Seksihalut yli 35-vuotiailla
Onko teillä muilla naisilla kasvanut seksihalut, kun olette lähestyneet neljänkympin ikää? Mulla on sen jälkeen, kun täytin 35v. Oman miehen kanssa haluan useammin, mutta pahinta tässä on, kun haluaisin muidenkin miesten kanssa. Toistaiseksi olen kuitenkii onnistunut kieltäytymään kiusauksilta.
Mulla on hyvä suhde mieheni kanssa ja muutenkaan ei ole mitään kriisejä. Voiko tämä siis johtua vain biologiasta, kun biologinen kello tikittää ja kroppa ehkä yrittää viestittää, että nyt olisi viimeiset tilaisuudet lisääntyä?
Kommentit (25)
Mun himot ovat kasvaneet vuosien varrella, en tajua mistä johtuu. Joka päivä panettaa ihan hulluna. N36
Ei ole vuosiin ollut mitään haluja. Täytin 35 aiemmin tänä vuonna.
Ei enää kiinnosta. En halua enää olla miesten kanssa. Jotka väittää, että on enemmän halua kuin parikymppisinä on teeskentelijöitä. T: pian 32 v
Oman miehen kans haluttanu jo kymmene vuotta, kolmen lapsen jälkeeki himot löytyy edellee ja oon 37v. Ei oo hävinny minnekkää halut täällä
Ovulaation aikaan olen todella halukas muutaman päivän ajan.
-n36
Toivottavasti minullakin halut kasvaa vanhetessa.Pari vuotta halut kadoksissa
N25
[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 20:05"]
Ei enää kiinnosta. En halua enää olla miesten kanssa. Jotka väittää, että on enemmän halua kuin parikymppisinä on teeskentelijöitä. T: pian 32 v
[/quote]
Jos näin on, rakastan teeskentelyä! Parikymppisenä kokemukseni seksistä oli lähinnä "miehet haluavat vain sitä yhtä". Ja nyt nelikymppisenä "KOSKA hän oikein tulee töistä/vessasta/herää, haluan vain sitä yhtä".
Mua ei ole ikinä panettanut niin paljon kuin tämän ikäisenä.
t. 39-vuotias
OMG naiset... oisko joku teistä lähdössä baanalle tänään ;) m36
[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 20:31"]Ovulaation aikaan olen todella halukas muutaman päivän ajan.
-n36
[/quote]
Sulla alkaa kohta vaihdevuodet ja luonto tekee kaikkensa että tulisit raskaaksi, vielä kun on mahdollista.
t. Mututuntuma
Apua, olen vasta päälle parikymppinen ja haluan joka ikinen päivä, joka ikinen tunti :( Koskaan en ole ollut haluton. Mieheni taas on päälle 30 ja haluaa seksiä vaan kerran viikossa... Arvelin, että munkin halut vähenee vanhetessa, mutta ei näköjään.
[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 18:20"]Onko teillä muilla naisilla kasvanut seksihalut, kun olette lähestyneet neljänkympin ikää? Mulla on sen jälkeen, kun täytin 35v. Oman miehen kanssa haluan useammin, mutta pahinta tässä on, kun haluaisin muidenkin miesten kanssa. Toistaiseksi olen kuitenkii onnistunut kieltäytymään kiusauksilta.
Mulla on hyvä suhde mieheni kanssa ja muutenkaan ei ole mitään kriisejä. Voiko tämä siis johtua vain biologiasta, kun biologinen kello tikittää ja kroppa ehkä yrittää viestittää, että nyt olisi viimeiset tilaisuudet lisääntyä?
[/quote]
meidän akka on 39v ja ei ole halunnut seksiä moneen vuoteen,oikea hiekkavittu.
tai sitten se käy jossain panettamassa itseään?
[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 21:01"]Apua, olen vasta päälle parikymppinen ja haluan joka ikinen päivä, joka ikinen tunti :( Koskaan en ole ollut haluton. Mieheni taas on päälle 30 ja haluaa seksiä vaan kerran viikossa... Arvelin, että munkin halut vähenee vanhetessa, mutta ei näköjään.
[/quote]
Mäkin oon toivonut, että omat halut vähän vähenis, kun miestä ei kuitenkaan kiinnosta yhtä paljon. Mutta jos ne vielä lisääntyy, niin voi pentele.
Joka päivä seksiä mieheni kanssa, muutkin kelpaisivat tyydyttämään kun nelikymppinen mies alkaa hyytymään. N39
Hei pliis, älä puhu 36-vuotiaalle vaihdevuosista. Hedelmällistä ikää vielä lähes kymmenen vuotta jäljellä.
Sama kokemus kuin ap:lla. Miten epäreilua, että miehillä yleensä seksihalut on korkeimmillaan parikymppisenä, kun ollaan sinkkuna ja naisilla yli 35-vuotiaina, kun on jo yleensä lapsia ja mies. Mä haluaisin nykyisin melkein jokaista miestä, mutta en viitsi avioliittoani rikkoa sen takia. Ikää 41v.
[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 20:34"]
Toivottavasti minullakin halut kasvaa vanhetessa.Pari vuotta halut kadoksissa N25
[/quote]
Mä en ollut kovin halukas 25-vuotiaana, mutta nyt 4-kymppisenä olen. Sulla on toivoa!
Ei näytä minullakaan laantuvan vaikka ikää on kohta 50 :)
Kyllä! Ja kaikki estotkin ovat hävinneet. Nykyään kehtaan ehdottaa miehelleni ihan mitä tahansa makuuhuoneen puolella ja vain nauttia, nauttia ja nauttia. :-) Seksielämästä nyt ja parikymppisenä ei voi puhua edes samassa lauseessa.