Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi en saa kotitestistä positiivista??

Vierailija
31.01.2022 |

Menee hermo, lapsilla oli korona ja sain taudin varmasti heiltä kun en käynyt missään enkä tavannut ketään.

Meillä oli iso paketillinen kotitestejä, joita olen tehnyt nyt oireiden alusta 4 päivänä ja kaikki vaan näyttää negatiivista.

Onko minulla siis joku muu tauti? Onko mahdollista ettei nuo vaan näytä oikein? Yksi jäljellä, kai teen vielä huomenna sen ja uskon ettei tämä korona ollutkaan..

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se yleensä näyttää positiivisen, jos testi on oikein tehty.

Vierailija
2/46 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useammalla kaverilla näyttänyt positiivisen vasta 4 jopa 6 pv oireiden alusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos noin monta olet tehnyt, niin luultavasti et ole sairastunut.

Joillakin on superimmuunipuolustus.

Vierailija
4/46 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne kotitestit näyttää positiivista, jos korona on. Ihan oireiden ekana päivänä ehkä ei, mutta muuten kyllä. Myös omikronin. Oletko testannut nielusta? Kuulemma, jos nuhaa ei ole, ei välttämättä näytä oikein nenästä otettuna.

Vierailija
5/46 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla näytti positiivista ennen, kuin oireet edes alkoivat! Muutama tunti testistä nousi kuume ja alkoi yskä.

Vierailija
6/46 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on oireita joten kovin hyvä superimmuunipuolustus ei ole :) ap

Vierailija
7/46 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla näkyi vasta kolmannen sairauspäivän iltana, vaikka kunnon oireet ollut ekasta päivästä lähtien.

Vierailija
8/46 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisia oireita? Olen itse sellainen, että saatan saada "oireita" heti, kun perheenjäsen sairastuu. Esim. välittömästi, kun lapsi oksentaa, tunnen lievää huonovointisuutta ja palan kurkussa itselläni. Nämä on tietysti ihan vain luulosairautta.

Vierailija
9/46 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ne kotitestit näyttää positiivista, jos korona on. Ihan oireiden ekana päivänä ehkä ei, mutta muuten kyllä. Myös omikronin. Oletko testannut nielusta? Kuulemma, jos nuhaa ei ole, ei välttämättä näytä oikein nenästä otettuna.

Ehkä kokeilen huvikseni tätä, nuhaa ei tosiaan ole. Vähän lämpöä, kurkku karhea ja pieni yskä. Ap

Vierailija
10/46 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla alkoi oireet illalla ja seuraavanapäivänä tärähti samantien plussa.

Vierailija
11/46 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä kokeilen huvikseni tätä, nuhaa ei tosiaan ole. Vähän lämpöä, kurkku karhea ja pieni yskä. Ap

Laittele tänne tulos, jos teet nielusta. Kiinnostaa tietää, että pitääkö tosiaan paikkansa tuo vinkki.

Vierailija
12/46 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasse Lehtonen kommentoi joka lehdessä että on kuin haulikkoammuntaa omikronin kanssa ja kun tarpeeksi testaa niin osa osuu.

Vierailija
13/46 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kaikilla perheenjäsenillä välttämättä.

Vierailija
14/46 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tuli heti oireiden ekana päivänä todella tummat viivat kotitesteihin kaikilla muilla paitsi toisella perheen aikuisella. Hän ei saanut positiivista tulosta kotitestistä ollenkaan, mutta virallisesta testistä tuli positiivinen. Hänelläkään ei ollut nuhaa, ei tosin ollut kaikilla positiivisen kotitestituloksen saaneillakaan.

Vierailija
15/46 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko väliä?

Oireisena et mene töihin kuitenkaan.

Vierailija
16/46 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on oireita joten kovin hyvä superimmuunipuolustus ei ole :) ap

Sinulla on flunssa.

Siihen auttaa lepo, runsas juominen ja tarvittaessa ota buranaa.

Ole hyvä!

Vierailija
17/46 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama tilanne oli täällä. Tyttö sairasti, sai plussan vasta 5 päivänä oireiden alusta. Minä tein kolme testiä vaikka oli jo kaikki oireet ollu kolmatta päivää ja negaa näytti kaikki. Virallinen testi samana päivänä plussa.

Vierailija
18/46 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samassa perheessäkin oleva voi säästyä, vaikkei se tavallista olekaan. Syytä ei vissiin tiedetä, voi vaikuttaa monikin asia.

Vierailija
19/46 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei auttanu burana Koronan järkkyyn päänsärkyyn, ainoastaan parasetamoli.

Vierailija
20/46 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään saanut tulemaan positiivista ja tein monta testiä. Lämpö oli kuitenkin hieman. Olen koronan jo vähintään kertaalleen sairastanut aikaisemmin. Kai virustasoni oli vain niin olemattomat ettei näkyneet testissä. Olen siis kyvytön tartuttamaan koronaa vaikka sitä kantaisinkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kuusi