Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te, joilla on ollut suhde varatun miehen kanssa, miten mies on selittänyt vaimonsa pettämistä

Vierailija
31.01.2022 |

Tarkoitan tässä nyt pidempää suhdetta

Kommentit (1041)

Vierailija
1021/1041 |
23.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monella varatulla on jotain mätää aivoissa.

Vierailija
1022/1041 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menee vähän sivuun aiheesta,  mutta minua miehenä kiinnostaa nainen, joka ylipäätään omasta vapaasta tahdostaan ryhtyy suhteeseen varatun miehen kanssa.  Eikö sopivia vapaita miehiä ole tarjolla, vai mistä on kyse?  Jos nainen kuvailee omaa tunnettaan rakkaudeksi, eikö se rakastuminen kannattaisi kohdistaa vapaaseen mieheen?  Jos taas kyse on vain seksistä, eikö niitä vapaitakin "panijoita" löydy?

Jokaiseen on vastaus "EI".

Kerran täällä eletään ja itse en ainakaan jätä hyvää seksiä siksi, että alkaisin opettaa jotain peräkamarin poikaa seksin saloihin. 😊

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1023/1041 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei minua kiinnosta, miksei kotikurppa kiinnosta. Meillä menee hyvin. Terve mies tarvitsee seksiä. Biologinen fakta.

Tämä!! 

Vierailija
1024/1041 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole ollut suhdetta varattuun, mutta palstaa seuranneena seuraavat:

-vaimoni ei ymmärrä minua

-olemme eroamassa

-eroan heti kun lapset ovat aikuisia

-liitossa ei ole seksiä

Noista vaan mikään ei pidä paikkaansa.

On myös miehiä, jotka ovat (muka-)kunnioittavia vaimoaan kohtaan ja sivusuhteet ovat siitä riippumattomia. Eli puoliso on ja pysyy, häntä ei haukuta, suhde on ok eikä missään nimessä erota. Puolison selän takana vain tehdään jotain muuta. 

Vierailija
1025/1041 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä eikä kiinnosta.

Vierailija
1026/1041 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monella vuosikausia salasuhteessa varattuun mieheen roikkuvalla naisella on syviä psykkisiä ongelmia. Joita täällä ei myönnetä vaan kuitataan agressiolla.

Vierailija
1027/1041 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä pidän luonnevikaisina sellaisia ihmisiä jotka lähtevät pettämään kumppania ja myös heitä, jotka lähtevät varattujen miesten ja naisten kanssa pettämispuuhiin. Sieluina he ovat henkiseltä kehitykseltään jälkeenjääneitä, pettäminen on väkivaltaa ja moraalisesti kuvottavaa. Pettäjät/salarakkaat myös kerryttävät jäätävän määrän karmaa, ja joutuvat myös kokemaan moninkertaisesti omissa elämissään sen, minkä muille tekivät/tekevät.

Se tulee usein jossain vaiheessa vastaan masennuksens, mielen epävakautena, pelkotiloina, riippuvuuksina.

Vierailija
1028/1041 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole mitään selityksiä pyytänyt, haluan vaan seksiä ja ukkomies on siihen mitä parhain ratkaisu. Ei ainakaan ala itkemään perään.

Kyllä nekin itkee. Et taida miehiä kovin hyvin tuntea.

Vierailija
1029/1041 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menee vähän sivuun aiheesta,  mutta minua miehenä kiinnostaa nainen, joka ylipäätään omasta vapaasta tahdostaan ryhtyy suhteeseen varatun miehen kanssa.  Eikö sopivia vapaita miehiä ole tarjolla, vai mistä on kyse?  Jos nainen kuvailee omaa tunnettaan rakkaudeksi, eikö se rakastuminen kannattaisi kohdistaa vapaaseen mieheen?  Jos taas kyse on vain seksistä, eikö niitä vapaitakin "panijoita" löydy?

Jokaiseen on vastaus "EI".

Kerran täällä eletään ja itse en ainakaan jätä hyvää seksiä siksi, että alkaisin opettaa jotain peräkamarin poikaa seksin saloihin. 😊

Vai hyvää, et paljo miehiä oo harrastanu. Säälittää.

Vierailija
1030/1041 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monella vuosikausia salasuhteessa varattuun mieheen roikkuvalla naisella on syviä psykkisiä ongelmia. Joita täällä ei myönnetä vaan kuitataan agressiolla.

Luulisin, että sinulla niitä on enemmän koska empatiakin puuttuu.

Vierailija
1031/1041 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi selitti että ei jaksa pukkia leveään ahteriin päivästä toiseen. Kamala mies.

Vierailija
1032/1041 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska seksi on huippua. Ei voi lopettaa

Epäilenpä.

Vierailija
1033/1041 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nautinsiitä kirjoitti:

Minusta on jännittävää panna varattuja.

Vai tarkoitatko typerää?

Vierailija
1034/1041 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimoke on väljähtänyt eikä viehätä. Tutussa kodissa saa palvelun muuten, eikä pienehköllä paikkakunnalla kehtaa heittää naista ulos ja vaikeaa hankkia uus kämppä itselle. Meillä seksi mahtavaa ja muutenkin aika kivaa

Luulen, että asia on niin, että mies ei enää kelpaa vaimolle.

Vierailija
1035/1041 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on vaimon kanssa vain lasten takia, oikea rakkaus ja intohimo on varattu minulle.

Niinhän sinä luulet 😁

Vierailija
1036/1041 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksikin petti vaimoaan jos kenenkin kanssa. Nykyisin asuu yksin vuokralla ja on yksinäinen. 

Vierailija
1037/1041 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen vaimo kärsii peräsuolen laskeumasta.

Vierailija
1038/1041 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avioliitto oli ollut pilalla jo vuosikymmeniä ja syy oli heidän oma kyvyttömyytensä ratkaista ajoissa vaikeita asioita, joita oli kasaantunut aina lisää. Koska lapsia ja lapsenlapsia oli yhteisenä ilona, niin olivat päättäneet toistaiseksi pysyä yhdessä, koska eroaminenkaan ei poistaisi vastuita ja velvollisuuksia eikä yksinkään olisi sen parempi. Mitään fantastista ei olisi odotettavissa.

Vierailija
1039/1041 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana miesvihaketju vuodelta 2022

Vierailija
1040/1041 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistetaan että naisetkin pettävät miehiään.

Lisäksi se on yleensä nainen jonka kanssa mies pettää. Vastauksista päätellen aika moni nainen on ihan tyytyväisenä nussinut varattua.

Ettekö naiset löydä vapaata miestä itsellenne?

Tosin, miehet tietää että kun menee sormus nimettömässä hotelli Vantaaseen, saa tehdä töitä että selviää sieltä huoneeseensa yksin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kaksi