Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Katastrofi! Olenkohan ihastumassa mieskaveriini?

Vierailija
05.06.2015 |

En ole pitkään aikoihin ollut kiinnostunut kenestäkään uudesta, olen pitkässä parisuhteessa (n. 6 v). Minulla on eräs miespuolinen kaveri, jonka olen tuntenut noin puoli vuotta. Viestittelemme toisinaan ja käymme välillä yksillä.

Kaverimies ei viehätä minua ulkonäöllisesti, mutta viihdyn hänen seurassaan erinomaisesti. Meillä on hauskaa yhdessä, ja lyhyet lounastuokiot saattavat venyä tuntien mittaisiksi. Hän on joka suhteessa täysin mieheni vastakohta, niin ulkonäöllisesti kuin henkisestikin. Olen viime aikoina huomannut laittautuvani vähän enemmän ennen yhteisiä tapaamisiamme, ja välillä tulee mielitekoja lähettää tekstiviestejä hänelle turhanpäiväisistä aiheista. Tänään sain itseni kiinni ajattelemasta kuinka hauskaa olisi soittaa hänelle suosikkibiisejäni.

En enää muista miltä ihastuminen tuntuu. Voiko tämä olla sitä, vai uuden tuttavuuden aiheuttamaa kihinää? En ole saanut uusia ystäviä enää vuosiin, joten en turhaan haluaisi laittaa jarruja päälle. Tämä kaverimieheni seurustelee myös, joten pelkoa mistään romanttisista aikeista hänen puoleltaan tuskin on.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostipa pahalta kun noin sen kirjoitin auki, mutta haluan tähdentää ettei vatsassani mitenkään perhoset leijaile kun näen hänet tai mitään muuta vastaavaa ihastumisen merkkiä. AP

Vierailija
2/3 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pientä ihastumista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 20:57"]

Pientä ihastumista.

[/quote]

Vähän siltä minustakin kuullostaa, mutta eihän siinä mitään vikaa ole. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yksi