Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te, joilla on ollut suhde varatun miehen kanssa, miten mies on selittänyt vaimonsa pettämistä

Vierailija
31.01.2022 |

Tarkoitan tässä nyt pidempää suhdetta

Kommentit (1041)

Vierailija
961/1041 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Melko monet tietää, että naapuruston mies käy p*nemassa minua.

Vaimokin tietää. Mutta vaimo sietää, koska hänelle on tärkeintä olla vaimo, asua miehen talossa ja sisustaa.

Miestä ahdistaa vaimo, sisustaminen ja huono seksi.

Mutta mies ei löydä siistiä ulospääsyä. P*neminen helpottaa hetkeksi

Sitä en ymmärrä miten kukaan nainen kykenee näkemään tuollaisen pelkuri- ja uhriutujamiehen kiihottavana? 

Vierailija
962/1041 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska seksi on huippua. Ei voi lopettaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
963/1041 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoke on väljähtänyt eikä viehätä. Tutussa kodissa saa palvelun muuten, eikä pienehköllä paikkakunnalla kehtaa heittää naista ulos ja vaikeaa hankkia uus kämppä itselle. Meillä seksi mahtavaa ja muutenkin aika kivaa

Vierailija
964/1041 |
28.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäjät on huo ria, narskuluonteita. Täysin tunnevammaisia. Ei kykene normielämään, kuin narkkareita.

Vierailija
965/1041 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ns pettäjillä voi olla 'liikaakin' tunteita. Moneen ihmiseen. Halua, rakkautta, suojelunhalua, kiintymystä, himoa, tottumusta jne.
Kukaan muu ei tiedä ihmisten tilannetta kuin juuri ja juuri ihmiset itse. Jännä halu tuomita toiset ihmiset. Jokaisella tämä yksi elämä elettävänä, eikä sen elämistä kuuluisi rajoittaa ainakaan muiden ihmisten mielipiteet.
'Älä tuomitse jotta sinua ei tuomittaisi'

Vierailija
966/1041 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainov äätteps mie

Vierailija kirjoitti:

Sinä ukkomieheen sekaantuja , oletko vähä- älyinen ?  Senverran moraalia pitäisi olla idiootillakin ,että älyäisi mennä pää , eikä pershe  ja kissankiima edellä . Saasta !

Ei ole minun syyni että mies pettää vaimoaan.

En ole kysynyt miksi pettää, ei mua kiinnosta. Minä saa mitä haluan, isoa munaa ja kunnon kyydit pari kertaa viikossa. Mies saa villiä seksiä hyvännäköisen naisen kanssa.

Vierailija
967/1041 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaa seksiä minun kanssani. Vaimolle käy, kunhan häntä ei jätetä eikä kukaan tiedä. Aika moni tietää, muttaminkäs sille voi.

Vierailija
968/1041 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsehän he oman suhteensa määrittelevät ja me omamme.
Jos vaimo suostuu ovimatoksi niin ei se minun ongelmani ole.

Vierailija
969/1041 |
04.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpäs kerrokkaan.

Selvitä ihan siellä kotona ne syyt. Kun ne sieltä kotoa löytyy

Vierailija
970/1041 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen on sairas, sekä henkisesti että fyysisesti. Elää marttyyrina ja uhrina jota on aina jätetty ja petetty. Manipuloi ja kiristää.

Vierailija
971/1041 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäminen on aina väärin ja syntiä. Jokainen pettäjä joutuu kerran Jumalan valtaistuimen eteen vastaamaan teoistaan.

Vierailija
972/1041 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tarvinnut selitellä enkä sitä vaatinutkaan. Tämähän oli kahden kauppa.

Vierailija
973/1041 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua kiinnosta, miksei kotikurppa kiinnosta. Meillä menee hyvin. Terve mies tarvitsee seksiä. Biologinen fakta.

Vierailija
974/1041 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei kiinnosta miehen ja hänen vaimonsa välit. Mulle riittää hyvä seksi ja pieni remppa-apu. En ole kiinnostunut yhteisestä tulevaisuudesta tai arjesta tämän miehen kanssa.

Vierailija
975/1041 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä sitä selittelemään. Tiedän kuitenkin vaimon, joten en sinällään ihmettele. Ja koska meillä on upeaa seksiä niin mikäpäs tässä.

Vierailija
976/1041 |
08.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syrjähypyn, ns kerta erehdyksen voisin ehkä antaa anteeksi, mutta en pidempiaikaista suhdetta. Silloin on kyse muustakin kuin seksistä. Ihminen ei ole robotti.

Vierailija
977/1041 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kulkee kahden kodin väliä ja tämä on avokille ok, kunhan häntä ei jätetä. Minulle ok, koska pyyteetön rakkaus sallii muistakin ihmisistä välittämisen kuin perinteisen yksiavioisen suhteen.

Suurin niistä on rakkaus

Vierailija
978/1041 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi, koska kotona on vaimo, jonka kanssa mies ei halua seksiä, koska vaimo ei huolehdi itsestään ja on reilusti ylipainoinen.

Vierailija
979/1041 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sillä sitten väliä?

No ei halua vaimoa seksuaalisesti, minua haluaa hulluna. Nainen ei anna eroa eikä mies jaksa taistella

Vierailija
980/1041 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi on kuollut eikä nainen ole fyysisesti viehättänyt missään vaiheessa.

Mies tottunut elämään suhteessa, jossa nainen hoitaa kodin ja tämä puoli toimii.

Erosta puhuttaessa nainen romahtaa, sanoo ettei voi elää enää jätetyksi tulemisen häpeän ja muun kanssa joten erokin liian vaikeaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yhdeksän