Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ymmärrä miksi jotkut tarvitsevat unikoulua vauvalle?

Vierailija
31.01.2022 |

Minulla on kaksi lasta ja ei ole kummankaan kanssa ollut nukkumisessa mitään ongelmia. Vastasyntyneenä lapseni nukkui peräti neljän tai viiden tunnin pätkiä. Esikoinen alkoi nukkumaan kokonaisia öitä heräilemättä 8:kk iässä ja kuopus 10:kk iässä. Iltapalan ja iltapesujen jälkeen ei tarvitse kuin laittaa lapsi sängyyn ja sinne nukahtaa rauhassa itse. Nyt kun lapset ovat jo vanhempia luen iltasadun ja lapset nukahtaa sen jälkeen sängyyn itsenäisesti.
Tietysti meidän lapset saattavat herätä joskus painajaisiin tai jos ovat kipeänä vaikka kovassa kuumeessa silloin tietenkin yöllä heräilevät ja yöt katkonaisia mutta onneksi näitä on meillä harvoin.
En ole itse vain ikinä ymmärtänyt että miksi joillakin vanhemmilla on niin vaikeaa saada vaikka se vauva nukahtamaan. En pysty ymmärtämään kun ei itselläni ole ikinä moisia ongelmia vauvojen kanssa ollut. Työkaverillani on 3-vuotias lapsi joka edelleen herää 2 kertaa yössä!! Huhu meinasin pyörtyä kun kuulin asiasta..siis 3-vuotias lapsi ei nuku vieläkään öitä heräilemättä. Kyllä on joku pahasti pielessä jos näin on asiat..

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sinulla on näköjään käynyt hyvä tuuri lapsiesi kanssa kun omaavat noin hyvät unenlahjat. Voi kun meillekin olisi käynyt samoin :((((

Vierailija
2/52 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ymmärryksesi muutenkin suhteellisen rajoittunutta? Vaikutat todella omahyväiseltä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on niin vauvasta kiinni. Aloittaja jos saisit kolmannen lapsen se ei tarkoita että hän nukkuisi hyvin vaikka kaksi muuta lasta nukkuu.

Vierailija
4/52 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän vauvalle pidettiin sairaalassa unikoulua muiden tutkimusten yhteydessä. Ei oppinut nukkumaan sielläkään.

Vierailija
5/52 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko ymmärryksesi muutenkin suhteellisen rajoittunutta? Vaikutat todella omahyväiseltä. 

Kerron vain miten asiat on. Ap

Vierailija
6/52 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole ikinä sairastanut kivessyöpää, kun olen nainen. Ymmärrän silti, että joku voi sellaisen saada enkä päivittele vauvapalstalla omaa erinomaisuuttani, kun olemattomat kivekseni ovat aina pysyneet terveinä.

Vierailija
7/52 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun erityislapsi nukkuu nyt yöt läpeensä, on 17v

Vierailija
8/52 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP:lla on tainnut käydä melkoinen tuuri, kun molemmat lapset ovat olleet hyviä nukkumaan.

-hyvin nukkuneen vauvan äiti, joka ymmärtää, että oma kokemukseni ei ole ainoa oikea totuus

Vierailija
9/52 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedätkö, epäilen ettei sinulla oikeasti ole lapsia. Kunhan yksinäisyyttäsi siellä provoilet. 

Vierailija
10/52 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiahan on niin että äidit ei saa kertoa jos vauvan kanssa joku asia menee hyvin tai hoituu helposti. Aina pitäisi vaan valittaa että joo kyllä nyt on niin rankkaa tän vauvan kanssa mikään ei onnistu yms.. ettei muut äidit vaan loukkaannu siitä että toisella äidillä menee paremmin vauvan hoidossa..

Ap

Vierailija
11/52 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lla ei ole lapsia. Yrittää provosoida muita pahoittamaan mielensä. Hanki ap elämä, mene vaikka ulos kävelylle, ettei elämäsi olisi pelkää netissä roikkumista,

Vierailija
12/52 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedätkö, epäilen ettei sinulla oikeasti ole lapsia. Kunhan yksinäisyyttäsi siellä provoilet. 

Miksi keksisin tämmöisen asian? Olen vain aina ihmetellyt asiaa ihan tosissaan. En vain pysty ymmärtämään miten se vauva on vaikea saada nukkumaan tai vaikka se 3-vuotias lapsi? Ap

Vierailija
13/52 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asiahan on niin että äidit ei saa kertoa jos vauvan kanssa joku asia menee hyvin tai hoituu helposti. Aina pitäisi vaan valittaa että joo kyllä nyt on niin rankkaa tän vauvan kanssa mikään ei onnistu yms.. ettei muut äidit vaan loukkaannu siitä että toisella äidillä menee paremmin vauvan hoidossa..

Ap

Höpö höpö, ei tästä ollut kyse, vaan siitä, että keulit saavutuksillasi, jotka ovat mielestäsi maailman ainoa totuus.

Vierailija
14/52 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi keksisin tämmöisen asian? Olen vain aina ihmetellyt asiaa ihan tosissaan. En vain pysty ymmärtämään miten se vauva on vaikea saada nukkumaan tai vaikka se 3-vuotias lapsi? Ap

No pystytkö ymmärtämään MITÄÄN, mikä on eri tavoin kuin omassa mielestäsi ainoassa oikeassa elämäntavassasi? Vaikutat rasittavalta juuri tuon omahyväisyyden vuoksi.

Vierailija
15/52 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerron että minun lapseni ovat nukkuneet syntymästä asti hyvin. Ja molemmat alkoivat nukkumaan kokonaisia öitä alle vuoden iässä. Olen tottakai ylpeä ja todella kiitollinen tästä. Sen takia olisin halunnut ymmärtää paremmin jos joillain asiat mennyt erinlailla. Niin miksi miten se on mahdollista että lapsi ei vaikka kolmessa vuodessa vieläkään osaa tai halua nukkua kokonaisia öitä? En vain ymmärrä kun itselläni ei ole asiasta kokemusta. Ap

Vierailija
16/52 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No pystytkö ymmärtämään MITÄÄN, mikä on eri tavoin kuin omassa mielestäsi ainoassa oikeassa elämäntavassasi? Vaikutat rasittavalta juuri tuon omahyväisyyden vuoksi.

Tottakai pystyn ymmärtämään. Mutta sinä vaikutat päällehyökkäävältä. Osaatko itse ikinä puhua asioista niin että et kimpaantuisi? :) Ap

Vierailija
17/52 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerron että minun lapseni ovat nukkuneet syntymästä asti hyvin. Ja molemmat alkoivat nukkumaan kokonaisia öitä alle vuoden iässä. Olen tottakai ylpeä ja todella kiitollinen tästä. Sen takia olisin halunnut ymmärtää paremmin jos joillain asiat mennyt erinlailla. Niin miksi miten se on mahdollista että lapsi ei vaikka kolmessa vuodessa vieläkään osaa tai halua nukkua kokonaisia öitä? En vain ymmärrä kun itselläni ei ole asiasta kokemusta. Ap

No kuule mene ja soita neuvolaterkalle ja kysy. Mitä täällä jankkaat asiasta. Ai juu, kun ei ole niitä lapsia niin vähän friikkiä neuvolaan soitella.

Vierailija
18/52 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai pystyn ymmärtämään. Mutta sinä vaikutat päällehyökkäävältä. Osaatko itse ikinä puhua asioista niin että et kimpaantuisi? :) Ap

Halutessani osaan. Ärsyttää vaan kun palsta tuupataan täyteen kaiken maailman itsekehuprovoja,

Vierailija
19/52 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kuule mene ja soita neuvolaterkalle ja kysy. Mitä täällä jankkaat asiasta. Ai juu, kun ei ole niitä lapsia niin vähän friikkiä neuvolaan soitella.

Miksi mä soittaisin neuvolaan asiasta mikä ei koske mun omia lapsia. Tämähän on keskustelu palasta ymmärrätkö täällä keskustellaaan eri aiheista :D Ap

Vierailija
20/52 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Että olet vajaaälyinen, etkä osaa ajatella oman täydellisen vauvakuplasi ulkopuolelle? Ok. T eri

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kaksi