Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

gosupermodel, lapsille vai ei?

Vierailija
05.06.2015 |

Tyttäreni on käyttänyt kyseistä sivua noin. 2 vuotta, ja nyt tuosta on tullut maksullinen. Tuohan on lapsien rahastusta! Sanoin tyttärelleni ettei semmoisessa paikassa tarvitse olla, mutta sitten hän rupesi selittämään kuinka hänellä on paljon "arvokkaita tuotteita, esim. ylikallis" En antanut hänelle lupaa ostaa tuohon paikkaan pääsyä, ja nyt katson hänen viestinsä päivittäin ja varmistan ettei hän ole puhelimella ostanut pääsyä tuohon paikkaan. Olen myöskin kuullut, että tuolla paikassa ei ole esimerkillistä toimintaa, ainakaan sen käyttäjillä. He puhuvat paljon sellaisista asioista, jotka eivät sovi 10v. Tytölle. Oletteko te antaneet lastenne ostaa tuohon paikkaan pääsyn?

Kommentit (74)

Vierailija
41/74 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 22:59"]

Oioi, onhan tämä nyt aika edistystä, kun se niin sanottu Kimba poistettiin sivustolta, koska hänhän aloitti sen seksuaalisen suuntautumisen hiireihin, tietääkseni.

Itse olen katsellut järkyttyneenä lapseni sivuhistoriaa ja niitä gosukeskustelujaan. Aivan härskiä puhetta! Päätin lopettaa tämän ja estin Petteriinani pääsyn nyt tähän sivustoon.

T: Huolestunut äiti

[/quote]

Löytyy netistä ihan helkkaristi plajon järkyttävämpiäkin paikkoja kuin GoSupermodel. Siellä meno on sentään vielä ihan semiviatonta.

Vierailija
42/74 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

petteriina on kaunis nimi!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/74 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas, joku goSupermodelin teini on eksynyt tänne provoilemaan ja spämmäämään omaa aloitustaan.

Vierailija
44/74 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi, minun lapseni nimi on Petteriina. :-)

Vierailija
45/74 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 23:03"]

Haistakaa uloste

[/quote] En ihmettele jos sinun lapsesi, tai jopa sinä käytät tätä paikkaa

Vierailija
46/74 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suosittele! Kerran kun gosutin siellä yksi malli kakkasi päälleni! Hyhhyh! Sen jälkeen alkoi vielä vuosisadan ripuli, aijai siinä oli siivoamista modeilla ja ylläpidolla! 

Vierailija
47/74 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 23:04"]

Oi, minun lapseni nimi on Petteriina. :-)

[/quote] ihana nimi! Oman lapseni nimi on urho ja väinö, molemmat tyttöjä!! :-)

Vierailija
48/74 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suosittele! Lapseni on alkanut käymään sivulla hiljattain, kuitenkin ennen sen maksulliseksi muuttumista. Tämä maksullisuushommakin on jo aivan perseestä, mutta nyt lapseni on alkanut vinkumaan minulta lisää viikkorahaa, jotta voisi maksaa gosupermodelissa käymistään. Hän on myös alkanut yhä enemmän selittää "gosun feimeistä", jotka eivät hyväksy hänen kaveripyyntöjään. Olen kerran löytänyt hänet huoneestaan viiltelemässä. 

Terv. Huolestunut äiti

Vierailija
49/74 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää misään nimessä antako lastenne mennä sinne!

Kimbaa ei poistettu, se uhrattiin jotta lapset pääisisvät toiseen ulottuvuteen toteuttamaan kimban käskystä kamalia asioita!

Vierailija
50/74 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

HAHAH XDD ootte noloi vanhuxii

Vierailija
51/74 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 23:06"]

Älkää misään nimessä antako lastenne mennä sinne!

Kimbaa ei poistettu, se uhrattiin jotta lapset pääisisvät toiseen ulottuvuteen toteuttamaan kimban käskystä kamalia asioita!

[/quote] Hyvänen aika! Tuo kimba kuulostaa kamalalta, nyt pitää hakea lapset pommisuojaan ja polttaa kaikki elektroniset laitteet kotoani!

Vierailija
52/74 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

en suosittele!!!11 lapseni on alkanut pukeutua kaiken maailman kejjuiksi ja väittänyt että prätkähiiret harrastavat hänen kanssaan seksiä!!!!111

Vierailija
53/74 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 23:04"]Jaahas, joku goSupermodelin teini on eksynyt tänne provoilemaan ja spämmäämään omaa aloitustaan.
[/quote]

Siis juttuhan on niin, että kaikki gsm-teinit ylsinkertaisesti vaan siirtyivät tänne kun tosta tuli maksullinen. :) Täällä on meitä useampiakin sorgeh

Vierailija
54/74 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on 12 ja 16v lapset jotka käyttävät kotona valvotusti vain pikkukakkosen sivuja, en ole antanut heidän tehdä mitään muuta!1

Vierailija
55/74 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun lapseni sai räjähtävän ripulin kun hän luki että tuosta paikasta tulee maksullinen. Piti ostaa hänelle superpassi ja ultramega imukykyisiä hajuttomia syöpätestattuja vaippoja.

Vierailija
56/74 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

GoSulaiset on kyllä sellasia hupsuttelijoita että voi pakaste :DDDD

Vierailija
57/74 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gosupermodel on hyvin vaarallinen paikka! Siellä on myös jonkinmoisia ihmeen mangafaneja, jotka kutsuvat ihmeen piirrettyjä miehiä seksikkäiksi ja komeiksi! Ja sitten siellä on vielä joitakin ihmeellisiä tyttöjä, jotka haluaisivat joitakin ihmeen korealaisia miehiä itselleen! Tälläistä tyttäreni on minulle kertonut! 

Vierailija
58/74 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko tosissanne? Nyt ollaan luvulla 2015, kaikki maksaa nykyään! Ja te ette tiedä mistä jäätte paitsi mummut, omistan kanan, juliat, tigat ja myöskin tuotteen jota on vaan 5kpl suomessa! Ja oon suomen kuningatar! <33

Vierailija
59/74 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuullut että siellä puhutaan flirttistoori nimisestä pelistä. Nimi kertoo varmasti tarpeeksi.

Vierailija
60/74 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shake that ass for me, shake that ass for me, c'mon girl!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kaksi