni huoneessa on pomppulinna pikkulapsille. En suosittele.
Terv. pomppulinnan pomo
En suosittele! Tyttäreni osallistui laulukisaan, mutta nauhalle tallentuikin iso pieru. Kamalaa!
Terv. Piereskelijän äiti
Noni eiköhän tää oo jo vanha juttu..
Lol. Voisitte jo lopettaa noi Kimba-jutut. Eiks niistä mene jo maku? Ja mitä sitte jos oon fursuitteri. En mä mitää seksistä puhunu t Kimba
Maksoin sitä niin kauan että se poistettiin, ja minä en huomannut mielestäni silloin mitään epäsoveliaita puheita?? Jonkun huhuja vaan ;)
Ja nyt kyseinen sivu poistettiin sen takia että kukaan ei enään käynyt koska melkein kaikki poistivat hahmonsa. En tajua miksi laitoin tämän vaikka tämä taphtui 2 vuotta sitten :) Suosittelen moviestarplanet tia tyttärellesi. Katso kun hän pelaa. Siellä saattaa olla epäsopimattomia asoita (joku saattaa välillä pilailla) niin voi tehdä raporttejakin jos kyseistä materiaalia löytyy :) Ja msptä saa pelata alle 18 vuotiaat = Jos luot käyttäjän alle 18 vuotiaana niin saat pelata niin kauan kun haluat vaikk 30 v asti ja jos lapsesi innostuu niin minut voi lisätä kaveriksi olen blair2014 No heippa! Hyvää syksyä!
No mun tyttöä siellä nettikiusattiin, en suosittele