Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laitatteko muka käden suun eteen kun haukottelette?

Vierailija
05.06.2015 |

Haukottelin tänään äitini kanssa kaupassa ollessani ja hän ihmetteli kovasti, kun en niin tehnyt. Olin ihan ihmeissäni ja siitä alkoi sitten aivan kamala tappelu, miten kaikki tekevät niin, miten se on kohteliasta ja miten ei ole kivaa katsoa toisen kitarisaa. Itse en ole kuullutkaan moisesta enkä ole aiemmin kuullut enkä nähnyt että kukaan niin tekisi, joten tehdäänpä pieni kysely:
Laitatko kätesi suusi eteen kun haukottelet? Miksi? Miksi et? Ikäsi?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmiten joo. Ainakin silloin, kun haluan käyttäytyä tyylikkäästi. M19

Vierailija
2/28 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, tuossa on wt:n ja normikansalaisen ero. Toinen osaa luonnostaan sivistyneet tavat, toinen ei ole kuullutkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona en, muualla kyllä.

Vierailija
4/28 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina. Vähän ällöttää, jos joku ei laita.

Vierailija
5/28 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan, jotta muut eivät joudu katselemaan suuni sisältöä ja lisäksi voi estää esim. suuhun lentävät hyönteiset. :) Ehkä yksin kotona en laita kättäni suuni eteen; muuten kyllä.

Vierailija
6/28 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä on niin ällöttävää?

Vierailija
7/28 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ihmisten ilmoilla" kyllä, kotona en. Jotenkin automaatio, sama kuin yskiessä/aivastaessa. Hävetti ihan kamalasti tänään bussipysäkillä kun toisella kädellä pidin vauvaa sylissä ja toisella estin kassia tipahtamasta penkiltä - tuli aivastus niin yhtäkkiä etten ehtinyt laittaa kättä eteen,ja viereinen mummeli alkoi huutaa aionko myrkyttää kaikki lähelläni... No joo, OT, mutta oli kamala tilanne kun kaikki kääntyi katsomaan mua pahista :(

Vierailija
8/28 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 19:02"]

"Ihmisten ilmoilla" kyllä, kotona en. Jotenkin automaatio, sama kuin yskiessä/aivastaessa. Hävetti ihan kamalasti tänään bussipysäkillä kun toisella kädellä pidin vauvaa sylissä ja toisella estin kassia tipahtamasta penkiltä - tuli aivastus niin yhtäkkiä etten ehtinyt laittaa kättä eteen,ja viereinen mummeli alkoi huutaa aionko myrkyttää kaikki lähelläni... No joo, OT, mutta oli kamala tilanne kun kaikki kääntyi katsomaan mua pahista :(

[/quote]

Niin ja unohtui, ikäni on 32.

Jäi ihmetyttämään - jos äitisi on tuota mieltä, miten et muka ole asiasta ikinä kuullut? Mulle kohteliaisuussäännöt opetti nimenomaan äiti.

Vierailija
9/28 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinään revin leipäläpeä miten sattuu,
mutta muiden seurassa asetan käden suuni eteen. omaan myös muita peruskäytöstapoja.

M/26

Vierailija
10/28 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina.

Vierailija
11/28 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikä 37. Laitan käden suun eteen, ettei ihmisten tarvi nähdä suutani. Itsekään en halua nähdä muiden ihmisten suuhun. Yksin ollessa ei niin tarkkaa mutta saattaa tulla rutiinilla, en ole varma miten teen yksin kotona.

Vierailija
12/28 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 19:04"][quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 19:02"]

[/quote]

Niin ja unohtui, ikäni on 32.

Jäi ihmetyttämään - jos äitisi on tuota mieltä, miten et muka ole asiasta ikinä kuullut? Mulle kohteliaisuussäännöt opetti nimenomaan äiti.
[/quote]
Ei kukaan ole tuosta minulle aiemmin mitään sanonut, ei kotona eikä koulussa ja olen koulussa nähnyt kaikkien muidenkin tekevän niin :o Ehkä nuori ikäni saattaa kuitenkin vaikuttaa, sillä olen vasta 15

Vierailija
13/28 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, mutta tykkään laittaa kourat kuppimaisesti pyllyn eteen pieraistessani ja sen jälkeen haistaa käsiäni. Luulin olevani ainoa, joka harrastaa tätä, mutta olen törmännyt yllättäen muihinkin farttinautiskelijoihin.

N, 30.

Vierailija
14/28 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

en. aivastaessa kyllä !

Vierailija
15/28 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos et tähän mennessä ole oppinut, niin nyt on kyllä korkea aika opetella. Tämä on ihan samaa sarjaa kuin että nenää ei kaivella julkisella paikalla tai että kadulla ei syljeksitä.

Äitisi velvollisuus olisi kyllä ollut opettaa tämä sinullle aikapäiviä sitten.

Vierailija
17/28 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä laitan, tulee jotenkin ihan automaattisesti jos olen jossain julkisella paikalla tms. :D

Vierailija
18/28 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi nämä kaikki alapeukut? -ap

Vierailija
19/28 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain ketjussa kans kysyin alapeukuista niin niitä tuli vaan lisää.

Vierailija
20/28 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, ettei henget karkaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kaksi