Te, joilla on ollut suhde varatun miehen kanssa, miten mies on selittänyt vaimonsa pettämistä
Kommentit (1041)
Koska seksi on huippua. Ei voi lopettaa
Vaimoke on väljähtänyt eikä viehätä. Tutussa kodissa saa palvelun muuten, eikä pienehköllä paikkakunnalla kehtaa heittää naista ulos ja vaikeaa hankkia uus kämppä itselle. Meillä seksi mahtavaa ja muutenkin aika kivaa
Pettäjät on huo ria, narskuluonteita. Täysin tunnevammaisia. Ei kykene normielämään, kuin narkkareita.
Ns pettäjillä voi olla 'liikaakin' tunteita. Moneen ihmiseen. Halua, rakkautta, suojelunhalua, kiintymystä, himoa, tottumusta jne.
Kukaan muu ei tiedä ihmisten tilannetta kuin juuri ja juuri ihmiset itse. Jännä halu tuomita toiset ihmiset. Jokaisella tämä yksi elämä elettävänä, eikä sen elämistä kuuluisi rajoittaa ainakaan muiden ihmisten mielipiteet.
'Älä tuomitse jotta sinua ei tuomittaisi'
ainov äätteps mie
Vierailija kirjoitti:
Sinä ukkomieheen sekaantuja , oletko vähä- älyinen ? Senverran moraalia pitäisi olla idiootillakin ,että älyäisi mennä pää , eikä pershe ja kissankiima edellä . Saasta !
Ei ole minun syyni että mies pettää vaimoaan.
En ole kysynyt miksi pettää, ei mua kiinnosta. Minä saa mitä haluan, isoa munaa ja kunnon kyydit pari kertaa viikossa. Mies saa villiä seksiä hyvännäköisen naisen kanssa.
Haluaa seksiä minun kanssani. Vaimolle käy, kunhan häntä ei jätetä eikä kukaan tiedä. Aika moni tietää, muttaminkäs sille voi.
Itsehän he oman suhteensa määrittelevät ja me omamme.
Jos vaimo suostuu ovimatoksi niin ei se minun ongelmani ole.
Enpäs kerrokkaan.
Selvitä ihan siellä kotona ne syyt. Kun ne sieltä kotoa löytyy
Nainen on sairas, sekä henkisesti että fyysisesti. Elää marttyyrina ja uhrina jota on aina jätetty ja petetty. Manipuloi ja kiristää.
Pettäminen on aina väärin ja syntiä. Jokainen pettäjä joutuu kerran Jumalan valtaistuimen eteen vastaamaan teoistaan.
Ei ole tarvinnut selitellä enkä sitä vaatinutkaan. Tämähän oli kahden kauppa.
Ei minua kiinnosta, miksei kotikurppa kiinnosta. Meillä menee hyvin. Terve mies tarvitsee seksiä. Biologinen fakta.
Mua ei kiinnosta miehen ja hänen vaimonsa välit. Mulle riittää hyvä seksi ja pieni remppa-apu. En ole kiinnostunut yhteisestä tulevaisuudesta tai arjesta tämän miehen kanssa.
Mitäpä sitä selittelemään. Tiedän kuitenkin vaimon, joten en sinällään ihmettele. Ja koska meillä on upeaa seksiä niin mikäpäs tässä.
Syrjähypyn, ns kerta erehdyksen voisin ehkä antaa anteeksi, mutta en pidempiaikaista suhdetta. Silloin on kyse muustakin kuin seksistä. Ihminen ei ole robotti.
Mies kulkee kahden kodin väliä ja tämä on avokille ok, kunhan häntä ei jätetä. Minulle ok, koska pyyteetön rakkaus sallii muistakin ihmisistä välittämisen kuin perinteisen yksiavioisen suhteen.
Suurin niistä on rakkaus
Siksi, koska kotona on vaimo, jonka kanssa mies ei halua seksiä, koska vaimo ei huolehdi itsestään ja on reilusti ylipainoinen.
Onko sillä sitten väliä?
No ei halua vaimoa seksuaalisesti, minua haluaa hulluna. Nainen ei anna eroa eikä mies jaksa taistella
Seksi on kuollut eikä nainen ole fyysisesti viehättänyt missään vaiheessa.
Mies tottunut elämään suhteessa, jossa nainen hoitaa kodin ja tämä puoli toimii.
Erosta puhuttaessa nainen romahtaa, sanoo ettei voi elää enää jätetyksi tulemisen häpeän ja muun kanssa joten erokin liian vaikeaa
Sitä en ymmärrä miten kukaan nainen kykenee näkemään tuollaisen pelkuri- ja uhriutujamiehen kiihottavana?