Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te, joilla on ollut suhde varatun miehen kanssa, miten mies on selittänyt vaimonsa pettämistä

Vierailija
31.01.2022 |

Tarkoitan tässä nyt pidempää suhdetta

Kommentit (1041)

Vierailija
1001/1041 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi kieltää etteikö elämäntilanteeseeni sopisi vallan mainiosti ukkomies koska siinä on vain etuja. Haluaisin vain seksiä mahdollisimman matalalla riskillä.

Mutta, itse erosin sotkuisesti pitkästä liitosta kolmannen osapuolen takia. Itsekunnioitusta on sen verran että varattuihin en koske.

Vierailija
1002/1041 |
03.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menee vähän sivuun aiheesta,  mutta minua miehenä kiinnostaa nainen, joka ylipäätään omasta vapaasta tahdostaan ryhtyy suhteeseen varatun miehen kanssa.  Eikö sopivia vapaita miehiä ole tarjolla, vai mistä on kyse?  Jos nainen kuvailee omaa tunnettaan rakkaudeksi, eikö se rakastuminen kannattaisi kohdistaa vapaaseen mieheen?  Jos taas kyse on vain seksistä, eikö niitä vapaitakin "panijoita" löydy?

Ei se minulla ole mennyt niin päin, että olisin alkanut tieten tahtoen etsiä panijaa. Sen sijaan kahdesti olen tavannut miehen, jonka kanssa on ollut hauskaa ja seksi on ollut hyvää, mutta he eivät ole olleet ollenkaan sellaista tyyppiä, johon olisin voinut kuvitella sitoutuvani. Ensimmäinen oli sellainen, josta tiesin, etten ole hänen ainoa naisensa. Lähes aina, kun olin yökerhossa, hänkin oli siellä. Usein lähdimme yhtä matkaa minun luokseni, mistä hän ajeli sitten kotiinsa joskus neljän-viiden aikaan aamuyöllä. Jotta olisin rakastunut häneen, olisi tarvittu paljon, paljon muutakin kuin hauskanpitoa. En suuremmin yllättynyt, kun selvisi, että hän on naimisissa. Enkä millään jaksa uskoa etteikö hänen vaimonsa olisi tiennyt tai vähintäänkin arvannut muiden naisten olemassaolon, kun mies on harva se viikonloppu lähes aamuun saakka yksin bailaamassa.

Toinen puolestaan totesi heti alussa olevansa naimisissa ja ettei aio muuttaa sitä asiantilaa ja se oli minulle ok. Tapailimme jonkin aikaa, ei pelkästään seksin merkeissä vaan vietettiin muutenkin mukavaa aikaa, mutta se suhde ei monta kuukautta kestänyt. Hän oli jotenkin liian tyrkky. Ajoi taksia ja olisi halunnut tulla usein kahville ennen työvuoron alkua tai sen päätyttyä (myös ihan kirjaimellisesti vain kahville, ei läheskään aina harrastamaan seksiä). Me tutustuimme alunperin erään yhteisen kiinnostuksenkohteen merkeissä, joten meillä oli siihen liittyen paljon keskusteluja ja yhteisiä intressejä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1003/1041 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen vähitellen luisunut sinkkujen tapailuista varattuihin Niin että viimeiset 5 miestä ovat kaikki olleet varattuja, kun taas vielä joitain vuosia sitten tämä olisi ollut minulle ihan ehdoton no-go. Varmasti asia liittyy ns. omiin ongelmiini, petetyksi tulemiseen, luottamuspulaan ja sitoutumishaluttomuuteen muutenkin. Olen sellainen joka herättää kiinnostusta takertuvissa sinkkumiehissä TAI varatuissa, monen erehdyksen ja ahdistuksen jälkeen jälkimmäinen tuntuu turvallisemmalta. Kaipaan seksiä ja sitä että on jotain jännitystä ja odotettavaa väärin varmasti nyky-yhteiskunnassa, mutta toisaalta, ne miehet pettävät, oli minua tai ei.

En ole yhdeltäkään kysellyt miksi tekevät mitä tekevät. Ensimmäinen ei koskaan ole ottanut puheeksi (on ajoittain kuvioissa edelleen, mutta välimatka on pitkä ja tapaamiset pelkkää seksiä). Loput ovat selitelleet, joko kotona ei saa tai sinussa on jotain mitä ei voi vastustaa. Kumpaakaan en tietenkään usko, mielummin olisivat kuten ensimmäinen ja jättäisivät valehtelun väliin, se vain tuntuu olevan usein hankalaa miehille. Ja itse elin ennen sinkkuuttani pitkässä parisuhteessa, lapsiakin saimme, en koskaan pettänyt. Itse en oikein voi kai edes syttyä toisesta jos rakastan jotakuta muuta, miehillä asia taitaa olla toisin. Mutta sitten taas seksiä kyllä haluan vaikken olisi rakastunut, soolona useimmiten, mutta jos sopiva sattuu kohdalle niin jaan ilon, oli sitten varattu tai ei.

Vierailija
1004/1041 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ollut suhdetta varattuun, mutta palstaa seuranneena seuraavat:

-vaimoni ei ymmärrä minua

-olemme eroamassa

-eroan heti kun lapset ovat aikuisia

-liitossa ei ole seksiä

Noista vaan mikään ei pidä paikkaansa.

Vierailija
1005/1041 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varatut on tavallaan parhaita monessakin mielessä.

Vierailija
1006/1041 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäjät on oma rotunsa. Sairaita päästään - usein molemmista.

Vierailija
1007/1041 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pettäjät on oma rotunsa. Sairaita päästään - usein molemmista.

Monilla on persoonallisuushäiriöiden piirteitä vaikka ei diagnoosia olisikaan.

Vierailija
1008/1041 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vuodesta 2018 ollut suhde naimisissa olevaan,hän auttaa minua taloudellisesti ja saa lempeä. Hyvä diili ja ihana on tapaus. Eikä ole selitetty mitenkään. Eikä vaimonsa tiedä.

Vierailija
1009/1041 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mitään selityksiä. Hoito jos alkaa niitä tivaamaan niin vaihtoon samantien. Ei kuulu sille

mies kyselee saikko minäkin,vaikka minä saan kyllä ja hän myös pikkuisen maksaa minulle. Mulle pääasia ehkä raha🤣

Vierailija
1010/1041 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni oli kahden vuoden suhde naimisissa olevaan perheenisään. Sanoi, että eroavat vaimonsa kanssa, kun lapset isoja, ja näin kävi. Meidän suhde oli jo silloin loppu ja olin itse mennyt naimisiin toisen miehen kanssa.

Syitä suhteeseen: mies oli kuuma ja loistava sängyssä, kemiat kohtasi täydellisesti, mies ei ollut kiinnostunut vaimostaan (hänen puheistaan sain sen käsityksen, että myös vaimolla oli rakastaja).

Vierailija
1011/1041 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sillä sitten väliä?

No ei halua vaimoa seksuaalisesti, minua haluaa hulluna. Nainen ei anna eroa eikä mies jaksa taistella

Jos Suomessa ollaan, niin täällä ei puoliso pysty eroa estämään. Ja aika monessa muussakin maassa onnistuu, vaikka ehkä vaatii suuremman vaivannäön ym.

Onko joku muija niin tyhmä, että luulee eron tyssähtävän, kun vaimo ei ana eroa? Luolen nauruun. Eron voi hakea ihan yksin ja se on voimassa 1/2 v päästäkun käy allekirjoittamassa paperit.

Vierailija
1012/1041 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalla tavalla kuin minä selitin mieheni pettämistä. Kylmä suhde, muutenkin kuin seksuaalisesti, mutta erinäiset syyt kannustavat pysymään yhdessä. Toistaikseksi.

Se oma puoliso ei saa olla este hyvän ja nautinnollisen elämän elämiselle. Olemme täällä vain kerran.

Vierailija
1013/1041 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eräällä tapailemallani miehellä on kaunis, häntä 10 vuotta nuorempi vaimo ( juu, katsoin facesta). Matkustelevat, harrastavat jne yhdessä, seksiä joka toinen päivä. Täydellinen suhde. Mutta, mies haluaa välillä kakkosta ja muuta vähän kinkympää, kimppaa, jne. Vaimo on hoitajana vuorotyössä, joten helppo sopia omia menoja.

Eli mies on valinnut Michelin-tason mutta käy välillä mäkkärissä.

Vierailija
1014/1041 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsistymisellä, vaniljaseksillä. Ja jollain lailla kai ajatteli pettämisen olevan ok, kunhan vaimo ei vaan saa tietää siitä.

Vierailija
1015/1041 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuka pettää?

1016/1041 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on vuodesta 2018 ollut suhde naimisissa olevaan,hän auttaa minua taloudellisesti ja saa lempeä. Hyvä diili ja ihana on tapaus. Eikä ole selitetty mitenkään. Eikä vaimonsa tiedä.

Olet siis prostituoitu.

Vierailija
1017/1041 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menee vähän sivuun aiheesta,  mutta minua miehenä kiinnostaa nainen, joka ylipäätään omasta vapaasta tahdostaan ryhtyy suhteeseen varatun miehen kanssa.  Eikö sopivia vapaita miehiä ole tarjolla, vai mistä on kyse?  Jos nainen kuvailee omaa tunnettaan rakkaudeksi, eikö se rakastuminen kannattaisi kohdistaa vapaaseen mieheen?  Jos taas kyse on vain seksistä, eikö niitä vapaitakin "panijoita" löydy?

"Eikö rakastuminen kannattaisi kohdistaa vapaaseen mieheen?" Miten se kohdistaminen tapahtuu? Itse on ole koskaan voinut valita rakastumiseni kohdetta. Rakkaus joko syttyy tai ei.

Vierailija
1018/1041 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en harrasta yhden yön juttuja. En käy baareissa. En tapaa sinkkumiehiä missään. Eikä oikein kyllä kiinnostakaan. Mulla on aina mennyt niin päin, että tunnen miehen jotakin kautta, kiinnostun hänestä ja alkaa seksisuhde. En todellakaan halua parisuhdetta. Enkä halua ylimääräistä säätöä. Haluan hyvää seksiä. Siksi mulla on vuosien saatossa ollut useita, jopa vuosien mittaisia seksisuhteita varattuihin miehiin. Muutamia aina samaan aikaan kierroksessa. Kaikki saavat mitä haluavat. Ja säännöt ovat sanomattakin selvät. Päätin aikoinaan, että en murehdi niitä vaimoja. Tällainen järjestely vaatii tietynlaisen luonteen. Ei sovi kaikille. Ei ainakaan romanttisille ihmisille. 

Vierailija
1019/1041 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

6vuotta jo sama varattu mies,saan lempeä ja lahjoja. Ei tiedä vaimonsa. Mies tässä kaupungissa töissä,vaimo 100km päässä. 

Vierailija
1020/1041 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pidän luonnevikaisina sellaisia ihmisiä jotka lähtevät pettämään kumppania ja myös heitä, jotka lähtevät varattujen miesten ja naisten kanssa pettämispuuhiin. Sieluina he ovat henkiseltä kehitykseltään jälkeenjääneitä, pettäminen on väkivaltaa ja moraalisesti kuvottavaa. Pettäjät/salarakkaat myös kerryttävät jäätävän määrän karmaa, ja joutuvat myös kokemaan moninkertaisesti omissa elämissään sen, minkä muille tekivät/tekevät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi neljä